Live Κίνηση
Περισσότερα
Porsche

Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid σε… αριθμούς

Ελλάδα 10:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid σε… αριθμούς

Porsche

Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid σε… αριθμούς

Porsche

Η Porsche Cayenne, το premium SUV της φίρμας χαρίζει υψηλές επιδόσεις, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει το περιβάλλον στην έκδοση Turbo S E-Hybrid.

Advertisement
Advertisement

Η Porsche Cayenne εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο απόδοσης 680 ίππων και 900 Nm ροπής. Η Cayenne Turbo S E-Hybrid σημειώνει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 sec με την μέγιστη ταχύτητα να ορίζεται στα 295 χλμ./ώρα.

Οι -παραπάνω- εντυπωσιακές τιμές δεν είναι σε βάρος της κατανάλωσης μιας και μπορεί να κυκλοφορεί “καίγοντας” μόνο 3,7 λτ./100 χλμ. καύσιμο και οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι 85 γρ./χλμ CO2.

Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid εφοδιάζεται με έναν 4λιτρο V8 κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ εξοπλίζεται με μπαταρία 14.1 kWh, η οποία επαναφορτίζεται μέσω της ειδικής θύρας φόρτισης. Η πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε 2,4 ώρες σε ταχυφορτιστή ή σε 6 ώρες μέσω της οικιακής πρίζας. Αυτό χαρίζει μια ηλεκτρική αυτονομία, που αγγίζει τα 40 χιλιόμετρα απόστασης.

Advertisement
Advertisement

Δείτε όμως παρακάτω 5 αριθμητικά στοιχεία της Porsche Cayenne που έχουν μεγάλο ενδιαφέρον:

Το 45,5%
του βάρους του οχήματος στο Cayenne Turbo S E-Hybrid στηρίζεται στον πίσω άξονα. Έτσι η κατανομή είναι ακόμη πιο ισορροπημένη, γεγονός που ωφελεί την δυναμική οδήγηση.

Advertisement

245 έως 162 mm απόσταση
από το έδαφος προσφέρει η ανάρτηση αέρα τριών σταδίων. Σε συνδυασμό με το Porsche Active Suspension Management (PASM), η σκληρότητα και το ύψος του πλαισίου προσαρμόζονται στο έδαφος και το στυλ της οδήγησης.

Ακόμη και με δύναμη 0,8 g
πλευρικής επιτάχυνσης η Cayenne Turbo S E-Hybrid δεν θα γείρει στις στροφές χάρη στο ηλεκτρομηχανικό Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Advertisement

11,5 μέτρα
είναι ο κύκλος περιστροφής με την τετραδιεύθυνση, σε αντίθεση με 12,1 μέτρα χωρίς αυτήν. Επιπλέον, ο συνδυασμός με το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) κάνει το τιμόνι ακόμη πιο άμεσο και δίνει μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.

Το 50%
της εξοικονόμησης βάρους οφείλεται στους κεραμικούς δίσκους φρένων (Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB).

Advertisement

Διαβάστε επίσης:
H Porsche Cayenne πάει και… ηλεκτρικά
Porsche: Aπό e-Hybrid μέχρι e-Fuel
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Υβριδική αλλά και sport