Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Porsche

H Porsche Cayenne πάει και… ηλεκτρικά

  • newsautoteam

H Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid αποδίδει 680 ίππους και 900 Nm ροπής, ωστόσο μπορεί να κινηθεί για αρκετά χιλιόμετρα μόνο με… ρεύμα.

Η έκδοση Turbo S E-Hybrid της Porsche Cayenne εφοδιάζεται με έναν V8 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 550 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Tiptronic S.

Η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος αγγίζει τους 680 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 900 Nm ροπής.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά επιτρέπουν στο μεγάλο premium SUV της Porsche να επιταχύνει και να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,8 sec. Αναφορικά με την τελική ταχύτητα, το ταχύμετρο μπορεί να δείξει 295 χλμ./ώρα.

Παρά τις επιδόσεις, που παραπέμπουν σε supercar, η Cayenne Turbo S E-Hybrid είναι -παράλληλα- και πολύ αποδοτική. Μάλιστα, εφόσον φορτιστεί πλήρως η μπαταρία ιόντων-λιθίου 14,1 kWh, η οποία βρίσκεται κάτω από τον χώρο αποσκευών, δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο να κυκλοφορήσει αθόρυβα και χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους. Πιο συγκεκριμένα, έχει τη δυνατότητα να καλύψει μία απόσταση 40 χιλιομέτρων μόνο με το φορτίο που έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία. Για την πλήρη φόρτισή της, χρειάζεται μόνο 2,4 ώρες από μία παροχή ρεύματος 7,2 kW, ενώ περίπου 6 ώρες σε μια συμβατική οικιακή πρίζα.

Το πρόγραμμα φόρτισης μπορεί να ρυθμιστεί είτε μέσω του Porsche Communication Management (PCM) είτε μέσω της εφαρμογής της Porsche.

Ενδιαφέρον έχει και η οδηγική συμπεριφορά της νέας Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid. Το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) ελέγχει προσαρμοστικά την κατανομή της ισχύος μετάδοσης μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης. Η ανάρτηση (με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις στο ύψος) μπορεί να αντιστοιχίσει διάφορες ρυθμίσεις ελατηρίου με πολλές επιλογές, ανάλογα με το αν αναζητάτε μεγαλύτερη άνεση ή μια πιο σπορ λειτουργία οδήγησης. Η Porsche Active Suspension Management (PASM) ρυθμίζει συνεχώς τα αμορτισέρ για κάθε τροχό, με βάση τις οδικές συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης.

Το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) διασφαλίζει ότι το SUV δεν γέρνει ακόμη και με πλευρική επιτάχυνση 0,8 g κατά τη στροφή. Το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) υποστηρίζει το σύστημα διεύθυνσης με στοχευμένες παρεμβάσεις φρεναρίσματος και παρέχει βελτιωμένη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, χάρη στο πλήρως μεταβλητό εγκάρσιο κλείδωμα. Τέλος το Porsche 4D Chassis Control υπολογίζει συνεχώς τις βέλτιστες πληροφορίες για να δώσει την καλύτερη δυαντή κατάστασης οδήγησης.

Διαβάστε επίσης:
Porsche Taycan: Η καινοτομία των 800 V
Στα χέρια μας 5 από τις καλύτερες Porsche της ιστορίας
Ατέλειωτο drift με την Porsche Cayenne (+video)

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr