Live Κίνηση
Περισσότερα
PEUGEOT 2021-1

Peugeot: Νέα εταιρική ταυτότητα για την εποχή της ηλεκτροκίνησης

Ελλάδα 7:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot: Νέα εταιρική ταυτότητα για την εποχή της ηλεκτροκίνησης

PEUGEOT 2021-1

Peugeot: Νέα εταιρική ταυτότητα για την εποχή της ηλεκτροκίνησης

PEUGEOT 2021-1

H Peugeot μπαίνει με ορμή και φαντασία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης αλλάζοντας τα πάντα και επαναπροσδιορίζοντας τους στόχους και την προσωπικότητά της μέσα από ένα νέο λογότυπο που αναδεικνύει τον δυναμισμό της μάρκας για τα χρόνια που έρχονται.

Advertisement
Advertisement

Οι νέοι καιροί και οι μεγάλες ανακατατάξεις απαιτούν και από τις εταιρίες εξίσου μεγάλες αλλαγές. Και η Peugeot δείχνει έτοιμη να ανταποκριθεί στις προσδοκίες που φέρνει η ηλεκτροκίνηση, αλλάζοντας και εκσυγχρονίζοντας όλη την φιλοσοφία της. Ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα η ιστορική γαλλική εταιρία φέρνει διαρκώς νέα δεδομένα όχι μόνο στην γκάμα των μοντέλων της αλλά και στον ίδιο το χαρακτήρα της, όπως αυτός αντανακλάται από το νέο της λογότυπο.

Το νέο αυτή σήμα επαναπροσδιορίζει την προσωπικότητα της Peugeot και την φέρνει σε θέση πρωταγωνιστή στα νέα δεδομένα που ισχύουν στην αυτοκίνηση στην δεκαετία που διανύουμε. Τα αποκαλυπτήρια του νέου λογότυπου έγιναν στις 25 Φεβρουαρίου του 2021 και δείχνουν την αποφασιστικότητα της Peugeot να γίνει ακόμα πιο σύγχρονη και πολύ πιο ελκυστική τόσο στην αισθητική και την ποιότητα των αυτοκινήτων της όσο και στα νέα τεχνολογικά δεδομένα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση.

Από το 1850, η Peugeot είχε δέκα επιτυχημένα λογότυπα και σε όλα απεικονιζόταν το εμβληματικό λιοντάρι. Το νέο ποιοτικό και κομψό σήμα δημιουργήθηκε από το Peugeot Design Lab, το παγκόσμιο εργαστήριο βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας, με τρόπο που να συνδέεται και να αναδεικνύει καλύτερα την φιλοσοφία της εταιρίας και την μετάβασή της σε έναν καθαρόαιμο premium κατασκευαστή. Έχοντας παρακολουθήσει στη μεγάλη πορεία της ιστορίας της όλες τις κοινωνικές και τεχνολογικές αλλαγές δύο αιώνων, η Peugeot μπαίνει και πάλι μπροστά στην ενεργειακή μετάβαση που συντελείται στις μέρες μας και στη νέα κινητικότητα των μηδενικών ρύπων και της βιώσιμης ανάπτυξης μέσω της ηλεκτροκίνησης.

Advertisement
Advertisement

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα της μάρκας θα βρείτε εδώ

Η ενδέκατη στην σειρά εκδοχή του λογότυπου της Peugeot είναι σύμφωνα με την εταιρία «ακόμη πιο εξορθολογισμένη, πιο ποιοτική και πιο κομψή». Σύμφωνα με τους Γάλλους, η προηγούμενη εκδοχή του λογοτύπου, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010, έπρεπε να αλλάξει «στα πλαίσια της πλήρους αναθεώρησης των οχημάτων της εταιρείας», καθώς την τελευταία δεκαετία ολόκληρη η γκάμα προϊόντων της Peugeot έχει μετακινηθεί προς τα πάνω. Κάτι που αναδεικνύεται σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρίας και από τις διεθνείς διακρίσεις που έχουν καταφέρει να αποσπάσουν μοντέλα της γκάμας της, όπως το e-Expert (International Van of the Year 2021), το Partner (International Van of the Year 2019) και τα φυσικά τα «308», «3008» και «208», τα οποία απέσπασαν του τίτλο «Car Of The Year» το 2014, το 2017 και το 2020, αντίστοιχα.

Advertisement

Το νέο λογότυπο, δεν αναδεικνύει μόνο το σύγχρονο “πρόσωπο” της Peugeot αλλά είναι και μία υπόμνηση της θέλησής της να φθάσει έως το τέλος του 2021 το 80% των πωλήσεών της να είναι μοντέλα εξηλεκτρισμένα (αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά). Για να το πετύχει αυτό έχει ήδη δημιουργήσει μία εξαιρετική γκάμα προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία ξεχωρίζουν όχι μόνο για την εντυπωσιακή και γεμάτη δυναμισμό σχεδίασή τους αλλά και την κορυφαία τεχνολογία με την οποία εφοδιάζονται.

