Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [596243]=>
  object(WP_Post)#7171 (24) {
    ["ID"]=>
    int(596243)
    ["post_author"]=>
    string(2) "47"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-25 16:58:00"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-25 14:58:00"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(22) "231125165800_Ver Abu23"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(22) "231125165800_ver-abu23"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-25 16:58:00"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-25 14:58:00"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(596232)
    ["guid"]=>
    string(77) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231125165800_Ver-Abu23.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [596250]=>
  object(WP_Post)#7106 (24) {
    ["ID"]=>
    int(596250)
    ["post_author"]=>
    string(2) "47"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-25 17:14:47"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-25 15:14:47"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(32) "231125171447_F_yeT2CW4AA-f-L (1)"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(30) "231125171447_f_yet2cw4aa-f-l-1"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-25 17:14:47"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-25 15:14:47"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(596232)
    ["guid"]=>
    string(85) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231125171447_F_yeT2CW4AA-f-L-1.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

FORMULA 1

F1 GP Άμπου Ντάμπι: Η τελευταία pole στον Φερστάπεν

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Ο Φερστάπεν κυριάρχησε στις κατατακτήριες του Άμπου Ντάμπι και πήρε σχετικά εύκολα την pole. Δεύτερος με έναν εκπληκτικό γύρο στο τέλος ο Λεκλέρ και τρίτος ο Πιάστρι.

Μπορεί το τριήμερο να μην είχε ξεκινήσει καλά για τον Ολλανδό. Ωστόσο εκείνος και η ομάδα του κατάφεραν να επανέλθουν στη συνηθισμένη θέση για εκείνους φέτος.

Η McLaren έδειξε ότι μπορούσε να πάει την μάχη για την pole μέχρι το τέλος. Τόσο ο Νόρις όσο και ο Πιάστρι ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστικοί από το Q1. Όμως ο Βρετανός για άλλη μία φορά έκανε λάθος σε τελευταίο γύρο Q3 και έτσι θα ξεκινήσει αύριο πέμπτος.

Τρίτος θα ξεκινήσει ο Πιάστρι που έχασε την πρώτη σειρά εκκίνησης στο τέλος από τον Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος έκανε μία εκπληκτική προσπάθεια στο τέλος για να κλείσει το Q3 μόλις 13 εκατοστά του δευτερολέπτου αργότερος του Φερστάπεν. Απογοητευτικός ο 9ος Πέρεζ που θα ξεκινήσει πίσω από την AlphaTauri του Τσουνόντα.

Στο FP3 ο Ράσελ ήταν για δεύτερη φορά στη διάρκεια του τριημέρου στην κορυφή της κατάταξης. Πίσω του ήταν ο Νόρις ο οποίος έχει επίσης πολύ σταθερή απόδοση από το πρωί της Παρασκευής. Οι Πιάστρι, Άλμπον και Λεκλέρ είχαν συμπληρώσει την πρώτη πεντάδα.

Q1: Σοκ για Σάινθ

Στο Q1 ο Κάρλος Σάινθ πλήρωσε τις συνέπειες του χθεσινού του ατυχήματος. Μη έχοντας καταφέρει να βρει μία ικανοποιητική ισορροπία στην SF-23 του ο Ισπανός κατετάγη μόλις 16ος και έμεινε εκτός συνέχειας.

Το ίδιο συνέβη και με τους Σάρτζεντ (δύο χρόνοι του ακυρώθηκαν για παράβαση των ορίων), Μάγκνουσεν, Μπότας και Ζου. Αντιθέτως οι δύο AlphaTauri -οι οποίες εδώ και δύο αγώνες χρησιμοποιούν την πίσω ανάρτηση της… μαμάς Red Bull– μπόρεσαν να προκριθούν στο Q2.

Q2: Ο Χάμιλτον έξω!

Στην δεύτερη περίοδο οι περισσότεροι οδηγοί προτίμησαν να κάνουν τις πρώτες τους προσπάθειες με χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα. Αυτό, όμως, δεν εμπόδισε τον Νόρις από το να είναι λιγότερο από δύο δέκατα αργότερος του Φερστάπεν ο οποίος είχε επιλέξει φρέσκα soft.

Ο Πιάστρι ήταν κι εκείνος ιδιαίτερα ανταγωνιστικός σε αντίθεση με τους Λεκλέρ και Χάμιλτον. Στις δεύτερες προσπάθειες ο Λεκλέρ βελτίωσε σημαντικά. Δεν κατάφερε, όμως, να πράξει το ίδιο και ο Χάμιλτον. Ο Βρετανός έμεινε εκτός συνέχειας όπως και οι Οκόν, Στρολ, Άλμπον και Ρικιάρντο.

Q3: Ο Λεκλέρ εκπλήσσει τις McLaren

Ο Φερστάπεν έδειξε την δύναμή του ήδη από την πρώτη του προσπάθεια στο Q3. Ήταν 370 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του δεύτερου Νόρις. Ο Πιάστρι ήταν τρίτος ενώ η πρώτη προσπάθεια του Λεκλέρ ήταν πολύ αργή.

Στον δεύτερο γύρο προσπαθειών, όμως, ο Μονεγάσκος έκανε έναν περίφημο γύρο για να ανέβει δεύτερος. Ο Φερστάπεν δεν μπόρεσε να βελτιώσει τον αρχικό του χρόνο. Επιπλέον ο Νόρις έκανε λάθος και αυτό άνοιξε τον δρόμο στον Πιάστρι για την τρίτη θέση εκκίνησης αύριο. Ο Βρετανός θα ξεκινήσει αύριο πέμπτος πίσω από τον Ράσελ.

Ο Πέρεζ παραβίασε τα όρια της πίστας στην τελευταία του προσπάθεια. Έτσι θα ξεκινήσει μόλις ένατος, πίσω από τον 6ο σήμερα Τσουνόντα! Οι Αλόνσο και Χούλκενμπεργκ κατετάγησαν στις θέσεις 7-8 ενώ 10ος ήταν ο Γκασλί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Άμπου Ντάμπι: Προεπισκόπηση
Χάμιλτον: Ο Χόρνερ μου έστειλε πρώτος μήνυμα!
F1 GP Άμπου Ντάμπι: Ο Λεκλέρ πρώτος, ο Σάινθ στον τοίχο (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