Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Live από Τσεχία: Οδηγούμε το CR-V 1.6 i-DTEC

Ελλάδα 19:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Τσεχία: Οδηγούμε το CR-V 1.6 i-DTEC

ΝΕΑ

Live από Τσεχία: Οδηγούμε το CR-V 1.6 i-DTEC

ΝΕΑ

Πανέμορφη κάθε εποχή του χρόνου και όχι μόνο το χειμώνα, η Πράγα αποτελεί ιδανικό σκηνικό για την πανευρωπαϊκού παρουσίαση του νέου Honda CR-V με τον 1.6 diesel. Ο σύγχρονος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας κάνει μετά το Civic την εμφάνισή του και στο compact ιαπωνικό SUV, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Η τοποθέτηση του 1.6 i-DTEC κάτω από το καπό της τέταρτης γενιάς του CR-V συνιστά ουσιαστικά και το λανσάρισμα του μοντέλου ελεύθερου χρόνου της Honda στην ελληνική αγορά. Οι εκδόσεις με το 2λιτρο βενζίνης και το 2.2 πετρελαίου διατίθενται κατόπιν παραγγελίας, όμως αποτελούν φορολογική «παγίδα» και το κοινό στο οποίο απευθύνονται στη χώρα μας είναι περιορισμένο. Έτσι λοιπόν, όταν πλέον αναφερόμαστε στο CR-V εννοούμε το προσθιοκίνητο μοντέλο με τον 1.6 diesel απόδοσης 120 PS.

Στην Ελλάδα θα το υποδεχθούμε τον Οκτώβριο με τις τιμές να μην έχουν οριστικοποιηθεί, αλλά να… παίζουν κάπου ανάμεσα στα 26.000 και 29.000 ευρώ (με το όφελος της απόσυρσης). Η τιμή είναι τσιμπημένη για ένα μεσαίο SUV με κίνηση μόνο εμπρός, όμως στη Honda θεωρούν ότι προσφέρουν ένα αυτοκίνητο άμεσα συγκρίσιμο με premium προτάσεις της κατηγορίας.

Advertisement
Advertisement

Στην πρώτη μας οδηγική επαφή με το CR-V 1.6 i-DTEC σε μεικτή διαδρομή γύρω από την Πράγα, διαπιστώσαμε τη συμπεριφορά του κινητήρα αλλά και το πώς επηρεάζουν το στήσιμο του αυτοκινήτου οι αλλαγές στην ανάρτηση. Καταρχάς, διαλύθηκαν γρήγορα οι όποιες αμφιβολίες για την ικανότητα του συγκεκριμένου συνόλου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός οχήματος μήκους άνω των 4,5 m και βάρους άνω των 1.500 kg. Η υψηλή ροπή των 30,6 kgm (εμφανίζεται στις 2.000 rpm) αποδεικνύεται σωτήρια και σε καμία περίπτωση δεν νιώθεις ότι ο κινητήρας «ασθμαίνει» για να ανταπεξέλθει στην αποστολή.

Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο είναι σαφές, πάντα στην υπηρεσία του οδηγού και συμβάλλει στην περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων (119 g/km). Μπορεί να μην πλησιάσαμε τη μεικτή κατανάλωση που ανακοινώνει η Honda (4,5 lt/100 km) όμως ο υπολογιστής ταξιδίου έδειξε 6,5 lt. χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Επίδοση από τις χαμηλότερες στην κατηγορία.

Από τον κινητήρα, το κιβώτιο και την απουσία τετρακίνησης έχουν εξοικονομηθεί 116 kg σε σχέση με το CR-V 2.2 diesel 4×4. Λόγω της σημαντικής διαφοράς στο βάρος, οι μηχανικοί της Honda επενέβησαν στις αναρτήσεις. Τα εμπρός ελατήρια είναι πιο μαλακά, ενώ η πίσω αντιστρεπτική είναι λίγο φαρδύτερη. Στόχος τους το SUV να είναι πιο σταθερό και πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού. Θα θέλαμε πάντως περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι.

Advertisement

Μόλις ολοκληρωθεί η συνύπαρξή μας με το SUV της Honda στην Τσεχία θα επανέλθουμε με την πλήρη αναφορά μας για το ιαπωνικό μοντέλο.[nggallery id=2823]