FORMULA 1

F1 GP Ιταλίας: Ο Σάινθ πρώτος και στο FP3

Ελλάδα 4:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

F1 GP Ιταλίας: Ο Σάινθ πρώτος και στο FP3

FORMULA 1

F1 GP Ιταλίας: Ο Σάινθ πρώτος και στο FP3

FORMULA 1

Ο Σάινθ ήταν και πάλι ταχύτερος όλων στην Ιταλία δίνοντας υποσχέσεις για μία μεγάλη μάχη των Ferrari με τον Φερστάπεν στις κατατακτήριες.

Advertisement
Advertisement

Οι δύο SF-23 ήταν για δεύτερη συνεχή ημέρα ταχύτατες, ιδίως στις προσομοιώσεις qualifying. Ο Λεκλέρ, μάλιστα, θα σημείωνε μάλλον χρόνο ακόμη καλύτερο του Σάινθ στο τέλος του FP3 εάν δεν έκανε λάθος στην δεύτερη Lesmo.

Φυσικά ο Φερστάπεν θα είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος. Ο Ολλανδός ήταν μόλις 86 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερος του Σάινθ ενώ πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι η Red Bull μάλλον έχει δώσει το βάρος της στον αγώνα κατά το στήσιμο του αυτοκινήτου. Τρίτος ήταν ο Χάμιλτον με την αρκετά πιο ανταγωνιστική σήμερα Mercedes. Οι Λεκλέρ και Αλόνσο συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.

Advertisement
Advertisement

Όπως συνέβη χθες έτσι και στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του ιταλικού GP είδαμε και τις τρεις γόμες στα μονοθέσια. Οι Ferrari ήταν και πάλι πολύ ανταγωνιστικές ιδίως στους τομείς 1 και 3. Οι McLaren ήταν εξαιρετικές στον δεύτερο τομέα με τον Πιάστρι να κάνει τα καλύτερα, μάλλον, περάσματα από τις δύο Lesmo.

Η κρίσιμη απόφαση

Οι Red Bull ήταν και πάλι εξαιρετικά ισορροπημένες σε όλη τη διάρκεια του γύρου ενώ οι Mercedes ήταν πολύ κοντά σε επιδόσεις με την Aston Martin του Αλόνσο. Φυσικά, στην Monza πρέπει οι μηχανικοί να λάβουν μία κρίσιμη απόφαση πριν τα μονοθέσια μπουν σε καθεστώς παρκ-φερμέ. Να επιλέξουν σχετικά μεγάλη κλίση στις πτέρυγες ώστε να έχουν καλύτερη διαχείριση ελαστικών; Ή να προτιμήσουν την μικρή κλίση στοχεύοντας σε υψηλή τελική.

Advertisement

Την δεύτερη οδό έχει επιλέξει η Ferrari. Οι Σάινθ και Λεκλέρ είχαν για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα εξαιρετικά υψηλές τελικές ταχύτητες, εφάμιλλες των Red Bull. Αυτό θα τους δώσει ένα εξαιρετικό μονοθέσιο στις κατατακτήριες. Επιπλέον θα τους διευκολύνει και σε πιθανά προσπεράσματα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ωστόσο μάλλον θα πρέπει να πληρώσουν το τίμημα στον τομέα της φθοράς των ελαστικών. Το θετικό για την Ferrari είναι ότι λόγω των μαλακών γομών που έχει επιλέξει η Pirelli για τον αγώνα, η μία και μοναδική στάση στα pits ενδεχομένως να αποδειχθεί αρκετά δύσκολη. Ιδιαίτερα με συνδυασμό soft-medium.

Advertisement

Από την άλλη οι Red Bull και McLaren δείχνουν ότι ποντάρουν σε set-ups πιο φιλικά προς τα ελαστικά. Κατά πάσα πιθανότητα οι δύο αυτές ομάδες έχουν θυσιάσει μέρος των απόλυτων επιδόσεων των μονοθέσιων τους ώστε να καταφέρουν να βγάλουν τον αγώνα με μία στάση. Ερωτηματικό παραμένει το δυναμικό των Mercedes. Πάντως οι δύο W14 ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικές σήμερα σε σχέση με χθες.

Όπως κι αν έχει το πράγμα, οι κατατακτήριες δοκιμές θα μας δώσουν μία πρώτη γεύση για την εξέλιξη του τριημέρου. Λογικά η μάχη θα γίνει ανάμεσα στις Ferrari και τον Φερστάπεν.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σάινθ: Τον έχει προσεγγίσει η Audi
Mercedes: Χάμιλτον και Ράσελ μέχρι το 2025!
Χάμιλτον: Είχα πιο δύσκολους teammates από ότι ο Φερστάπεν