Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Hyundai «δυνάμωσε» τα Veloster N και Ioniq Electric

Ελλάδα 20:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Hyundai «δυνάμωσε» τα Veloster N και Ioniq Electric

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Hyundai «δυνάμωσε» τα Veloster N και Ioniq Electric

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μπορεί στα μέρη μας να έχουμε το μυαλό μας στο Παρίσι όπου 4 με 14 Οκτωβρίου πραγματοποιείται η μεγάλη διεθνής έκθεση αυτοκινήτου, όμως στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού η προσοχή είναι στραμμένη στη SEMA που πραγματοποιείται λίγο αργότερα. Και για εκεί, η Hyundai «περιποιήθηκε» δυο μοντέλα της.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Φέτος η φημισμένη έκθεση βελτιώσεων (το όνομά της προέρχεται από το Speed Equipment Manufacturing Association) λαμβάνει χώρα 30 Οκτωβρίου με 2 Νοεμβρίου στο Λας Βέγκας κι εκεί η κορεάτικη μάρκα θα έχει δύο δυναμικά μοντέλα τα οποία μας παρουσίασε από τώρα.

Ξεκινώντας από το Veloster N, πρόκειται για ένα μοντέλο πολύ δημοφιλές στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, που οι μυημένοι στα της αυτοκίνησης αντιλαμβάνεστε βλέποντας το «N» πως έχει δεχθεί ιδιαίτερη φροντίδα. Κάτω από το καπό έχει έναν 2λιτρο, 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, που έχει δεχθεί αρκετές βελτιώσεις (στο σύστημα ψύξης, τις εισαγωγές, ακόμα και οι εξατμίσεις έχουν αλλάξει πλήρως) αλλά και ηλεκτρονικά συστήματα της Remus, το Powersizer που αλλάζει τη χαρτογράφηση του κινητήρα και το Responder που τροποποιεί την απόκριση του γκαζιού.

Advertisement
Advertisement

Το σύστημα πέδησης είναι αγωνιστικού χαρακτήρα και προέρχεται από τη Wilwood Endurance, ενώ στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί και roll cage. Πατάει σε ζάντες 19 ιντσών της BBS, ντυμένες με ελαστικά Bridgestone Potenza RE-71R. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 30mm ενώ η σπορ εικόνα ενισχύεται από τις ποδιές στο πλάι και το νέο splitter εμπρός.

hyundai-sema18-velostern-b640

Εντός των «τειχών», συναντάμε Recaro καθίσματα με ζώνες έξι σημείων αλλά και ένα στοιχείο που δεν συνάδει με τα παραπάνω: βελτιωμένο ηχοσύστημα. Θα περίμενε κανείς σε ένα πιο αγωνιστικού χαρακτήρα μοντέλο, η «μουσική» να έρχεται μόνο από τον ήχο του κινητήρα.

Advertisement

hyundai-sema18-velostern-a640

Όσο για το Ioniq Electric, δανείζεται το κινητήριο σύνολο από το Kona Electric, με αποτέλεσμα να προσφέρει επιπλέον 84 PS και 99 Nm ροπής. Οι νέες τιμές ορίζονται πλέον στα 204 PS και τα 394 Nm. Όσο για επιδόσεις, η Hyundai κάνει λόγο για 0-100 σε λίγο περισσότερα από 8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα 185 km/h.

Advertisement

hyundai-sema18-ioniqelectric-b640

Και εδώ συναντάμε νέο σύστημα πέδησης προερχόμενο από τη Wilwood αλλά και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η Hyundai έχει κάνει κάποιες αναβαθμίσεις στο σύστημα ψύξης, έχει πειράξει τις αναρτήσεις δίνοντας λίγο πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά ενώ έχει τοποθετήσει σπορ ζάντες της Volk 18 ιντσών, ντυμένες κι αυτές με ελαστικά της Bridgestone.

hyundai-sema18-ioniqelectric-c640

Advertisement

Τα δύο οχήματα θα λάβουν μέρος στους διαγωνισμούς Ultimate Street Car της SEMA ενώ η Hyundai ανακοίνωσε πως θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια για εκτενή προγράμματα δοκιμών σε διάφορες πίστες, με στόχο τη συλλογή δεδομένων και την εξέλιξη των μοντέλων της γκάμας της.

hyundai-sema18-ioniqelectric-a640