Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για τα e-tron S και e-tron S Sportback

Ελλάδα 1:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη για τα e-tron S και e-tron S Sportback

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για τα e-tron S και e-tron S Sportback

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η ώρα των διαδικτυακών αποκαλυπτηρίων ήρθε για τα δύο νέα τέκνα της Audi – τα e-tron S και e-tron S Sportback!

Advertisement
Advertisement

Η γερμανική εταιρεία δεν μοιράστηκε μόνο τις πρώτες εικόνες των νέων της μοντέλων αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους που αποδεικνύουν πως η ηλεκτρική ενέργεια πάει χέρι-χέρι με τις επιδόσεις.

Ας ξεκινήσουμε με το περιτύλιγμα. Σε σχέση με τα «απλά» e-tron, αυτά με το λογότυπο S είναι κατά 500m μεγαλύτερα σε πλάτος, λόγω των πιο μεγάλων θόλων στους τροχούς. Έχουν διαφορετική γρίλια που φέρει το σήμα S, πιο επιθετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, λεπτομέρειες σε ασημί χρώμα, διαχύτη στο πίσω μέρος αλλά και προβολείς Digital Matrix LED.

Advertisement
Advertisement

Τα δύο ηλεκτρικά γερμανικά μοντέλα πατάνε σε τροχούς 21 ιντσών ενώ προσεχώς θα είναι διαθέσιμες και επιλογές 22 ιντσών. Παράλληλα, αυξημένη απόδοση φέρνει και μεγαλύτερους δίσκους φρένων, που συνοδεύονται από 6πίστονες δαγκάνες μπροστά. Αυτές φέρουν το λογότυπο S και είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα αλλά μπορεί να επιλεχθούν και σε πορτοκαλί.

Στο εσωτερικό, επικρατούν σκοτεινά χρώματα, με τα σπορ καθίσματα από Alcantara να έχουν το λογότυπο S. Σε εμφανή σημεία συναντάμε ένθετα από αλουμίνιο (ή ανθρακονήματα κατά παραγγελία) ενώ την παράσταση κλέβει το Audi virtual cockpit που συνοδεύεται από όλες τις ψηφιακές τεχνολογίες της γερμανικής μάρκας, όπως το MMI Touch Response με τις δυο μεγάλες οθόνες στην κεντρική κονσόλα.

Advertisement

Πάμε τώρα και στις αθέατες αρετές. Τα Audi e-tron S και e-tron S Sportback εφοδιάζονται με τρεις ηλεκτροκινητήρες – οι δύο είναι τοποθετημένοι στον πίσω άξονα και ένας στον εμπρός. Αυτοί εξασφαλίζουν ισχύ της τάξης των 503 PS και την εντυπωσιακή κορύφωση της ροπής, που είναι διαθέσιμη για boost διάρκειας οκτώ δευτερολέπτων και αγγίζει τα 973 Nm! Η επιτάχυνση 0-100 χιλιόμετρα/ώρα έρχεται εντός 4.5 δευτερολέπτων ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 210 χιλιόμετρα/ώρα.

Advertisement

Επειδή όμως στα ηλεκτρικά οχήματα δεν κοιτάμε μόνο απόλυτες επιδόσεις αλλά έχει σημασία και το τι γίνεται με τη μπαταρία, οι τρεις ηλεκτροκινητήρες παίρνουν ζωή από μπαταρία 95 kWh. H αυτονομία του e-tron S ορίζεται στα 360 χιλιόμετρα ενώ εκείνη του e-tron S Sportback στα 365 (WLTP).

Advertisement

Οι επιπλέον ανάγκες λόγω των αυξημένων επιδόσεων, συνεπάγονται νέες ρυθμίσεις στην αερανάρτηση, ενώ το σύστημα Intelligent Drive Control υπόσχεται εξαιρετικό κράτημα. Οδηγώντας με σε mode «Normal», λειτουργούν μόνο οι πίσω ηλεκτροκινητήρες καθώς γνώμονας είναι η αυξημένη αυτονομία. Όταν όμως ο οδηγός απαιτεί το κάτι παραπάνω και βυθίζει το πόδι στο δεξί πεντάλ, μπαίνει στο παιχνίδι και ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας. Κι αν θέλετε… παιχνίδια, τα e-tron S και e-tron S Sportback έχουν κα υπόσχονται ελεγχόμενα drift! Η πρώτη κίνηση είναι η αλλαγή ρύθμισης του ESC σε «sport», του Audi Drive Select Dynamic Handling σε «dynamic» και η απόλαυση αρχίζει!

Οι παραγγελίες ανοίγουν το προσεχές Φθινόπωρο, με τις τιμές απόκτησης στη Γερμανία να είναι στα 93.800 ευρώ για το e-tron S και τα 96.050 ευρώ για το e-tron S Sportback.

Διαβάστε ακόμα:
Τα αεροδυναμικά μυστικά των Audi e-tron S

e-Tron GT: Η Taycan της Audi (VIDEO)

Οδηγούμε: Audi S3 Sportback Prototype