Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Ισπανίας: Νυχτερινός χορός για VW

Ελλάδα 21:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

WRC Ράλι Ισπανίας: Νυχτερινός χορός για VW

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Ισπανίας: Νυχτερινός χορός για VW

ΑΓΩΝΕΣ

Ο Σεμπαστιέν Οζιέ ήταν ταχύτερος όλων και στις τρεις ειδικές διαδρομές του πρώτου σκέλους του Ράλι Ισπανίας.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε πως είναι γρήγορος ανεξαρτήτως οδοστρώματος (άσφαλτος) και… φωτισμού. Το τρία στα τρία ήρθε με την εναρκτήρια ειδική στο σούρουπο (20.02 βγήκε στο δρόμο) και η κυριαρχία του συνεχίστηκε υπό το φως του φεγγαριού, κλείνοντας την ημέρα με προβάδισμα 8.8sec. Πίσω του είναι ο teammate του στη Volkswagen Motorsport, Γιάτι-Μάτι Λάτβαλα αλλά αυτό έγινε… κατ’ επιλογήν του Ντάνι Σόρντο.

Ο εργοστασιακός οδηγός της Citroen που τρέχει εντός έδρας, έκοψε ρυθμό στο φινάλε κι ενώ πίεζε τον Οζιέ. Αυτό για να αλλάξει η σειρά εμφάνισης του DS3 του στο δρόμο στο δεύτερο σκέλος, ελπίζοντας αυτό να αποτελέσει πλεονέκτημα.

Ακολουθεί ο Τιερί Νουβίλ με το Fiesta WRC της M-Sport, μπροστά από τη τριπλέτα Μίκο Χίρβονεν/Αντρέας Μίκελσεν/Ευγένι Νόβικφ που δίνουν φοβερή μάχη και τους χωρίζει μόλις 1.2 sec!

Advertisement
Advertisement

Στη πρώτη του εμφάνιση με World Rally Car, o Χέιντεν Πάντον έχει τοποθετήσει το Fiesta WRC της M-Sport στην ένατη θέση, ενώ ο Ρομπερτ Κούμπιτσα με το Citroen DS3 RRC είναι ενδέκατος.

Ο πρώην άσος της Formula 1, θέλει να τερματίσει πρώτος ή δεύτερος στη κατηγορία του για να πάρει τον τίτλο στη WRC-2. Ήδη απολαμβάνει προβάδισμα 50 δυετερολέπτων από τον Έλφυν Έβανς.

Advertisement

Αναλυτικά η γενική μετά τις πρώτες 3 ΕΔ:

1. Οζιέ VW 34m39.9s
2. Λατβαλα VW +8.8s
3. Σόρντο Citroen +12.6s
4. Νουβίλ M-Sport Ford +19.1s
5. Χίρβονεν Citroen +27.3s
6. Μίκελσεν VW +27.8s
7. Νόβικοφ M-Sport Ford +28.5s
8. Όστμπεργκ M-Sport Ford +1m07.7s
9. Χέιντεν M-Sport Ford +1m09.0s
10. Πρόκοπ Czech Ford +1m13.0s

Το δεύτερο σκέλος του Ράλι Ισπανίας, είναι επίσης σε ασφαλτοστρωμένους δρομους – σε αντίθεση με το μεικτό τρίτο σκέλος. Περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, με την «Colldejou 2» να αποτελεί και την power stage.

Advertisement