Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

DACIA-JOGGER

Έτσι προστατεύει τους επιβάτες το νέο Dacia Jogger

  • newsautoteam

Το νέο Dacia Jogger συγκεντρώνει σε ένα πακέτο τα πλεονεκτήματα από πολλές και διαφορετικές κατηγορίες όπως: το μήκος ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV, την εμφάνιση ενός SUV και τη χαμηλή κατανάλωση ενός μικρού αυτοκινήτου.

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι… μία κατηγορία από μόνο του. Σαν γνήσιο μέλος της οικογένειας Dacia, το νέο Jogger προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.

Η πλατφόρμα CMF παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο νέο Sandero και αποτελεί βασικό συστατικό της στρατηγικής της Dacia για τα μοντέλα των κατηγοριών B και C. Το νέο Dacia Jogger διαθέτει αμάξωμα που φτάνει τα 4,55 μέτρα, προσφέροντας την ευρυχωρία και την ευελιξία ενός μοντέλου κατηγορίας C.

Κατασκευασμένο πάνω σε μια σύγχρονη πλατφόρμα, το νέο Dacia Jogger επιτυγχάνει τον περιορισμό των κραδασμών χάρη στην εξαιρετικά ανθεκτική και άκαμπτη δομή του. Η δομή του αμαξώματος περιλαμβάνει ενισχύσεις στο μπλοκ του κινητήρα (πλευρικές δοκούς και υποπλαίσιο στο κάτω μέρος) και στο χώρο των επιβατών.

Οι αισθητήρες πίεσης στις πόρτες, σε συνδυασμό με το επιταχυνσιόμετρο, παρέχουν έγκαιρη αναγνώριση των πλευρικών συγκρούσεων και επομένως ταχύτερη ενεργοποίηση των πλευρικών και των αερόσακων τύπου κουρτίνας, που προστατεύουν τις περιοχές της κοιλιάς, του στήθους και του κεφαλιού.

Το νέο Dacia Jogger ρίχνει το βάρος και στην ενεργητική ασφάλεια, όπως απαιτείται να κάνει κάθε ολοκληρωμένο οικογενειακό όχημα. Τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που υιοθετεί περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, Ενεργό Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Emergency Brake Assist), Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning), Υποβοήθηση Στάθμευσης (Park Assist), Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα (Hill Start Assist).

Η ενισχυμένη μπροστινή δομή αμαξώματος του νέου Dacia Jogger βοηθά στη μείωση των κραδασμών από τον κινητήρα. Το πάχος των επενδύσεων του πορτμπαγκάζ, η αεροτομή στο επάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών και τα πλαίσια στις πόρτες, που εξαλείφουν την κοιλότητα μεταξύ των θυρών και του αμαξώματος, μειώνουν επίσης τον θόρυβο κύλισης.

Κορυφαία μελέτη έχει γίνει και για τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων, όπως, για παράδειγμα προκύπτει από την τσιμούχα μεταξύ της βάσης και του περιβλήματος του καθρέφτη. Η αεροδυναμική έχει αποτελέσει αντικείμενο προσεκτικής δουλειάς από τις ομάδες σχεδιασμού και μηχανικής.

Το νέο Dacia Jogger έχει σχεδιαστεί με αεροφράκτες στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ενεργά πτερύγια που επιτρέπουν την ομαλή ροή του αέρα, όταν δεν είναι προτεραιότητα η ψύξη του κινητήρα, και ρουλεμάν χαμηλής τριβής, για μικρότερες απώλειες ισχύος.

Όλα λοιπόν συμβάλλουν στον δραστικό περιορισμό των εκπομπών CO2 αλλά και τον ευπρόσδεκτο περιορισμό της κατανάλωσης σε πραγματικές μάλιστα συνθήκες. Αυτό είναι όμως το νέο Dacia Jogger, προσφέρει τις λύσεις σε όλα τα φλέγοντα θέματα σήμερα…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Dacia Jogger θα αποκτήσει έκδοση Camper Van
Dacia: Νέο λογότυπο, νέο ξεκίνημα
Nέο Dacia Jogger: Προσιτό οικογενειακό με θέσεις για έως επτά επιβάτες

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto