Καρτ για όλους!
ΑΓΩΝΕΣΚαρτ για όλους!
ΑΓΩΝΕΣΜια νέα προσέγγιση στο χώρο του αθλητικού καρτ επιχειρείται μέσα από το kart 4 All που προωθείται ξανά στη χώρα μας. Το K4A είναι μια απλή κατασκευή από το πλαίσιο EXTREME World Formula του ιταλικού οίκου Righetti- Ridolfi Spa και τον κινητήρα RK1 του ολλανδού κατασκευαστή Schuurman bv.
Του Τάκη Πουρναράκη
WHAT CAR
Το Κ4Α είναι φιλικό και εντυπωσιακό για νέους οδηγούς αλλά και διασκεδαστικό για τους έμπειρους. Με κόστος αγοράς (4000 ευρώ) μειωμένο κατά 50%, χρήσης 40% και συντήρησης 1250%, συγκριτικά με έναν 2χρονο κινητήρα, είναι ιδανική επιλογή για νέους οδηγούς στον χώρο αλλά και για παλιούς που θέλουν να περιορίσουν τα έξοδα. Τα ανταλλακτικά για το προληπτικό service του κινητήρα στις 300 ώρες λειτουργίας κοστίζει μόνο 300€.
Ως όχημα το Κ4Α είναι ένα όχημα για νέους οδηγούς που θέλουν να μπουν στον χώρο του καρτ με προσιτό τρόπο. Έτσι μπορεί να δημιουργηθεί ένα φυτώριο νέων οδηγών οι οποίοι θα καλλιεργήσουν το ταλέντο τους μέσα σε υγιείς συνθήκες. Τα Κ4Α διατίθενται για εταιρικά και ιδιωτικά events που θα διοργανώνονται στο KARTING CENTER του Αγίου Κοσμά σε μορφή επιμορφωτικού σεμιναρίου με αρκετή θεωρία για Οδική Ασφάλεια και Κανόνες Ασφαλείας, συνδυάζοντας οδηγική παιδεία και διασκέδαση.
Εμείς είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε σε ειδική εκδήλωση για δημοσιογράφους στον Αγ. Κοσμά και οι εντυπώσεις είναι θετικές. Πρόκειται για καρτ ιδιαίτερα φιλικό προς το χρήστη, χωρίς μεγάλες απαιτήσεις ή τονισμένες αντιδράσεις. Χωρίς ιδιαίτερα φορτία στο τιμόνι το K4A είναι εύκολο να οδηγηθεί απ’ όλους και η απόκριση του κινητήρα από χαμηλές στροφές κολακεύει τον οδηγό.
Επίσης στον Άγιο Κοσμά μέσω της Ακαδημίας Καρτ της MARANELLO HELLAS δύο ημέρες τον μήνα θα διοργανώνονται σεμινάρια οδήγησης για το ευρύ κοινό με πολύ χαμηλό κόστος. Το 2ωρο σεμινάριο θα περιλαμβάνει θεωρία για οδική ασφάλεια, κανόνες ασφαλείας, τεχνικές οδήγησης και οδηγικά σκέλη 20 γύρων.
Το 2016 τα Κ4Α θα συμμετέχουν στον μεγαλύτερο και μακροβιότερο θεσμό αγώνων καρτ στην Ελλάδα, το D CUP Karting Racing Series όπου διοργανώνεται σε Αθήνα, Πάτρα και Καλαμάτα υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Τα 10 καρτ θα διανέμονται με κλήρωση χωρίς να επιτρέπεται καμιά αλλαγή σε σασί και μοτέρ και οι οδηγοί θα αγωνίζονται επί ίσοις όροις. Για τους αγώνες του 2017 σχεδιάζονται ακόμα 3 κατηγορίες, μια κατηγορία ΜΙΝΙ 8-12 ετών, μια JUNIOR (12-15 ετών) και μια SENIOR PRO (15 και άνω).