WRC Ράλι Ισπανίας: Νυχτερινός χορός για VW
ΑΓΩΝΕΣWRC Ράλι Ισπανίας: Νυχτερινός χορός για VW
ΑΓΩΝΕΣΟ Σεμπαστιέν Οζιέ ήταν ταχύτερος όλων και στις τρεις ειδικές διαδρομές του πρώτου σκέλους του Ράλι Ισπανίας.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε πως είναι γρήγορος ανεξαρτήτως οδοστρώματος (άσφαλτος) και… φωτισμού. Το τρία στα τρία ήρθε με την εναρκτήρια ειδική στο σούρουπο (20.02 βγήκε στο δρόμο) και η κυριαρχία του συνεχίστηκε υπό το φως του φεγγαριού, κλείνοντας την ημέρα με προβάδισμα 8.8sec. Πίσω του είναι ο teammate του στη Volkswagen Motorsport, Γιάτι-Μάτι Λάτβαλα αλλά αυτό έγινε… κατ’ επιλογήν του Ντάνι Σόρντο.
Ο εργοστασιακός οδηγός της Citroen που τρέχει εντός έδρας, έκοψε ρυθμό στο φινάλε κι ενώ πίεζε τον Οζιέ. Αυτό για να αλλάξει η σειρά εμφάνισης του DS3 του στο δρόμο στο δεύτερο σκέλος, ελπίζοντας αυτό να αποτελέσει πλεονέκτημα.
Ακολουθεί ο Τιερί Νουβίλ με το Fiesta WRC της M-Sport, μπροστά από τη τριπλέτα Μίκο Χίρβονεν/Αντρέας Μίκελσεν/Ευγένι Νόβικφ που δίνουν φοβερή μάχη και τους χωρίζει μόλις 1.2 sec!
Στη πρώτη του εμφάνιση με World Rally Car, o Χέιντεν Πάντον έχει τοποθετήσει το Fiesta WRC της M-Sport στην ένατη θέση, ενώ ο Ρομπερτ Κούμπιτσα με το Citroen DS3 RRC είναι ενδέκατος.
Ο πρώην άσος της Formula 1, θέλει να τερματίσει πρώτος ή δεύτερος στη κατηγορία του για να πάρει τον τίτλο στη WRC-2. Ήδη απολαμβάνει προβάδισμα 50 δυετερολέπτων από τον Έλφυν Έβανς.
Αναλυτικά η γενική μετά τις πρώτες 3 ΕΔ:
1. | Οζιέ | VW | 34m39.9s |
2. | Λατβαλα | VW | +8.8s |
3. | Σόρντο | Citroen | +12.6s |
4. | Νουβίλ | M-Sport Ford | +19.1s |
5. | Χίρβονεν | Citroen | +27.3s |
6. | Μίκελσεν | VW | +27.8s |
7. | Νόβικοφ | M-Sport Ford | +28.5s |
8. | Όστμπεργκ | M-Sport Ford | +1m07.7s |
9. | Χέιντεν | M-Sport Ford | +1m09.0s |
10. | Πρόκοπ | Czech Ford | +1m13.0s |
Το δεύτερο σκέλος του Ράλι Ισπανίας, είναι επίσης σε ασφαλτοστρωμένους δρομους – σε αντίθεση με το μεικτό τρίτο σκέλος. Περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, με την «Colldejou 2» να αποτελεί και την power stage.