Live Κίνηση
Περισσότερα
Porsche

Η νέα υβριδική Porsche Panamera είναι και η ισχυρότερη

Ελλάδα 19:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η νέα υβριδική Porsche Panamera είναι και η ισχυρότερη

Porsche

Η νέα υβριδική Porsche Panamera είναι και η ισχυρότερη

Porsche

Η γερμανική πολυτελής μάρκα διευρύνει την γκάμα της Panamera με δύο ισχυρές plug-in υβριδικές εκδόσεις και μία που απευθύνεται στους πιστούς οπαδούς των θερμικών μοτέρ.

Advertisement
Advertisement

Στον απόηχο της πρόσφατης παρουσίασης της ανανεωμένης Panamera, η Porsche προσφέρει στο φως της δημοσιότητας κάποιες επιπλέον εκδοχές του μοντέλου. Οι δύο επωφελούνται από την plug-in υβριδική τεχνολογία, ενώ μία «φορά» αποκλειστικά θερμικό μοτέρ.

Στην κορυφή της αναβαθμισμένης γκάμας συναντάται η υβριδική Turbo S E-Hybrid, η οποία προβάλλει ως η πιο ισχυρή Panamera. Πηγή τροφοδότησης συνιστά ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο απαρτιζόμενο από έναν 4λιτρο V8 biturbo κινητήρα των 571 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων.

Advertisement
Advertisement

Η συνδυαστική απόδοση αντιστοιχεί σε 689 ίππους και 870 Nm ροπής. Τα παραπάνω νούμερα επιτρέπουν στις σεντάν και Sport Turismo εκδόσεις να επιταχύνουν στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,3 δευτερόλεπτα (σ.σ. βελτιωμένη κατά 0,2 sec) και ν’ απολαμβάνουν τελική 315 χλμ./ώρα (σ.σ. αύξηση 5 χλμ./ώρα).

Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία των 17.9 kWh, η οποία επιτρέπει την αύξηση της αυτονομίας κατά 30% συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Η Turbo S E-Hybrid μπορεί να διανύσει μέχρι και 50 χλμ./ώρα αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια (WLTP).

Σχεδιαστικά το μοντέλο έχει λάβει πιο εξαγριωμένη μορφή χάρη στις μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα και την ενιαία επιμήκη γραμμή φωτός στο πίσω μέρος. Επιπροσθέτως, προαιρετικά διατίθεται ζάντες των 20 και 21 ιντσών, καθώς και 2 νέα χρώματα αμαξώματος (Cherry Metallic and Truffle Brown Metallic).

Advertisement

Panamera 4 E-Hybrid

Advertisement

Η ίδια χωρητικότητας μπαταρία ενσωματώνεται και στην έκδοση Panamera 4 E-Hybrid, η οποία αποτελεί μια πιο εκπολιτισμένη εκδοχή της 4S E-Hybrid. Κάτω από το καπό φωλιάζει ένας V6 biturbo των 2,9 λίτρων και πλαισιώνεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ενσωματωμένο σε ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ισχύς αγγίζει τα 461 άλογα, χαρίζοντας στο μοντέλο επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 sec, και τελική 280 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, αυτή αντιστοιχεί σε 56 χλμ. (WLTP).

Panamera 4S

Advertisement

Πέρα από τα μοντέλα που μπαίνουν στην πρίζα, η πολυτελής γερμανική μάρκα απέβαλε την κουκούλα και από την Panamera 4S, η οποία συνεχίζει να «φορά» τον V6 των 2,9 λίτρων, χάρη στον οποίο ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 sec (με το πακέτο Sport Chrono) και απολαμβάνει τελική 295 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, πλέον ενσωματώνει ως στάνταρ το μέχρι πρότινος προαιρετικό body kit Sport design, το οποίο συμπεριλαμβάνει -μεταξύ άλλων – απαστράπτουσες εισαγωγές αέρα.

Διαβάστε επίσης:

Η άγρια ομορφιά της νέας Porsche 911 GT3 RS

Πώς επισκευάζεται η ανάρτηση της Cayenne Turbo S; (video)

Τίτλοι τέλους για το μηχανικό κιβώτιο