Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Hyundai Kona Electric & Tuscon PHEV: Στο επίκεντρο των εξελίξεων

  • newsautoteam

Έχοντας πιάσει από νωρίς τα μηνύματα της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, η Hyundai βρίσκεται ήδη στη θέση να παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού Kona.

Από το 2018 το Kona EV έχει επιτύχει εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων με πάνω από 120.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο και έχει κατακτήσει σημαντικά βραβεία και ρεκόρ. Κυρίως όμως έχει εντυπωσιάσει τους πάντες όχι μόνο με την άψογη εκτέλεση της ηλεκτρικής του υπόστασης αλλά και με την πρωτοφανή αυτονομία του, μία από τις μεγαλύτερες ανάμεσα σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της αγοράς.

Στην ανανεωμένη του μορφή που κυκλοφορεί από το 2021 η Hyundai προχώρησε σε αρκετές αισθητικές αλλά και μηχανικές αλλαγές με στόχο την συνολική αναβάθμιση του Kona Electric. Στην έκδοση Long Range η μπαταρία είναι 64 kWh με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 204 ίππους, επιταχύνοντας το Kona Electric σε 9,9 δευτερόλεπτα από στάση έως τα 0-100 km/h, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 167 km/h. Mε τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στα ελαστικά και την αεροδυναμική, η αυτονομία βρίσκεται στα 484 χιλιόμετρα (WLTP) για την έκδοση με την μεγάλη μπαταρία, τιμή που το φέρνει μεταξύ των κορυφαίων ηλεκτρικών της αγοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Μέρος αυτής της επιτυχίας οφείλεται στο εξαιρετικό σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος (Smart Andustable Regenerative Braking System) το οποίο έχει αποδειχτεί ένα από τα καλύτερα και τα πιο αποτελεσματικά στο σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Kona Electric έχει έναν ενισχυμένο on-board τριφασικό φορτιστή των 10,5 kW κάτι που του επιτρέπει να φορτίζει την μπαταρία του σε αρκετά μικρότερους χρόνους από άλλα μοντέλα της κατηγορίας του.

Πιο πάνω στην εξηλεκτρισμένη γκάμα της Hyundai βρίσκεται το νέο Plug-in υβριδικό Tucson. Ένα αυτοκίνητο που τάραξε τα νερά με την εντυπωσιακή του εμφάνιση και αναβάθμισε συνολικά την εικόνα της μάρκας. Η προσθήκη της plug-in υβριδικής έκδοσης καθιστά το Tucson το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη γκάμα εξηλεκτρισμένων συστημάτων μετάδοσης στην κατηγορία του.

Το σύστημα αυτό βασίζεται στον τρίτης γενιάς κινητήρα βενζίνης 1.6 Τ-GDI ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 66,9 kW και των 304 Nm. Συνδυαστικά οι δύο μονάδες, κινητήρας βενζίνης και ηλεκτροκινητήρας, αποδίδουν 265 PS και 350 Nm εξασφαλίζοντας στο Plug-in υβριδικό Tucson κορυφαίες επιδόσεις σε συνδυασμό με εξαιρετική οικονομία βενζίνης και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Η μπαταρία πολυμερών λιθίου είναι χωρητικότητας 13,8 kWh και είναι έξυπνα τοποθετημένη στο δάπεδο του νέου SUV της Hyundai έτσι ώστε να μην επιδρά στους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Εξοπλισμένο με ενσωματωμένο φορτιστή 7,2 kW, το Tucson Plug-in Hybrid μπορεί να φορτιστεί είτε σε σταθμό φόρτισης EV είτε με τη χρήση ενός οικιακού wallbox. Σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία το Tucson μπορεί να φθάσει έως και τα 50 χιλιόμετρα σε αυτονομία.

Και στις δυο περιπτώσεις η Hyundai φαίνεται ότι έχει πιάσει το πνεύμα των καιρών και δημιουργεί ξεχωριστά σε εμφάνιση και πληθωρικά σε τεχνολογία ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία φέρνουν την κορεάτικη εταιρία στο επίκεντρο των εξελίξεων και σε ρόλο πρωταγωνιστή για όσα θα έλθουν μέσα στα επόμενα χρόνια.

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto