Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Peugeot 2008: Σαρωτικό σε πωλήσεις το ελληνικό Car of the Year

  • newsautoteam

Ακλόνητη είναι η κυριαρχία της Peugeot στην κατηγορία των μικρών SUV το 2021. Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι το Ελληνικό Car Of the Year 2021, το 2008, το οποίο μετά την πρωτιά στα B-SUV το 2020, καταγράφει εντυπωσιακές εμπορικές επιδόσεις και το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους.

Το Peugeot 2008 – που ψηφίστηκε από τους Δημοσιογράφους ως το Ελληνικό Car Of the Year για το 2021 – εκθρονίζει σημαντικούς και παραδοσιακούς αντιπάλους στα μικρά SUV, χάρη στα πολλά προσόντα που διαθέτει.

Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουάριος-Απρίλιος 2021 έφτασε τις 1.158 ταξινομήσεις, αποσπώντας το 16,99% του μεριδίου στην κατηγορία του. Παράλληλα, δεν κυριαρχεί απλά στα B-SUV, καθώς όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, το 2008 αποτελεί και το δημοφιλέστερο SUV, ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Το μικρό γαλλικό SUV σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε τόσο για να προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία οδήγησης όσο και για να… αντιμετωπίζει με άνεση την καθημερινότητα. Η εμφάνιση, οι χώροι, οι τεχνολογίες αιχμής και οι πολλές επιλογές κινητήρων (βενζίνης, diesel και 100% ηλεκτρική ενέργεια) είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα του.

Το εμπρός μέρος του Peugeot 2008 είναι αυτό που «κλέβει την παράσταση» με το οριζόντιο καπό, τις έντονα σμιλευμένες πλευρές και τη νέα φωτεινή υπογραφή («δόντι λιονταριού»). Παράλληλα, το υπερυψωμένο αμάξωμα και η οροφή Black Diamond, ολοκληρώνουν την σπορτίφ του εμφάνιση.

Στο εσωτερικό, o 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων i-Cockpit αποτελεί ένα από τα μεγάλα του προσόντα, μιας και προσφέρει αφθονία πληροφοριών. Λίγο πιο μπροστά συναντάμε ένα τιμόνι μικρών διαστάσεων με ενσωματωμένα χειριστήρια, ενώ στο κέντρο του ταμπλό εδρεύει μια οθόνη αφής 10‘’ High Definition.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 1.5 BlueHDI 130 PS

Χώρος αποσκευών

Ευρύχωρος και πρακτικός ο χώρος αποσκευών στο νέο SUV Peugeot 2008 παρέχει δυνατότητες διαμόρφωσης ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε οδηγού. Με χαμηλό κατώφλι, φαρδύ άνοιγμα και διπλό πάτωμα προσφέρει άμεση πρόσβαση σε ένα διαθέσιμο χώρο για αποσκευές από 434 έως 1.467 λίτρα (με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων). Τιμή που είναι από τις καλύτερες στη συγκεκριμένη κατηγορία και υποστηρίζει απόλυτα την οικογενειακή του διάσταση στην οποία οφείλεται και μέρος της μεγάλης επιτυχίας του. Στην Ευρώπη γενικά και στην Ελλάδα ειδικά.

Πολλαπλές επιλογές κινητήρων

Η κυρίαρχη θέση του 2008  οφείλεται και στη μεγάλη γκάμα αποδοτικών και οικονομικών κινητήρων βενζίνης 1.2 PureTech και diesel 1.5 BlueHDi τελευταίας τεχνολογίας με λειτουργία Start/Stop. Ο πρώτος διατίθεται με ισχύ 100, 130 και 155 PS, ενώ ο diesel είτε με 110 είτε με 130 PS.

Αναλυτικά οι κινητήρες βενζίνης PureTech:

– PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
– PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
– PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχεσεων EAT8
– PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχεσεων EAT8

Οι κινητήρες diesel BlueHDi είναι οι εξής:

– BlueHDi 110 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
– BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8

Την γκάμα ολοκληρώνει το πλήρως ηλεκτρικό SUV Peugeot e-2008, που αποτελεί εκ των κορυφαίων επιλογών μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλούνται στην χώρα μας. Αντλεί κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων, πλαισιωμένο από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 50 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 320 χιλιομέτρων κατά WLTP.

Αυτό σημαίνει πως πρακτικά θα χρειαστεί φόρτιση ίσως και μια φορά μόνο την εβδομάδα, ενώ η όλη διαδικασία ολοκληρώνεται σε μικρό συγκριτικά χρονικό διάστημα που μπορεί να φτάνει μέχρι και τα μόλις 30 λεπτά για το 80% της ενεργειακή της χωρητικότητας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δοκιμάζουμε το Peugeot e-2008

Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του e-2008 παίζει φυσικά η ελκυστική τιμή του με την επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι  Ηλεκτρικά” (αναγράφεται στο τέλος του άρθρου).

Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του:

– 320 χιλιόμετρα αυτονομία (WLTP)
– Ομαλή οδήγηση χωρίς κραδασμούς
– Έντονη και σταθερή επιτάχυνση χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή του κινητήρα
– Αθόρυβη λειτουργία
– 0 γραμμάρια εκπομπών CO2
– Χαμηλότερο κόστος ηλεκτρικής ενέργειας σε σχέση με το συμβατικό καύσιμο.
– Χαμηλότερο κόστος συντήρησης
– Πρόγραμμα «ECO» που βελτιστοποιεί τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
– Κρατική επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού μοντέλου μέσω του ή wallbox μέσω του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά (έως 6000€ για την αγορά ηλεκτρικού μοντέλου και 500€ για την αγορά wallbox)
– Απαλλαγή από τον εταιρικό φόρο για τον χρήστη
– Μηδενικά Τέλη κυκλοφορίας και Μηδενικό Τέλος Ταξινόμησης.
– 30 λεπτά για ανάκτηση του 80% της αυτονομίας

Το συμβατικό Peugeot 2008 προσφέρεται στη χώρα μας με αρχική τιμή 20.400 ευρώ (1.2 PureTech 100 S&S Active).

Το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008 Active (On Board Charger 7,4 kW) έχει τιμή 36.900 ευρώ και με την κρατική επιδότηση (5.951 €) αυτή μειώνεται στα 30.949 ευρώ. Εάν υπάρχει η δυνατότητα απόσυρσης, η επιπλέον έκπτωση είναι στα 1.000 ευρώ, με την τιμή να διαμορφώνεται στα 29.949 ευρώ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot e208, e2008 και 3008 PHEV: Τα λιοντάρια της ηλεκτρικής εποχής
Συγκριτικό: Peugeot 2008 1.5 Blue HDi 130 EAT8 vs Toyota C-HR 1.8 Hybrid e-CVT
Peugeot 2008: Best SUV Of The Year και στην Ουκρανία

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto