F1 GP Ιταλίας: Ταχύτερος ο Bottas στο FP1 (video)
FORMULA 1F1 GP Ιταλίας: Ταχύτερος ο Bottas στο FP1 (video)
FORMULA 1O Vallteri Bottas σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ιταλίας που αποτελεί τον όγδοο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
Η Mercedes έκανε για πολλοστή φορά το 1-2, με τον Lewis Hamilton να πλαισιώνει τον Φινλανδό, με τη Red Bull Racing του Alex Albon πίσω τους, τις AlphaTauri ανταγωνιστικές και αρκετά απρόοπτα.
WHAT CAR
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο «Ναός της Ταχύτητας» υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, τον ήλιο να λάμπει, τη θερμοκρασία αέρα στους 25 βαθμούς, ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 36.
𝙁𝙀𝙀𝙇 𝙏𝙃𝙀 𝙎𝙋𝙀𝙀𝘿#ItalianGP 🇮🇹 #F1 @alex_albon pic.twitter.com/LmzrCNyMea
— Formula 1 (@F1) September 4, 2020
Στο ξεκίνημα της διαδικασίας δεν είχαμε ιδιαίτερη δράση και έπρεπε να φτάσουμε στο 20λεπτο για να δούμε κορυφαίους συνδυασμούς στην πίστα. Ήταν ο Albon της Red Bull Racing αυτός που έδειχνε το δρόμο μετά το πρώτο μισάωρο της 90λεπτης διαδικασίας, όμως σύντομα εκτοπίστηκε από τις Mercedes.
O Lewis Hamilton ήταν ταχύτερος με χρόνο στο 1.21.676, ο Bottas τον ακολουθούσε ενώ η Renault του Daniel Ricciardo είχε ανέβει στην τρίτη θέση με τη σκληρή γόμα όταν με 53 λεπτά ακόμα στο χρονόμετρο, είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας.
No 1º treino livre em Monza, na Ascari, @Max33Verstappen foi buscar o carro à barreira. Despiste que lhe retirou quase 30 minutos de tempo de sessão. pic.twitter.com/RuPIUeB7nH
Advertisement— ▄▀▄▀ 𝗥𝗧𝗣 Mu̷n̷d̷i̷a̷l̷ ̷ F͓̽1͓̽ ▄▀▄▀ (@f1rtp) September 4, 2020
Υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Max Verstappen, που έχασε τον έλεγχο στο chicane της Variante Ascari, καταλήγοντας στην αμμοπαγίδα κι από εκεί στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά.
Ο Ολλανδός κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα και να φτάσει στα pit, με την RB16 πληγωμένη, με σπασμένη την εμπρός αεροτομή.
If anyone can quickly fix the damage to Max Verstappen’s front wing, it’s the @redbullracing team 💪#ItalianGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/BJ1BlBNRym
— Formula 1 (@F1) September 4, 2020
Το συμβάν αυτό διέκοψε τη δράση, αφού παρότι σύντομα είχαμε πράσινη σημαία, πέρασαν αρκετά λεπτά προτού δούμε κάποιον οδηγό να σημειώνει χρόνο.
Με τη συμπλήρωση της μίας ώρας, πολλοί άρχισαν να δοκιμάζουν τη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli κι εύλογα οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν. Σημείο αναφοράς ήταν το 1.20.703 του Bottas, με τον Hamilton δύο δέκατα πίσω του και τις Red Bull-AlphaTauri να ακολουθούν.
Στα τελικά στάδια του FP1 δεν είχαμε αλλαγές στην κορυφή, αφού και οι τελευταίες προσπάθειες διακόπηκαν από την έξοδο της AlphaTauri του Pierre Gasly στο δεύτερο chicane.
🔄 Pierre Gasly at Turn 4 🔄#ItalianGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/UPweglOOYw
— Formula 1 (@F1) September 4, 2020
Ο Albon και ο Daniil Kvyat ήταν οκτώ δέκατα πίσω από την απόλυτη επίδοση, οι Verstappen-Gasly εννέα ενώ οι Sergio Perez (Racing Point)-Lando Norris (McLaren) να σημειώνουν ακριβώς τον ίδιο χρόνο.
Έβδομη ομάδα η Ferrari, με τον Charles Lerclerc ενδέκατο (1.2sec από τον Bottas) και τον Sebastian Vettel δέκατο-ένατο, πίσω και από τον δοκιμαστή της Williams, Roy Nissany.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Διαβάστε επίσης:
Το F1 Vlog του Grand Prix Βελγίου
Με τις μεσαίες γόμες στο Grand Prix της Μόντσα
Όταν η McLaren ήθελε δίδυμο Hamilton-Vettel