WRC Ράλι Ισπανίας: Μάχη στο δευτερόλεπτο!
ΑΓΩΝΕΣWRC Ράλι Ισπανίας: Μάχη στο δευτερόλεπτο!
ΑΓΩΝΕΣΣυναρπαστική είναι η εξέλιξη του Ράλι Ισπανίας, προτελευταίου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, καθώς μόλις 1.6sec χωρίζουν τους δύο πρώτους μετά το πέρας του δεύτερου σκέλους!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Στη κορυφή της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με το Polo R WRC της Volkswagen Motorsport, με τον Dani Sordo με το εργοστασιακό DS3 WRC της Citroen να τον καταδιώκει.
Όταν ένα κλαταρισμένο ελαστικό «πάτησε φρένο» στον πρωταθλητή και πρωτοπόρο της κατάταξης Σεμπαστιέν Οζιέ, στην έκτη ειδική, οι δύο προαναφερθέντες βρέθηκαν να μοιράζονται τη κορυφή αφού είχαν τον ίδιο συνολικό χρόνο!
Στη συνέχεια, ο Λάτβαλα «πήρε» από τον Σόρντο 0.1, 1.1 και 0.4sec στις απογευματινές ειδικές διαμορφώνοντας το προβάδισμα των 1.6sec. Οι δυο τους φαντάζουν ως οι μόνοι διεκδικητές της νίκης, αφού ο Τιερί Νουβίλ με το Fiesta WRC της M-Sport είναι μισό λεπτό πίσω τους.
Ωστόσο, η μοναδική ειδική διαδρομή στην οποία ήταν ταχύτερος ο Βέλγος, ήταν η Power Stage, πράγμα που του χάρισε 3 σημαντικούς βαθμούς στη προσπάθεια του να διατηρήσει τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία.
Ο Οζιέ είναι τέταρτος ενώ δέκα δεύτερα πίσω του, με μόλις ένα δέκατο να τους χωρίζουν, είναι οι Μίκο Χίρβονεν (DS3 WRC) και Ευγένι Νόβικοφ (Fiesta WRC M-Sport) που άλλαζαν θέσεις μέσα στην ημέρα.
Ο Μαντς Όστμπεργκ ξέφυγε από τον Χέιντεν Πάντον που στη πρώτη του εμφάνιση με World Rally Car, είδε και τον Μάρτιν Πρόκοπ να τον περνά. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα προηγείται στη κατηγορία WRC-2, όντας ταχύτερος όλων σε 8 εκ των 9 ειδικών διαδρομών. Με βασικούς του αντιπάλους εκτός αγώνα, είναι αγκαλιά με τη κατάκτηση του τίτλου.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά και το 2ο σκέλος:
1. | Λάτβαλα | Volkswagen | 2h06m08.9s |
2. | Σόρντο | Citroen | +1.6s |
3. | Νουβίλ | M-Sport Ford | +29.3s |
4. | Οζιέ | Volkswagen | +46.5s |
5. | Χίρβονεν | Citroen | +57.8s |
6. | Νόβικοφ | M-Sport Ford | +57.9s |
7. | Όστμπεργκ | M-Sport Ford | +2m28.4s |
8. | Πρόκοπ | Czech Ford | +3m06.7s |
9. | Πάντον | M-Sport Ford | +3m08.6s |
10. | Κούμπιτσα | PH Citroen | +4m07.6s |
Κερδισμένες ΕΔ: Οζιέ 4, Σόρντο 2, Λάτβαλα 2, Νουβίλ 1
Πρωτοπορία: Οζιέ ΕΔ1-5, Σόρντο/Λάτβαλα ΕΔ6, Λάτβαλα 7-9
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Ισπανίας, περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, ως επί το πλείστον χωμάτινες.