Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για το plug-in υβριδικό Audi A3 Sportback

Ελλάδα 5:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη για το plug-in υβριδικό Audi A3 Sportback

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για το plug-in υβριδικό Audi A3 Sportback

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Θα λανσαριστεί στην αγορά τους προσεχείς μήνες υποσχόμενο κατανάλωση 1,4 λίτρα ανά 100 km

Advertisement
Advertisement

Πιστή στο όραμά της για μηδενικών εκπομπών μετακινήσεις παραμένει η Audi και στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει τη διεύρυνση της γκάμας της με plug in υβριδικά μοντέλα.

Μετά λοιπόν, το λανσάρισμα των υβριδικών A6, A7, A8, Q5 και Q7, η εδρεύουσα στο Ingolstadt μάρκα προσφέρει μια φιλική προς το περιβάλλον εκδοχή δια  του εξηλεκτρισμού του Audi A3 Sportback.

Πρόκειται για το A3 Sportback 40 TFSI, το οποίο, όπως ευαγγελίζεται η μάρκα, συνδυάζει αρμονικά τις χαμηλές εκπομπές ρύπων με την απογείωση της οδηγικής απόλαυσης.

Advertisement
Advertisement

Το μοντέλο τροφοδοτείται από τον τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων (TFSI), απόδοσης 150 ίππων και 250 Nm ροπής, καθώς και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο «σταβλίζει» 245 ίππους, ενώ η ροπή αντιστοιχεί σε 330 Nm. Η συνδυαστική ισχύ φτάνει τους 204 ίππους (350 Nm ροπής), ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω του 6τάχυτου κιβωτίου S tronic της μάρκας.

Με κατανάλωση 1,4 lt/100 km

Η διαδικασία 0-100 Km/h ολοκληρώνεται σε 7,6 sec, η τελική αγγίζει τα 227 km/h, ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 1,5 και 1,4 λίτρα ανά 100 km/h (βάσει NEDC).

Advertisement

Η ηλεκτρική ενέργεια είναι αποθηκευμένη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου, με την τελευταία να είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Φέρει χωρητικότητα 13 kWh, παρέχοντας ηλεκτρική αυτονομία που αντιστοιχεί σε 78 km, βάσει NEDC, και 67 km, στον κύκλο μετρήσεων WLTP.

Η διάθεση του μοντέλου συνοδεύεται με ένα καλώδιο φόρτισης των 230-volt, το οποίο επιτρέπει την πλήρη φόρτιση του μοντέλου στο 100%, σε ένα οικιακό γκαράζ, εντός τεσσάρων ωρών. Όπως είναι ευλογοφανές, η φόρτιση μπορεί να διενεργηθεί και σε δημόσιους σταθμούς μέσω καλωδίου τύπου 3 (Mode 3).

Εξατομίκευση του στιλ οδήγησης και εξοικονόμηση ενέργειας

Advertisement

Επιπροσθέτως, ο οδηγός επωφελείται από το «μπουτόν» με την ονομασία “EV”, με το πάτημα του οποίου το plug-in υβριδικό Audi A3 Sportback κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Στην αντίπερα όχθη, όταν το A3 PHEV βρίσκεται σε υβριδική λειτουργεία, τότε υφίσταται μια αγαστή συνεργασία μεταξύ των δύο μοτέρ. Επισης, χάρη στο λειτουργικό πρόγραμμα MMI, παρέχονται δύο ειδικά “modes”, το “Battery hold” και “Battery charge”. Κατά την ενεργοποίηση του πρώτου, δεν καταναλώνεται ηλεκτρική ενέργεια, ενώ στη δεύτερη περίπτωση ανακτάται ενέργεια. Ακόμη, ο οδηγός μπορεί να εξατομικεύσει τον τρόπο οδήγησης μέσω της παρουσίας των εξής προφίλ οδήγησης: Comfort, Auto, Dynamic και Individual.

Επιθετικό design

Advertisement

To μοντέλο «κάθεται» πάνω σε ειδικά σχεδιασμένες ζάντες των 16 ιντσών (παρέχονται προαιρετικά τόσο 17άρες όσο 18άρες), φέρει μήκος 4,34 μέτρα, ενώ ο χώρος αποσκευών συγκροτείται στα 280 λίτρα – αυξάνεται στα 1.100 κατά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Σχεδιαστικά, με μια πρώτη ματιά στη σιλουέτα του A3 Sportback 40 TFSI e, διακρίνεται ο εκφραστικός και ιδιαίτερα επιθετικός σχεδιασμός, ο οποίος μπορεί να εκτοξευτεί περαιτέρω μέσω των προαιρετικών Matrix LED κεντρικών προβολέων -ως στάνταρ διατίθενται “απλοί” LED.

Ο εκλεπτυσμένος σχεδιασμός παρατηρείται και στο εσωτερικό, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως έχουν αξιοποιηθεί ανακυκλώσιμα υλικά. Εντός της καμπίνας δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων της Audi, ο οποίος παρέχει στον οδηγό πληθώρα «υβριδικών πληροφοριών» μεταξύ των οποίων η εναπομείνασα ενέργεια στην μπαταρία και το προφίλ οδήγησης. Όσον αφορά το σύστημα infotainment, αυτό ενσαρκώνεται σε μια κεντρική οθόνης αφής των 10,1 ιντσών (ΜΜI).

Περί συστημάτων υποβοήθησης ο λόγος, η Audi μεριμνά για τους επιβαίνοντες προσφέροντας στο βασικό πακέτο τα παρακάτω: Audi pre sense front, lane departure warning, turn assist και swerve assist.

Το λανσάρισμα του μοντέλου είναι προγραμματισμένο για την άνοιξη του 2020, με την τιμή εκκίνησης -αποκλειστικά για τη γερμανική αγορά- ν’ αντιστοιχεί σε 37.471 ευρώ.

Δείτε επίσης:

Η ABT “αγριεύει” το υβριδικό Audi Q5

Πώς λειτουργεί ο κινητήρας του Α3 Sportback 30 g-tron

Τα highlights του νέου Audi A3 Sportback