Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πλήρης αποκάλυψη για τα υβριδικά Ford S-MAX και Galaxy

Ελλάδα 20:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πλήρης αποκάλυψη για τα υβριδικά Ford S-MAX και Galaxy

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πλήρης αποκάλυψη για τα υβριδικά Ford S-MAX και Galaxy

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Τα δύο πολυμορφικά της Ford διατηρούν την πρακτικότητα των συμβατικών εκδόσεων και ταυτόχρονα διακρίνονται για τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Advertisement
Advertisement

Στην πλήρη αποκάλυψη των νέων S-MAX και Galaxy προχώρησε η Ford, με τα πολυμορφικά μοντέλα να ενσωματώνουν υβριδική τεχνολογία, χωρίς να «θυσιάζουν» τη λειτουργικότητά τους.

Αμφότερα τα μοντέλα ενσωματώνουν ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο το οποίο απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα των 2,5 λτ., ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,1 kWh. Παράλληλα ενσωματώνεται η τελευταία γενιά του συστήματος μετάδοσης της Ford το οποίο καθιστά πιο εύκολη τη διαδικασία οδήγησης, συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2, κατά 10% (βάσει WLTP). Ειδικότερα, η κίνηση στους τροχούς φτάνει μέσω ενός αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου e-CVT.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η μεικτή κατανάλωση καυσίμου αντιστοιχεί σε 6,4 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αντιστοιχούν σε 164 γρμ./χλμ. Σημειώνεται πως η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα αντιστοιχεί σε 9,8 sec για το S-MAX και σε 10 sec για το Galaxy.

Advertisement
Advertisement

Η υβριδική τεχνολογία ανακτά έως και το 90% της κινητικής ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση του οχήματος και αφού τη μετατρέψει σε ηλεκτρική την αποθηκεύει στην μπαταρία του οχήματος. Εν συνεχεία, η ηλεκτρική ενέργεια υποστηρίζει τον θερμικό κινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση, ενώ κάτω από ορισμένες συνθήκες, το όχημα μετακινείται αμιγώς ηλεκτρικά και, ως εκ τούτου, αθόρυβα.

Ford S-MAX Hybrid

Advertisement

Όπως αναφέρει η Ford, το S-MAX (τόσο σε 5θεσια όσο και σε 7θέσια έκδοση) εξακολουθεί να «παντρεύει» εξωτερικό στιλ με ευελιξία και πρακτικότητα. Ο συνολικός όγκος φόρτωσης αντιστοιχεί σε 2,2 τόνους (285 λτ. χώρος αποσκευών) με αναδίπλωση των δύο πίσω σειρών καθισμάτων, ενώ η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται μεταξύ 1.560 και 1.750 kg.

Advertisement

Σημειώνεται πως για τη διατήρηση της πρακτικότητας, η οποία χαρακτηρίζει τα υφιστάμενα, μη… εξηλεκτρισμένα S-MAX, η μπαταρία ιόντων λιθίου της υβριδικής έκδοσης βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, ενώ διακρίνεται για τη μεγάλη αντοχή της σε περίπτωση ατυχήματος, καθώς και την αδιάβροχη δομή της.

Στο εσωτερικό, πίσω από το τιμόνι δεσπόζει μια ψηφιακή οθόνη των 10 ιντσών, ως στάνταρ ενσωματώνεται FordPass Connect μόντεμ που παρέχει WiFi σύνδεση έως και σε 10 συσκευές.

Advertisement

Ford Galaxy Hybrid

Παράλληλα, με το S-MAX Hybrid, η Ford αποκάλυψε και το Galaxy Hybrid. Ο χώρος αποσκευών του τελευταίου αντιστοιχεί σε 300 λτ., ενώ με αναδίπλωση των 5 εκ των 7 θέσεων, αυτός εκτοξεύεται στα 2.339 λτ. Το μοντέλο διατίθεται στις εκδόσεις Trend, Titanium και V-Line.

Όπως αναφέρει η Ford τα δύο νεόκοπα μοντέλα είναι μόλις δύο από τα 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα λανσάρει έως το τέλος του 2021.

Η μπαταρία που ενσωματώνουν, τέλος, τα μοντέλα παράγεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Βαλένθια, της Ισπανίας.

Διαβάστε επίσης:

Αυτό είναι το νέο Ford F-150 (video)

Ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Ford πουλάει το GT του

Δοκιμή: Ford Puma 1.0L EcoBoost 125 ps Auto