Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Το μελλοντικό μεσαίο SUV της Volkswagen

Ελλάδα 7:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επίσημο: Το μελλοντικό μεσαίο SUV της Volkswagen

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Το μελλοντικό μεσαίο SUV της Volkswagen

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μία υβριδική και σπορ εκδοχή του μελλοντικού μεσαίου της SUV παρουσιάζει στην έκθεση του Ντιτρόιτ η Volkswagen. Το τετρακίνητο Cross Coupe GTE είναι μεν σε πρωτότυπη μορφή, όμως σημεία του αμαξώματος – όπως η μάσκα – θα περάσουν στο αυτοκίνητο παραγωγής. Το SUV της γερμανικής μάρκας θα κατασκευάζεται από τα τέλη του 2016 στην πόλη Τσατανούγκα του Τενεσί και προορίζεται για τις αγορές της Βόρειας Αμερικής.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Το Cross Coupe GTE έχει μήκος 4,85 m και βασίζεται στην πλατφόρμα μεταβλητής αρχιτεκτονικής MGB της Volkswagen. Το υβριδικό του σύστημα αποτελείται από τον ατμοσφαιρικό V6 των 3,6 lt, απόδοσης 280 PS, και δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα), 54 και 114 PS αντίστοιχα. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 360 PS, ενώ ο κατασκευαστής ανακοινώνει κατανάλωση κάτω από 3,5 lt/100 km! Ως κιβώτιο έχει επιλεγεί το 6τάχυτο DSG διπλού συμπλέκτη, με τον επιλογέα τύπου joystick να είναι τοποθετημένος στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Πίσω του υπάρχει περιστροφικός διακόπτης για τέσσερα προγράμματα: On-road, Off-road, Sport και Snow.

Με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, το Cross Coupe GTE μπορεί να διανύσει απόσταση έως 32 km. Για τη διαδικασία επιτάχυνσης από στάση στα 100 km/h απαιτούνται λιγότερο από 7 sec, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 210 km/h. Όπως ισχύει στα plug-in υβριδικά μοντέλα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής για κίνηση χωρίς ρύπους, να κάνει χρήση του υβριδικού συστήματος ή να προφυλάξει το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών.

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό του SUV υπάρχουν θέσεις για 5 άτομα. Η έκδοση παραγωγής θα έχει πάντως 7θέσια διάταξη, ενώ η οροφή δεν θα είναι τόσο κεκλιμένη, ώστε να υπάρχει περισσότερος «αέρας» πάνω από τα κεφάλια των επιβατών. Μικρότεροι θα είναι βέβαια και οι τροχοί, καθώς στο concept φθάνουν σε διάμετρο τις 22 ίντσες (με ελαστικά 285/40)! Η καμπίνα είναι ψηφιακή, με τη μεγάλη οθόνη TFT των 12,3 ιντσών να αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων. Για το χειρισμό των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υπάρχει στη μέση του ταμπλό οθόνη 10,1 ιντσών η οποία ελέγχεται μέσω αφής αλλά και μέσω κίνησης των χεριών!