Advertisement

Στην βάση της γκάμας βρίσκονται τα e-208 και το compact SUV e-2008, τα οποία χάρη στον κινητήρα των 136 ίππων και την μπαταρία των 50 kWh εξασφαλίζουν αυτονομίες άνω των 330 χιλιομέτρων, έχοντας παράλληλα και μικρούς χρόνους φόρτισης, καθώς μπορούν να εξοπλιστούν με on-board φορτιστές των 11,0 kW. Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν ένα εξελιγμένο ηλεκτρικό υπόβαθρο, με τρία προγράμματα λειτουργίας για καλύτερη εκμετάλλευση της μπαταρίας και μεγιστοποίηση της αυτονομίας, ενώ υπάρχουν και συστήματα για την ανάκτηση της ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος. Οι τιμές τους είναι ιδιαίτερα ελκυστικές και εξασφαλίζουν χαμηλό κόστος χρήσης αλλά και σημαντικές απαλλαγές σε φόρους, ιδίως όταν πρόκειται για εταιρική χρήση.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα της μάρκας θα βρείτε εδώ

Advertisement

Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με την μοναδική αισθητική που έχει υιοθετήσει στα τελευταία της μοντέλα η Peugeot, με τα δύο αυτοκίνητα να κερδίζουν παντού τις εντυπώσεις και να κυριαρχούν και στις πωλήσεις. Παράλληλα διαθέτουν κορυφαία ποιοτικά χαρακτηριστικά, μεγάλους χώρους και μία πληθώρα εξοπλιστικών πακέτων, δικαιολογώντας και στην πράξη τη νέα premium θέση της Peugeot στα δεδομένα της σύγχρονης ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Κορυφαίας σημασίας είναι και η plug-in υβριδική τεχνολογία, η οποία αποτελεί το ενδιάμεσο βήμα μέχρι την πλήρη επικράτηση της καθαρής ηλεκτροκίνησης και συνδυάζει με εξαιρετικό τρόπο τα καλά και των δύο κόσμων: τους μηδενικούς ρύπους για την απόσταση που το αυτοκίνητο κινείται μόνο ηλεκτρικά και την απουσία του άγχους της φόρτισης όταν ο οδηγός θέλει να κάνει κάποια μεγαλύτερη διαδρομή και μπορεί να βασίζεται και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το 3008 Hybrid είναι το πιο ολοκληρωμένο δείγμα αυτής της τεχνολογίας στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, έχοντας μάλιστα και δύο εκδόσεις, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού.

Η πρώτη είναι με έναν ηλεκτροκινητήρα και συνδυαστική ισχύ μαζί με τον βενζινοκινητήρα 225 ίππων, ενώ η δεύτερη, η Hybrid4 είναι με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστική απόδοση 300 ίππων, τετρακίνηση και καθηλωτικές επιδόσεις για την κατηγορία του. Συνοδεύεται από μία σειρά προγραμμάτων οδήγησης που αξιοποιούν όσο το δυνατόν καλύτερα την συνεργασία των δύο κινητήρων, διαθέτει μία εντυπωσιακή εμφάνιση που ακόμα και σήμερα το διατηρεί στην κορυφή της κατηγορίας του, ενώ συνδυάζει όλα τα premium στοιχεία ποιότητας και εξοπλισμού με μία ιδιαίτερα ελκυστική τιμή, η οποία καλύπτεται από το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” και έχει απαλλαγή φόρου για εταιρική χρήση.

Η αλλαγή του λογότυπου λοιπόν και ο εκσυγχρονισμός της εικόνας της Peugeot δεν είναι μία απλή κίνηση εντυπωσιασμού, αλλά αγγίζει την βαθύτερη ουσία της στρατηγικής της εταιρίας, η οποία θέλει να μείνει πρωταγωνιστής των εξελίξεων και στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το ανανεωμένο “Λιοντάρι”, με το σύγχρονο δυναμισμό και το next-gen σχεδιαστικό του στιλ δείχνει τον δρόμο στην Peugeot, που όπως φανερώνουν και τα εξαιρετικά ηλεκτρικά της μοντέλα έχει ήδη πάρει τα μηνύματα των καιρών και κάνει αυτό που πάντα έκανε καλύτερα από όλους: Να δημιουργεί αυτοκίνητα που ξεχειλίζουν από προσωπικότητα και χαρακτήρα, πάντα έτοιμα να προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες στους οδηγούς τους.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα της μάρκας θα βρείτε εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 2008: Σαρωτικό σε πωλήσεις το ελληνικό Car of the Year
Peugeot e-Expert: Απόλυτη κυριαρχία και στα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά
Peugeot e-2008: Γεννημένος πρωταγωνιστής και στην ηλεκτροκίνηση