Live Κίνηση
Περισσότερα
Porsche

Τα προγράμματα οδήγησης της Porsche Cayenne E-Hybrid

Ελλάδα 15:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα προγράμματα οδήγησης της Porsche Cayenne E-Hybrid

Porsche

Τα προγράμματα οδήγησης της Porsche Cayenne E-Hybrid

Porsche

Οικονομία, ηλεκτροκίνηση, λιγότερα καυσαέρια αλλά και ενίσχυση της δύναμης. E-Power, Hybrid Auto, Sport και Sport Plus: Τέσσερα προγράμματα οδήγησης για την Cayenne E-Hybrid. Πως λειτουργεί το Υβριδικό σύστημα κίνησης στο SUV της Porsche;

Advertisement
Advertisement

Ο βαθμός στον οποίο ο ηλεκτροκινητήρας αυξάνει την απόδοση ή η επαναφόρτιση της μπαταρίας εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης.

Χρησιμοποιώντας τον επιλογέα προγραμμάτων λειτουργίας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τέσσερις λειτουργίες: E-Power, Hybrid Auto, Sport και Sport Plus. Επιπλέον υπάρχουν οι: E-Hold και E-Charge. Αυτές είναι διαθέσιμες μέσω της κεντρικής οθόνης στο μενού «Hybrid» του Porsche (PCM).

Sport και Sport Plus: Υβριδικό σύστημα κίνησης για τη βελτίωση της απόδοσης

Advertisement
Advertisement

Οι λειτουργίες Sport και Sport Plus που εστιάζουν στην απόδοση, σχεδόν όλη η ενέργεια της μπαταρίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δύναμη. Στη λειτουργία Sport, η μπαταρία φορτίζεται όσο απαιτείται για να διατηρεί την ισχύ. Στη λειτουργία Sport Plus, η μπαταρία επαναφορτίζεται το συντομότερο δυνατό.

E-Power: Πλήρως ηλεκτρική οδήγηση

Το E-Hybrid Cayenne ξεκινά πάντα σε λειτουργία E-Power. Αυτό δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική οδήγηση. Ο ηλεκτροκινητήρας και ολόκληρο το σύστημα υψηλής τάσης παρέχουν τη μέγιστη απόδοση 134 hp (100 kW). Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την αλληλεπίδραση μεταξύ τoυ ηλεκτρικού μοτέρ και του κινητήρα εσωτερικής καύσης πιέζοντας το πεντάλ της δύναμης.

Advertisement

Hybrid Auto: Ένα δυναμικό μείγμα

Advertisement

Η αυτόματη λειτουργία επιτρέπει την αποδοτικότερη λειτουργία της E-Hybrid Cayenne στην πόλη αλλά και έξω από αυτήν. Για τον ιδανικό συνδυασμό ηλεκτρικού και συμβατικού κινητήρα, το σύστημα υπολογίζει την καλύτερη στρατηγική λειτουργίας με βάση το προφίλ οδήγησης, την κατάσταση φόρτισης, το δρόμο και την ταχύτητα. Ανάλογα με αυτές τις συνθήκες, το σύστημα επιλέγει κίνηση με ηλεκτρισμό ή καύσιμο ή και τα δύο. Εάν υπάρχει προγραμματισμένος προορισμός στο σύστημα πλοήγησης, το πρόγραμμα λαμβάνει υπόψη την απόσταση και πότε πρέπει να εφαρμοστεί η ηλεκτρική υποβοήθηση.

E-Hold και E-Charge: Ο οδηγός αποφασίζει

Οι λειτουργίες E-Hold και E-Charge μπορούν να επιλεγούν απευθείας ως εναλλακτική λύση στη λειτουργία Hybrid Auto. Η λειτουργία Hybrid Auto προσπαθεί για την πιο αποτελεσματική ηλεκτρική οδήγηση για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης, αντίστοιχα η E-Hold διατηρεί την τρέχουσα κατάσταση φόρτισης στην μπαταρία, έτσι ώστε η ενέργεια να είναι διαθέσιμη, για ηλεκτρική οδήγηση ή ενίσχυση της δύναμης. Μετατοπίζοντας τη χρήση της ενέργειας των μπαταριών, ο οδηγός είναι σε θέση να αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία προκειμένου να την χρησιμοποιήσει, για παράδειγμα, σε αστικό περιβάλλον. Στη λειτουργία E-Charge, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει ενεργά την μπαταρία.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Η Porsche Cayenne E-Hybrid: Τα βοηθητικά της συστήματα

Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid σε… αριθμούς

Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid σε… αριθμούς