Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT-DACIA-LPG

Renault Group LPG: Έξι λόγοι για να επιλέξετε υγραέριο

Ελλάδα 23:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Group LPG: Έξι λόγοι για να επιλέξετε υγραέριο

RENAULT-DACIA-LPG

Renault Group LPG: Έξι λόγοι για να επιλέξετε υγραέριο

RENAULT-DACIA-LPG

Οι πρόσφατες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, που κάθε άλλο παρά πρόσκαιρες θα είναι, δημιουργούν την ανάγκη για εναλλακτικές λύσεις. Και το Renault Group με την μακρά παράδοση στο LPG προσφέρει τις ιδανικές επιλογές.

Advertisement
Advertisement

Αυτό που ζούμε καθημερινά τον τελευταίο καιρό με την έκρηξη των τιμών στα καύσιμα δεν έχει προηγούμενο. Και μάλλον θα αργήσουμε να επανέλθουμε σε κάποια κανονικότητα, κάτι που κάνει απαραίτητη την ανάγκη να βρεθεί εναλλακτική λύση για χαμηλότερο κόστος χρήσης στις καθημερινές μας μετακινήσεις.

Εδώ έρχεται το Renault Group, το οποίο με μία σειρά μοντέλων των Renault και Dacia προσφέρει στον σύγχρονο αγοραστή μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα λύση. Τα αυτοκίνητά της που έχουν την δυνατότητα να καταναλώνουν διπλό καύσιμο, βενζίνη και LPG.

Τα αυτοκίνητα με LPG του Renault Group μοιάζουν πλέον μονόδρομος στο σύγχρονο τοπίο, παρουσιάζοντας σημαντικά πλεονεκτήματα, τα οποία δεν περιορίζονται μόνο στην χαμηλότερη τιμή του καυσίμου αλλά και σε μία σειρά άλλων χαρακτηριστικών, τα οποία είναι πραγματικά ιδιαίτερα ελκυστικά για την ελληνική αγορά.

Advertisement
Advertisement

Ας δούμε πιο αναλυτικά μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του LPG και γιατί είναι η πιο πρόσφορη λύση για οικονομία και μειωμένα λειτουργικά κόστη.

1. Η τιμή του είναι μέχρι 60% χαμηλότερη από αυτή της βενζίνης και μέχρι 50% χαμηλότερη από το πετρέλαιο. Αυτό έχει ως συνέπεια την σαφώς πιο οικονομική λειτουργία του κάθε αυτοκινήτου, με το Clio LPG, για παράδειγμα, να εξοικονομεί έως και 1.000 ευρώ ετησίως από την χρήση υγραερίου σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο Clio βενζίνης. Η λειτουργία του είναι πιο οικονομική τόσο σε σχέση με έναν κινητήρας βενζίνης όσο και με ένα κινητήρα diesel.

Advertisement

2. Η Renault παρέχει εργοστασιακή εγκατάσταση του συστήματος διπλού καυσίμου. Αυτό σημαίνει σαφή υπεροχή από τα after market συστήματα, με την προσοχή στην λεπτομέρεια και την ασφάλεια που εγγυάται η ίδια η εταιρία.

Advertisement

Παράλληλα υπάρχει ειδική εξέλιξη στον κινητήρα έτσι ώστε να έχει την ιδανική απόδοση και με τα δύο καύσιμα, χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα λειτουργίας ή υστέρησης όταν περνά από το ένα στο άλλο. Η εργοστασιακή εγκατάσταση εξασφαλίζει ότι όλα τα συστήματα (όπως για παράδειγμα η δεξαμενή για το υγραέριο) είναι τοποθετημένα με μοναδική προσοχή εξασφαλίζοντας ότι δεν θα επιβαρύνει την πρακτικότητα του χώρου αποσκευών.

Η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.

Advertisement

3. Το υγραέριο είναι ένα δοκιμασμένο καύσιμο με σημαντικά πλεονεκτήματα. Αποτελείται από ένα μείγμα προπανίου και βουτανίου, με την καύση του να παράγει λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα, λιγότερο CO2 και λιγότερα οξείδια του αζώτου από ένα αντίστοιχο μοτέρ βενζίνης.

Το LPG έχει πολύ πιο καθαρή καύση, με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνει τον κινητήρα με κατάλοιπα και να έχει μικρότερες απαιτήσεις σε συντήρηση. Λόγω της εργοστασιακής εγκατάστασης καλύπτεται και από όλες τις εγγυήσεις που ισχύουν για τα αυτοκίνητα της Renault και της Dacia.

4. Προσφέρουν μεγάλη αυτονομία. Χάρη στην ύπαρξη δύο καυσίμων και συνακόλουθα δύο δεξαμενών, τα αυτοκίνητα του γκρουπ Renault LPG παρέχουν μοναδικές δυνατότητες αυτονομίας. Όλα τα μοντέλα ξεπερνούν τα 1.000 χιλιόμετρα και κάποια από αυτά αγγίζουν και τα 1.500 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Παράλληλα αξίζει να τονιστεί ότι το δίκτυο των σταθμών ανεφοδιασμού με LPG είναι πλέον ιδιαίτερα πυκνό στην χώρα μας, καθιστώντας έτσι εύκολα τον ανεφοδιασμό σε υγραέριο σε όλα την ελληνική επικράτεια.

5. To υγραέριο είναι ένα καύσιμο που δεν απαιτεί μετατροπές ή διαφορετικές ρυθμίσεις στον κινητήρα. Το σύστημα που χρησιμοποιεί η Renault είναι ιδιαίτερα εξελιγμένο, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει διαφορά στην απόδοση κατά την μετάβαση από το ένα καύσιμο στο άλλο.

Η Renault, με πάνω από 10 χρόνια εμπειρία σε τέτοιου είδους κινητήρες και συστήματα, έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πολύ εξελιγμένο κινητήρα διπλού καυσίμου, με εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία.

6. Η Renault Group δεν επιβαρύνει οικονομικά την τιμή αγοράς των αυτοκινήτων LPG. Τα αυτοκίνητα που προσφέρει στην ελληνική αγορά ουσιαστικά παρέχουν δωρεάν το σύστημα διπλού καυσίμου, χωρίς έξτρα χρέωση για τον καταναλωτή. Αυτό τα κάνει ακόμα πιο ελκυστικά, καθώς ο Έλληνας χρήστης μπορεί να αγοράσει ένα πολύ οικονομικό αυτοκίνητο χωρίς να χρειαστεί να καταφύγει σε πιο ακριβές (βλέπε diesel) ή σε πρώιμα τεχνολογικά επιλογές (ηλεκτρικά).

Στην Ελλάδα, το Renault Group είναι αυτή την στιγμή ο ξεκάθαρος πρωταγωνιστής στους κινητήρες διπλού καυσίμου, διαθέτοντας μία μεγάλη και πλήρη γκάμα μοντέλων με κινητήρα βενζίνης/υγραερίου, τα οποία προσφέρουν μοναδική οικονομία και ασυναγώνιστη αυτονομία.

Όλα τα μοντέλα που διατίθενται στην ελληνική αγορά, από το best seller Renault Clio και το απόλυτο crossover Renault Captur, μέχρι το δημοφιλές SUV Dacia Duster και τα Dacia Sandero Streetway & Sandero Stepway, εφοδιάζονται με τον σύγχρονο και ιδιαίτερα αποδοτικό κινητήρα βενζίνης 1.0 TCE που χάρη στην χρήση turbo και τις απαραίτητες τροποποιήσεις αποδίδει 100 ίππους με την χρήση του LPG.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Renault Captur Plug-in Hybrid
Δοκιμή: Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 100 PS LPG
Δοκιμή: Dacia Duster 1.5 dCi 115 PS 4×4