Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H πανίσχυρη Porsche 911 turbo θα γίνει πισωκίνητη;

Ελλάδα 21:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H πανίσχυρη Porsche 911 turbo θα γίνει πισωκίνητη;

ΝΕΑ

H πανίσχυρη Porsche 911 turbo θα γίνει πισωκίνητη;

ΝΕΑ

Ένα από τα πιο δυνατά τετρακίνητα της αγοράς ίσως αφήσει τους «καλούς τρόπους» και γίνει ένα εργαλείο για δυνατά χέρια και καθαρά μυαλά.

Advertisement
Advertisement

Καθώς κορυφώνεται η προσμονή για την αποκάλυψη της νέας Porsche 911 γενιάς 992.2, οι λάτρεις της σπορ οδήγησης είναι γεμάτοι εικασίες, συμπεριλαμβανομένης μιας μάλλον αναπάντεχης φήμης: η πιθανότητα η επόμενη 911 Turbo να προσφέρεται με κίνηση στους πίσω τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αυτή η φήμη, που προέρχεται από το φόρουμ Rennlist και κερδίζει έδαφος σε πλατφόρμες όπως το Reddit, έχει προκαλέσει τόσο ενθουσιασμό όσο και σκεπτικισμό στην κοινότητα της Porsche.

Ενώ η προοπτική μιας πισωκίνητης Turbo ακούγεται συναρπαστική, έρχεται σε αντίθεση με τη μακρόχρονη παράδοση της Porsche να εξοπλίζει την Turbo με τετρακίνηση και το κιβώτιο PDK.

Advertisement
Advertisement

Για σχεδόν τρεις δεκαετίες, η Porsche έχει καλλιεργήσει τη φήμη της Turbo ως ένα ευέλικτο, παντός καιρού υπεραυτοκίνητο, κάνοντας την υποτιθέμενη στροφή σε RWD και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων να φαίνεται αντισυμβατική.

Επιπλέον, η σημαντική ισχύς που αναμένεται από την επόμενη Turbo-ενδεχομένως κοντά στους 700 ίππους- θέτει προκλήσεις για τις διαμορφώσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, τόσο από άποψη πρόσφυσης όσο και από άποψη αντοχής του κιβωτίου ταχυτήτων.

Η πρόσφατη παρουσίαση της Sport Classic, που διαθέτει πίσω κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη στρατηγική της Porsche.

Advertisement

Ωστόσο, αυτό το μοντέλο περιορισμένης έκδοσης υποβλήθηκε σε μείωση της ισχύος για να μετριάσει την καταπόνηση του κιβωτίου ταχυτήτων, γεγονός που υποδηλώνει πιθανούς περιορισμούς για τις διαμορφώσεις πισωκίνητων διατάξεων υψηλής ισχύος.

Επιπλέον, η προσφορά μιας χειροκίνητης πισωκίνητης Turbo θα μπορούσε να αποδυναμώσει την αποκλειστικότητα ειδικών εκδόσεων όπως η Sport Classic και η GT2, που είναι περιζήτητες για τα χαρακτηριστικά τους τα οποία είναι προσανατολισμένα στους ενθουσιώδεις οδηγούς.

Advertisement

Η φήμη πάντως για μία τέτοια έκδοση θα είναι μεγάλη έκπληξη αν πραγματοποιηθεί, ακόμα και σε κάποια περιορισμένα κομμάτια, καθώς μέχρι σήμερα η Turbo είχε στηρίξει την παρουσία της στο δίπτυχο «μεγάλη ισχύς και τετρακίνηση». Και ομάδα που κερδίζει, δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις.