Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

FORMULA 1

Αυτό είναι το τελικό ταμείο της σεζόν του 2021

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 του 2021 ήταν ένα από τα συναρπαστικότερα όλων των εποχών, είχε μάλιστα ένα πραγματικά δραματικό (αλλά και αμφιλεγόμενο) φινάλε που συζητιέται και θα συζητιέται για καιρό.

Ο Max Verstappen εκθρόνισε τον Lewis Hamilton και κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο στους οδηγούς ενώ στους κατασκευαστές, η Mercedes συνέχισε τη δυναστεία της. Όμως ας δούμε που κάθισε η μπίλια μετά τον αγώνα του Άμπου Ντάμπι αφού έφερε κι άλλες αλλαγές.

Στους οδηγούς, ήρθε η ώρα της αλλαγής σκυτάλης. Είναι η πρώτη φορά στην υβριδική εποχή της Formula 1 που στο θρόνο δεν κάθεται οδηγός της Mercedes! Από το 2014 και μετά η εταιρεία από τη Στουτγάρδη είχε το μονοπώλιο, με τον Nico Rosberg να σπάει μόνο το 2016 το σερί του Hamilton.

Ο Verstappen πήρε τον τίτλο έχοντας παράλληλα:
Τις περισσότερες νίκες – 10
Τις περισσότερες pole positions – 10
Τους περισσότερους γύρους στην πρωτοπορία – 652

Παρά λοιπόν τα όσα αμφιλεγόμενα έγιναν με το safety car στο Grand Prix των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ουδείς μπορεί να πει πως δεν ήταν άξιος πρωταθλητής. Τόσο αυτός όσο και ο Lewis, έδωσαν πραγματικά εντυπωσιακή παράσταση φέτος. Όμως, ο θρόνος χωρούσε μόνο έναν.

Πίσω από τους δύο διεκδικητές του τίτλου, ο Valtteri Bottas επικράτησε του Sergio Perez στη μάχη των «δεύτερων». Πράγμα ίσως αναμενόμενο πηγαίνοντας στα Εμιράτα αφού είχε βαθμολογικό πλεονέκτημα το οποίο τελικά διεύρυνε χάρη στην εγκατάλειψη του Μεξικανού λίγο πριν το τέλος. Ωστόσο, η μεγάλη ανατροπή ήταν πίσω τους.

Με την τρίτη θέση στη Yas Marina, o Carlos Sainz κέρδισε δύο θέσεις στην τελική κατάταξη. Συγκεκριμένα, προσπέρασε και τον teammate του στη Scuderia Ferrari, Charles Leclerc, αλλά και τον Lando Norris της McLaren!

Όγδοος έμεινε ο άλλος οδηγός της Βρετανικής ομάδας, Daniel Ricciardo, μπροστά από τον Pierre Gasly που έδωσε μερικές εντυπωσιακές παραστάσεις με τα χρώματα της Scuderia AlfaTauri και τον αειθαλή Fernando Alonso της Alpine.

Αναλυτικά η πρώτη δεκάδα:

Στους κατασκευαστές, στον εικοστό δεύτερο και τελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, δεν υπήρξε καμία αλλαγή στην κατάταξη.

Η Mercedes σφράγισε τον τίτλο και έγινε η πρώτη ομάδα στα 72 χρόνια ιστορίας της Formula 1, που έφτασε τα οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα, αφήνοντας δεύτερη τη Red Bull Racing.

Συνεχίζοντας τη ρελάνς της στην τελική ευθεία της σεζόν, η Scuderia Ferrari εξασφάλισε τη σημαντική τρίτη θέση, μπροστά από τη McLaren που μετά το 1-2 στη Monza, βρισκόταν σε ελεύθερη πτώση.

Παρά τον διπλό τερματισμό στο Top-5 στα Εμιράτα, με τον Yuki Tsunoda να σημειώνει το καλύτερο πλασάρισμα της καριέρας του και τον Gasly να τον πλαισιώνει, η Scuderia AlphaTauri δεν κατάφερε να πιάσει την Alpine και έμεινε έκτη.

Έβδομη στο φινάλε της σεζόν ήταν η Aston Martin Racing, με τη Williams να ολοκληρώνει την έκπληξη και να κλείνει το 2021 μπροστά από την Alfa Romeo Racing και την ουραγό Haas.

Αναλυτικά η κατάταξη των κατασκευαστών:

Ακολουθούν λιγότερες από εκατό ημέρες ξεκούρασης για τους οδηγούς, που στις 20 Μαρτίου θα παραταχθούν στο grid του Μπαχρέιν, για την πρεμιέρα του 2022. Της σεζόν των μεγάλων αλλαγών στους κανονισμούς!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Διπλή ένσταση από τη Mercedes, τις απέρριψε η FIA
Max Verstappen: Ιδού ποιος είναι ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1
GP Άμπου Ντάμπι: Επικό φινάλε, πρωταθλητής ο Verstappen!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto