
Ο μεγάλος τελικός του Άμπου Ντάμπι είχε και «τρίτο ημίχρονο» αφού μετά το πέσιμο της καρό σημαίας που βρήκε νικητή και πρωταθλητή τον Max Verstappen της Red Bull Racing, η Mercedes-AMG Petronas έκανε ένσταση. Και μάλιστα διπλή.
Το πάνελ των αγωνοδικών αποτελούσαν οι Garry Connelly, o Felix Holter, o Derek Warwick και ο Mohamed Alhashmi ενώ στις ακροάσεις, τη Mercedes εκπροσώπησαν ο αγωνιστικός της διευθυντής Ron Meadows, ο επικεφαλής μηχανολογίας Andrew Shovlin και ο δικηγόρος (!) της, Paul Harris. Στην άλλη πλευρά, ήταν ο team manager Jonathan Wheatley, o επικεφαλής τεχνικός υπεύθυνος Adrian Newey και ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner.
H πρώτη ένσταση αφορούσε αντικανονική προσπέρασε του Ολλανδού έναντι του Lewis Hamilton, προτού αποχωρήσει από την πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτή βασίστηκε στο άρθρο 39.8 των αγωνιστικών κανονισμών και ήταν και η πρώτη που απορρίφθηκε.
BREAKING: The FIA Stewards have dismissed Mercedes’ protests against the Abu Dhabi Grand Prix final classification #AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/VPNIfaFDMC
— Formula 1 (@F1) December 12, 2021
Η δεύτερη αφορούσε το άρθρο 48.12 και εκεί η Mercedes αμφισβήτησε την τελική κατάταξη του αγώνα, διαμαρτυρόμενη για την οδηγία του διευθυντή αγώνα, Michael Masi, να προσπεράσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας που ήταν εντός πίστας, μόνο τα τέσσερα μονοθέσια που βρίσκονταν ανάμεσα στους δύο διεκδικητές του τίτλου και η άμεση επιστροφή στη δράση. Έτσι είχαμε αγώνα για τον τελευταίο γύρο και εκεί ο Verstappen προσπέρασε τον Hamilton.
Όμως και πάλι, η ένσταση απορρίφθηκε. Έτσι έκλεισαν τα τελικά αποτελέσματα με τον Verstappen νικητή και πρωταθλητή.
MAX VERSTAPPEN. WORLD CHAMPION!!!
A stunning season by an extraordinary talent#HistoryMade #F1 @Max33Verstappen pic.twitter.com/FxT9W69xJe
— Formula 1 (@F1) December 12, 2021
Αν και σύμφωνα με το άρθρο 15 του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα, η Mercedes έχει το δικαίωμα να καταθέσει εκ νέου ένσταση σχετικά με τις παραπάνω αποφάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το υβριδικό Toyota GR Yaris Rally1
Τα νέα μονοθέσια της Formula E δεν έχουν πίσω φρένα
ΕΚΟ Acropolis Rally FORUM 2021: Επίλογος με όραμα
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto