FORMULA 1

F1: Αυτοκτονία ο θάνατος του Max Moseley!

Ελλάδα 4:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

F1: Αυτοκτονία ο θάνατος του Max Moseley!

FORMULA 1

F1: Αυτοκτονία ο θάνατος του Max Moseley!

FORMULA 1

Ο Max Moseley είχε διαπράξει αυτοκτονία, τελικά, τον Μάιο του 2021. Έτσι αποκάλυψε η έκθεση από την ιατροδικαστική υπηρεσία του Westminster που δημοσιεύτηκε χθες.

Advertisement
Advertisement

Ο πρώην πρόεδρος της FIA έπασχε από λέμφωμα Β-κυττάρων κατά τα τελευταία 2 χρόνια της ζωής του. Έχοντας δοκιμάσει κάθε πιθανή μέθοδο αντιμετώπισης εξακολουθούσε να βιώνει φριχτούς πόνους. Επιπλέον, οι γιατροί θεωρούσαν πώς η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη, δίνοντάς του λίγες εβδομάδες ζωής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Moseley είχε αποκαλύψει τα σχέδιά του στους οικείους του. Μία ημέρα πριν προβεί στο απονενοημένο διάβημα, είχε ενημερώσει και τον προσωπικό του βοηθό επ’ αυτού. Οι κοντινοί του άνθρωποι είχαν προσπαθήσει να τον μεταπείσουν, χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα.

Στις  23 Μαΐου του 2021, λοιπόν, είχε ένα τελευταίο γεύμα με την σύζυγό του. Έπειτα, αφού έγραψε ένα σημείωμα αυτοκτονίας, αυτοπυροβολήθηκε. Η ιατροδικαστής Dr Wilcox θα κατέγραφε ως αιτία θανάτου «τραύμα από πυροβολισμό».

Advertisement
Advertisement

Ο Max Moseley είχε διατελέσει πρόεδρος της FIA από το 1993 έως και το 2009 οπότε και τον είχε διαδεχτεί ο Jean Todt. Ο Βρετανός υπήρξε στενός συνεργάτης του επί χρόνια επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone.

Μαζί είχαν ιδρύσει κατά την δεκαετία του 70 τον FOCA (Σύνδεσμος κατασκευαστών) ο οποίος θα ερχόταν μία δεκαετία αργότερα σε ανοιχτή κόντρα με την τότε ηγεσία της FIA υπό τον JeanMarie Balestre. Ο Ecclestone συντετριμμένος από τον θάνατο του Moseley είχε δηλώσει πώς ένιωθε «σαν να είχε χάσει έναν αδερφό».

Advertisement

Ο ίδιος ο Moseley –δικηγόρος στο επάγγελμα- υπήρξε ερασιτέχνης οδηγός αγώνων, ενώ ήταν συνιδρυτής της March Engineering. Θεωρούσε, δε, ως μεγαλύτερα επιτεύγματα της ζωής του (από την θέση του προέδρου της FIA) την προώθηση της οδικής ασφάλειας και της «πράσινης» τεχνολογίας στην Formula 1.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 Onboard: Η μαγεία της Jeddah
F1: Πόσο κοστίζουν στις ομάδες ατυχήματα όπως του Schumacher;
F1 Tech: Χρειάζονται αλλαγές στο DRS;

Advertisement