Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

Η απατηλή κλαδική αγάπη, η Κυρία AUDI, ο πανικός και ο Σπανός

Ελλάδα 11:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η απατηλή κλαδική αγάπη, η Κυρία AUDI, ο πανικός και ο Σπανός

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

Η απατηλή κλαδική αγάπη, η Κυρία AUDI, ο πανικός και ο Σπανός

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

Χαιρετισμούς στον… κλάδο και φυσικά στους χιλιάδες αναγνώστες της στήλης, που παρακολουθούν από κοντά τον κλάδο, χωρίς να είναι στον κλάδο…

Γιατί όταν επενδύει κάποιος και προβαίνει στην, πιθανότατα, δαπανηρότερη -μετά  την αγορά κατοικίας -κίνηση της ζωής του, στην αγορά αυτοκίνητου δηλαδή  – τότε παρακολουθεί τον… κλάδο.

•Γιατί τον θέλει υγιή για να αισθάνεται ασφάλεια, σε όλο το φάσμα της αγοράς και κατοχής του αυτοκινήτου και κυρίως της υποστήριξης…

Γιατί όταν θελήσει ένα ανταλλακτικό και αναμένει τρείς μήνες (έρχεται… luxury ρεπορτάζ γι’ αυτό 😈 ) , αυτό είναι ένας αρρωστημένος κλάδος.

• Από την άλλη αναμφίβολα το μεγαλύτερο ποσοστό του κλάδου σήμερα είναι σε καλή κατάσταση, αλλά πρέπει να φαίνεται και προς τα έξω αυτό…

Γιατί η γκρίνια και η απαισιοδοξία που εκφράζουν κάποιοι , δε μπορεί παρά –ένας (που ξέρει τα πράγματα) – να το εκλάβει ως άμυνα, λόγω «ανικανότητας διαχείρισης».

• Ε, ρε αδελφέ άλλαξε κλάδο. Πήγαινε στα γάλατα. Το αυτοκίνητο είναι χαρά και πάνω από όλα αισιοδοξία.

Όταν ο πελάτης σε καταλάβει, γιατί αυτό περνάει εύκολα σε μία επικοινωνία, πιστεύεις ότι θα βγάλει 30 χιλιάρικα να τα ακουμπήσει; Στην… απαισιοδοξία σου;

• Φωνάζουν λοιπόν, τον κλάδο… να στηρίξουμε όλοι τον κλάδο.

Φυσικά και να τον στηρίξουμε. Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι και ο μόνος κλάδος στην Ελλάδα που δείχνει τόσο ενωμένος προς τα έξω, και είναι τόσο διαιρεμένος.

• Είπαμε, ναι εξωστρέφεια. Αλλά όχι μόνο για τα μάτια του κόσμου. Ουσιαστική εξωστρέφεια χρειάζεται

Έχει την τύχη ο κλάδος να έχει ένα ιδιαίτερα δυναμικό σύνδεσμο, τα τελευταία χρόνια, με βαρύγδουπο Δ.Σ.

• Όταν κάποιοι όμως κάθονται πάνω από τα Excel, ξεχνάνε τον κλάδο και κοιτάνε μόνο την τσέπη.

Όμως χωρίς δυναμικό κλάδο, η τσέπη θα αδειάσει.  

• Και για να έχεις γεμάτη τσέπη, πρέπει να επενδύσεις!

Ένα μεγάλο στοίχημα για τον κλάδο και το μέλλον του, θα πέσει αρχές Οκτώβρη… Για να δούμε τελικά ποιος πραγματικά νοιάζεται για τον κλάδο.

👉🏻 Πάντως οι εκθέσεις καλά κρατούν παντού! Οπως και το Ευρωπαϊκό πάρτι των Κινέζων με τους Ευρωπαίους να το ξανασφέφτονται πριν να είναι πολύ αργά…
Η Γενεύη θα γίνει και του χρόνου…


Φυγή εργοστασίων ως εισαγωγείς ακούω. Όλα σε «ιδιώτες» ή «ιδιωτικές» πολυεθνικές εταιρείες.

Πάντως δύο – τρία θηρία είναι έξω από τα σύνορα και περιμένουν ευκαιρίες και προτάσεις… Κρατήστε το αυτό.

Και παρακαλώ μη με παίρνετε τηλέφωνο να σας τα πω.  Θα τα μαθαίνετε όλα εδώ, με Πίσω Κίνηση…


Μάνατζερ (όχι από τους Top σε θέση), έκανε λέει  και τρείς μήνες για να κλείσει ραντεβού με κάποιον… γνωστό μου που τον θεωρούν -εντάξει και είναι- και No1.

• Που ο συγκεκριμένος παίρνει τον Υπουργό και σε μία ώρα τον βλέπει. Φόβος, πανικός, εσωστρέφεια ή έπαρση; Αν το πολυσκεφτείς όλα τα παραπάνω συσχετίζονται.

Μα υπάρχει «έπαρση» σήμερα στην αγορά μας; Η καλύτερα, είναι δυνατόν να υπάρχει;


Επιτέλους, έρχεται η μία και μοναδική, μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου της χώρας μας. Μαθαίνω πως ήδη το 1/3 των χώρων έχουν κλειστεί.


• Πήρε το ιδιωτικό τζετ η μεγάλη κυρία της Audi, με το επιτελείο της, πήγε Ιθάκη Βουλιαγμένης, τα είπε τρώγοντας με Μανδύλα, Εμιρζά και Χαλμπέ και έφυγε.

Και επειδή την είδα γιατί έτυχε να είμαι εκεί κοντά, έφυγε ιδιαίτερα χαρούμενη και αισιόδοξη! Σίγουρα μαγεύτηκε από αυτό που έβλεπε μπροστά της. Αλλά σίγουρα κάτι καλό θα άκουσε …

• Πάντως απίστευτο εκτόπισμα η Κυρία Χίλντεγκαρντ Βόρτμαν. Γοητευτική και συνάμα ιδιαίτερα δυναμική προσωπικότητα. Και χωρίς καμία έπαρση. Να τα βλέπουν κάποιοι αυτά…


Και έκθεση μοτοσικλέτας τον Απρίλιο και μαθαίνω ότι θα υπάρξει σύσσωμη στήριξη από τον αντίστοιχο κλάδο. Εύγε. Και εμείς δίπλα φυσικά με το No1 site μοτοσικλέτας! Το newsMOTO, το οποίο εκεί θα κάνει και το επίσημο λανσάρισμά του!


• Επίσημη παρουσίαση της BYD από Σφακιανάκη στις 20 Μαρτίου στο Ζάππειο, στο περιστύλιο. Ωραίο και συμβολικό. Κοίτα να δεις που ο όμιλος Σφακιανάκης, θα αναγκαστεί -επιτέλους- από την απόλυτα εσωστρεφή εταιρεία να γίνει ο ορισμός της εξωστρεφούς. Οι Κινέζοι δεν είναι τυχαίοι… ξέρουν.

Το Ζάππειο βέβαια παραπέμπει σε διάφορα θετικά αλλά και πολλά αρνητικά της σύγχρονης ιστορίας. Φυσικά δεν είναι και Καστελόριζο, αλλά καλύτερα να μην τα μπλέκουμε αυτά με το αυτοκίνητο.

👉🏻 Απο την πρώτη στιγμή της αποκάλυψης του newsauto περι BYD και Σφακιανάκη λάβαμε εκατοντάδες μηνύματα σχετικά με το ποια μοντέλα θα έρθουν και τις τιμές τους…


Το θέμα είναι να έχεις ανοιχτά τα αυτιά σου στην αγορά και να ακούς. Να ακούς τον κόσμο και τις ανάγκες του. Γιατί ο κόσμος διαμορφώνει τις αγορές. Μπορείτε να ακούσετε τον κόσμο στα premium κάλο-μονωμένα γραφεία, κάποιοι;


• Έχω πολλά να γράψω…

• Τόσα πολλά… αλλά εδώ θα είμαστε κάθε Τρίτη!

• Κλείνω με αυτό: Ο Σπανός πατάει γκάζι. Δε αρέσει σε κάποιους αυτό φυσικά, αλλά ο νέος είναι ορεξάτος και δυναμικός…

• Γιατί με όρεξη, τόλμη και πολύ δουλειά όλα γίνονται. Στην ευμετάβλητη αγορά μας μάλιστα, ακόμα και του… Σπανού τα γένια!

Μείνετε συντονισμένοι…

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ MOB: 6937358247 – email: pisokinisi@newsauto.gr

Τ. Τ. 😈