Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

FORMULA 1

F1 GP Αυστραλίας: Απάντηση από Leclerc στο FP2

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Ο Charles Leclerc έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο FP2. Ο πρωτοπόρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος έκανε χρόνο 1:18.978 υποσκελίζοντας τους Verstappen και Sainz. Πολύ καλές επιδόσεις από Alpine και McLaren.

Η Ferrari επικράτησε και στην δεύτερη περίοδο δοκιμών στο Albert Park. Αυτήν τη φορά ήταν ο Leclerc που έκανε τον ταχύτερο χρόνο. Οι δύο F1-75 φαίνονται για την ώρα κατά τι ανώτερες από τις Red Bull ενώ πολύ δυνατή παρουσιάστηκε και η Alpine. Η γαλλική ομάδα επιλέγοντας set up χαμηλού downforce πετούσε στις ευθείες της Μελβούρνης με τον Alonso να καταφέρνει να βρεθεί 4ος, μπροστά από τον Perez. Αντιθέτως, η Mercedes συνέχισε να προβληματίζει.

Πριν την έναρξη του FP2 ο Lando Norris πήρε την δεύτερη μονάδα ισχύος του για φέτος. O Vettel που είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα με την δική του στο FP1 δεν συμμετείχε στην διαδικασία. Προβλήματα με τα φρένα και την ισορροπία του μονοθεσίου της παρουσίαζε από το FP1 και η Haas. Οι Magnussen και Schumacher θα ήταν εκτός ρυθμού και σε όλο το FP2.

Κατά το πρώτο τέταρτο του FP2 η εικόνα του πρωινού διατηρήθηκε με τις Ferrari ταχύτερες. Ο Sainz ήταν και πάλι μπροστά από τον Leclerc. Η McLaren εξακολούθησε κι εκείνη να παρουσιάζεται βελτιωμένη με τους Ricciardo-Norris στις θέσεις 5 και 6. Πίσω τους ήταν ο Verstappen ο οποίος παραπονιόταν για έντονη υπερστροφή. Τα περισσότερα μονοθέσια βρίσκονταν στην medium γόμα.

Η F1-75 ήταν ταχύτερη παρά την αρκετά έντονη ταλάντωση που παρουσίαζε στις υψηλές ταχύτητες. Καθώς, όμως, οι ομάδες περνούσαν και πάλι στα soft Pirelli και άλλοι διεκδικητές μπήκαν στο παιχνίδι. Ιδιαίτερα δυνατή εμφανίστηκε η Alpine με τον Alonso να παίρνει προσωρινά ακόμη και την 1η θέση από τον Sainz. Η Alpine του Alonso ήταν η ταχύτερη όλων και στο speed trap.

Τα soft αποδεικνύονται ανθεκτικά

Eντύπωση έκανε η αντοχή της C5 γόμας. Η soft γόμα του τριημέρου εκτός από ταχύτητα είχε και αρκετά μεγάλη διάρκεια επιτρέποντας στους οδηγούς συνεχόμενους γρήγορους γύρους χωρίς να χάνει σε απόδοση. Αυτή είναι μια παράμετρος που θα επηρεάσει πιθανώς τις στρατηγικές των ομάδων στον αγώνα.

Αντιθέτως, εκείνη που δεν εντυπωσίασε ήταν η Mercedes. Με 15 λεπτά να απομένουν και τα δύο μονοθέσια βρέθηκαν εκτός δεκάδας. Ο Hamilton, μάλιστα, είχε και μία έξοδο στην στροφή 12. Την ίδια χρονική περίοδο ο Verstappen κατάφερε να συμπληρώσει έναν καλό γύρο ο οποίος ήταν αρκετός για να τον φέρει προσωρινά στην 2η θέση. Ο Ολλανδός βρέθηκε ανάμεσα στις Ferrari των Leclerc και Sainz.

Με δέκα λεπτά να απομένουν θα είχαμε την τρίτη κόκκινη σημαία της ημέρας. Το κάλυμμα του εμπρός αριστερού τροχού αποκολλήθηκε από την Aston Martin του Stroll ενώ ο Καναδός περνούσε από την στροφή 12. Με την επανεκκίνηση της διαδικασίας δεν είχαμε κάποια σημαντική αλλαγή στην κατάταξη. Το top-10 ήταν: Leclerc, Verstappen, Sainz, Alonso, Perez, Ocon, Bottas, Norris, Gasly και Ricciardo.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 Tech: Ο νόμος της βαρύτητας
F1 GP Αυστραλίας: Προεπισκόπηση
F1 GP Αυστραλίας: O Sainz ταχύτερος στο FP1

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto