Live Κίνηση
Περισσότερα
Peugeot Electric

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: 0-100 km/h σε 3,2 sec

Ελλάδα 22:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: 0-100 km/h σε 3,2 sec

Peugeot Electric

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: 0-100 km/h σε 3,2 sec

Peugeot Electric

Οι εκρηκτικές επιδόσεις της Panamera Turbo S E-Hybrid οφείλονται σε hypercar και αγωνιστικά μοντέλα της Porsche.

Advertisement
Advertisement

Μια πρώτη σκέψη είναι να κατατάξετε την Porsche Panamera στην «οικογενειακή» κατηγορία, ωστόσο μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά της Turbo S E-Hybrid θα σας κάνει να το… ξανασκεφτείτε.

Οι εκπληκτικές επιδόσεις της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid οφείλονται στην τεχνογνωσία που έχει εφαρμοστεί και επάνω στη ξεχωριστή 918 Spyder, καθώς και στο αγωνιστικό 919, το οποίο συμμετέχει στους εξουθενωτικούς αγώνες του Le Mans.

Η πηγή τροφοδότησης της ισχυρότερης plug-in hybrid Panamera αποτελείται από έναν 4λιτρο V8 turbo κινητήρα (571 ίππων), καθώς και ένα ηλεκτρικό μοτέρ (136 ίππων). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 ίππους και 870 Nm ροπής.

Advertisement
Advertisement

Τα παραπάνω νούμερα επιτρέπουν στη sedan να επιταχύνει και να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,2 sec (με το Sport Chrono Package), ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 315 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα, στην έκδοση Sport Turismo, η οποία φέρει μια πιο “shooting brake” σιλουέτα, ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 sec, ενώ όλα τα άλλα χαρακτηριστικά είναι ίδια με της sedan.

Το εντυπωσιακό είναι ότι παρά τις supercar επιδόσεις, η κατανάλωση καυσίμου είναι… μηδαμινή. ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία των 17.9 kWh, η οποία επιτρέπει την αύξηση της αυτονομίας κατά 30% συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Μάλιστα, η Turbo S E-Hybrid μπορεί να διανύσει μέχρι και 50 χλμ./ώρα αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια (WLTP). Παράλληλα, οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι μόνο 62 g/km CO2 και η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η εταιρεία -εφόσον έχει φορτιστεί πλήρως- είναι 2,7 lt./100 km.

Advertisement

Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 5,05 μέτρα και ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει οριστεί στα 0,31 Cd. Το τελευταίο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία, ώστε να μπορεί το 2.350 κιλών αμάξωμα να κινείται αφενός γρήγορα και αφετέρου χωρίς να θυσιάζεται καθόλου η αυτονομία (ηλεκτρική + συνολική).

Advertisement

Διαβάστε επίσης:
Porsche: Off road supercar με 740 ίππους;
Τα μεγάλα όπλα της νέας Porsche 911 GT3 (video)
Η νέα Porsche 911 GT3 μας ξεναγεί στην Πράσινη Κόλαση (video)