Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το… βαρίδι του RAM 1500 REV

Ελλάδα 11:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το… βαρίδι του RAM 1500 REV

ΝΕΑ

Το… βαρίδι του RAM 1500 REV

ΝΕΑ

To 1500 REV είναι το νέο εντυπωσιακών διαστάσεων και χαρακτηριστικών ηλεκτρικό pickup της RAM. Όμως, όπως φαίνεται, δεν είναι όλα θετικά.

Advertisement
Advertisement

Η RAM Trucks ανήκει πλέον στον Όμιλο Stellantis κάτι που έχει πλεονεκτήματα για την αμερικανική εταιρεία η οποία κατασκευάζει τα pickup και τα βαν οχήματά της από το 2010, χρονιά στην οποία ιδρύθηκε.

Η απόφαση των ανθρώπων του Ομίλου να δημιουργήσουν την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του RAM 1500, ως «αντίπαλο δέος» στο GMC Hummer EV σήμαινε ότι θα έπρεπε να γίνει η εξέλιξη και η κατασκευή του με ένα τρόπο που δεν είχαν συνηθίσει ως τότε οι Αμερικανοί.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, τα στελέχη της εταιρείας ανακοίνωσαν ότι το RAM 1500 REV θα διαθέτει μπαταρίες 229 kWh οι οποίες είναι ικανές να δώσουν στο όχημα μέγιστη θεωρητική αυτονομία 804 χλμ. (κατά «EPA»).

Advertisement
Advertisement

Δεν διευκρινίστηκε, όμως, εάν η ανακοινωθείσα ενεργειακή χωρητικότητα είναι η θεωρητική ή πραγματική, ούτε το βάρος των συσσωρευτών. Ωστόσο, κάποιοι πήραν ως σημείο αναφοράς αυτό των μπαταριών τού Hummer EV για να υπολογίσουν πόσο ζυγίζουν.

Κάνοντας τον υπολογισμό, θεωρούν ότι το βάρος των συσσωρευτών τού RAM 1500 REV είναι σχεδόν 1.230 κιλά, με τη συνθήκη ότι οι 229 kWh είναι η θεωρητική ενεργειακή χωρητικότητά τους.

Advertisement

Σε περίπτωση που η τιμή αυτή είναι η πραγματική (άρα η θεωρητική θα είναι μεγαλύτερη των 229 kWh), τότε το βάρος τους θα είναι 1.427 κιλά.

Οι αριθμοί αυτοί σημαίνουν ότι μόνο οι μπαταρίες τού RAM 1500 REV ζυγίζουν όσο ένα μικρομεσαίο ή ακόμα και μεσαίο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Συνεπώς το βάρος του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου pickup οχήματος θα ξεπερνά τους τρεις τόνους.

Advertisement

Αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία κίνησής του δεν θα είναι τόσο μεγάλη όσο επιδιώκουν οι άνθρωποι της εταιρείας. Πάντως τα στελέχη της Stellantis που ήταν στον χώρο της Έκθεσης ανακοίνωσαν ότι η πλατφόρμα τού RAM 1500 REV είναι αρχιτεκτονικής 800 Volt, γεγονός που σημαίνει ότι θα είναι δυνατή η φόρτιση των μπαταριών του και σε ταχυφορτιστή έως 350 kW, όπου αυτός είναι διαθέσιμος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«Χωμάτινη» συνεργασία RAM και KTM
Γκρίνια για το μισθό των… 23,5 εκατομμυρίων ευρώ
Ram 1500 TRX: To μαμούθ των 1.000+ ίππων πάει παντού

Advertisement