Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

PEUGEOT 2021-1

Peugeot e-2008: Γεννημένος πρωταγωνιστής και στην ηλεκτροκίνηση

  • newsautoteam

To ξεχωριστό compact SUV της Peugeot έχει σαρώσει βραβεία και πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη και η ηλεκτρική του έκδοση e-2008 προσφέρει μία ιδανική λύση για όσους θέλουν να μπουν στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης χωρίς το άγχος της αυτονομίας και με την αξεπέραστη οδηγική απόλαυση που προσφέρει κάθε Peugeot.

Η ικανότητα της Peugeot να δημιουργεί συναρπαστικά αυτοκίνητα έγινε ακόμα μία φορά πραγματικότητα με το νέο compact SUV της, το 2008. Ένα μοναδικής αισθητικής μοντέλο, το οποίο μέσα στο λίγο καιρό που κυκλοφορεί στην αγορά έχει καταφέρει να ταρακουνήσει για τα καλά τα νερά της κατηγορίας του και όχι μόνο. Το 2008 κατάφερε να συγκεντρώσει δεκάδες βραβεία –μεταξύ αυτών και τον τίτλο του ελληνικού “Car of the Year 2021″, ενώ την ίδια στιγμή είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στις πωλήσεις στην χώρα μας, όχι μόνο στα μικρά SUV αλλά και στο σύνολο της κατηγορίας, εκθρονίζοντας πολλούς και σημαντικούς παραδοσιακούς αντιπάλους,

Ακλόνητο φαβορί στις προτιμήσεις του κοινού το νέο Peugeot 2008, διαθέτει μία μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με κινητήρες για κάθε ανάγκη και επιλογή. Από αυτές δεν λείπει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με την ονομασία e-2008 η οποία εφοδιάζεται με ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο μηχανολογικό υπόβαθρο, έτσι ώστε να είναι ένα πρακτικό και φιλικό προς την καθημερινή χρήση ηλεκτρικό μοντέλο. Με κύρια όπλα την ξεχωριστή και απόλυτα μοντέρνα εμφάνισή του και τους μεγάλους χώρους, το ηλεκτρικό e-2008 έρχεται να προσφέρει και την πολύ μεγάλη αυτονομία των 320 χιλιομέτρων, αποτελώντας έτσι μία από τις κορυφαίες επιλογές ηλεκτρικών μοντέλων που πωλούνται στην Ελλάδα.

Η σχεδίασή του κερδίζει τις εντυπώσεις, με τις δυναμικές γραμμές του αμαξώματος, την μεγάλη απόσταση από το έδαφος αλλά και τις μεγαλύτερες διαστάσεις από τα compact SUV να δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που ξεχειλίζει από προσωπικότητα και δυναμισμό. Η εντυπωσιακή μάσκα με το οριζόντιο καπό, οι LED προβολείς με τις χαρακτηριστικές φώτα ημέρας σε σχήμα “δόντι λιονταριού” εξασφαλίζουν την ιδιαίτερη υπογραφή του 2008. Η οποία στην ηλεκτρική έκδοση τονίζεται ακόμα περισσότερο με πολύ όμορφα μπλε διακοσμητικά στη μάσκα που του προσδίδουν μία τρισδιάστατη αισθητική και το ειδικό σήμα “e” που υποδηλώνει το ηλεκτρικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Μοναδική για την κατηγορία είναι και η αίσθηση που αποκομίζει ο επιβάτης μπαίνοντας στο πολύ ξεχωριστό εσωτερικό του νέου e-2008. Το ενδιαφέρον εστιάζεται και πάλι στον 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων i-Cockpit που παραμένει ότι πιο εντυπωσιακό υπάρχει σήμερα στην κατηγορία, προσφέροντας πληθώρα πληροφοριών, κάποιες εκ των οποίων αφορούν αποκλειστικά την ηλεκτρική έκδοση όπως για παράδειγμα την ανάκτηση της ενέργειας, το επίπεδο αυτονομίας ή την παροχή ενδείξεων σε πραγματικό χρόνο για την λειτουργία του συστήματος ηλεκτροκίνησης.

Αυξημένες δυνατότητες και ακόμα περισσότερες ενδείξεις παρέχει και η μεγάλη οθόνη αφής των 10,0 ιντσών με την εξαιρετική απόκριση και την κορυφαία για την κατηγορία ανάλυση. Οι χώροι για επιβάτες είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, κάτι που ισχύει και για το χώρο των αποσκευών, ο οποίος κυμαίνεται στο e-2008 από τα 405 έως τα 1.015 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα ενώ διαθέτει αρκετά χαμηλό κατώφλι και διπλό πάτωμα, εξασφαλίζοντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα.

Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται επίσης από την εξαιρετική ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται, τον κορυφαίας αισθητικής διάκοσμο, καθώς και μερικά μοναδικά για την κατηγορία στοιχεία όπως την τεράστια ηλιοροφή που καλύπτει όλο σχεδόν το πάνω μέρος του αυτοκινήτου, τα καθίσματα με τις επενδύσεις από γκρι Alcantara Gréva, ή το μοναδικής απόλαυσης ηχοσύστημα της φημισμένης εταιρίας Focal με έως και 10 ηχεία.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του νέου e-2008 βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 PS), o οποίος στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μίας σχέσης, εξασφαλίζοντας απίστευτη επιτάχυνση και στιγμιαία απόκριση της μέγιστης ροπής των 260 Nm. Οι επιδόσεις που προκύπτουν από αυτό το πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα είναι πραγματικά κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 8,5 sec.

Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 50 kWh η οποία είναι έξυπνα τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο, έτσι ώστε να περιορίζονται στο ελάχιστο οι απώλειες για τους χώρους των επιβατών και των αποσκευών. Η αυτονομία που εξασφαλίζει είναι 320 χιλιόμετρα με βάση το πρότυπο WLTP κάτι που σημαίνει ότι σε μία τυπική καθημερινή χρήση θα χρειαστεί φόρτιση ίσως και μόνο μία φορά την εβδομάδα. Η μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητάς της.

Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται κάθε φορά από το είδος του δικτύου στο οποίο συνδέεται το e-2008. Ενδεικτικά σε wallbox των 7,4 kW χρειάζεται 7 ώρες και 20 λεπτά για μία πλήρη φόρτιση, ενώ σε ταχυφορτιστή των 100 kW χρειάζονται μόλις 30 λεπτά προκειμένου η μπαταρία να φτάσει έως το 80% της χωρητικότητάς της. Μέσω της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου ή μέσω της εφαρμογής «My Peugeot» στο smartphone είναι δυνατός και ο προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης και ο έλεγχος της όλης διαδικασίας από απόσταση.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Το e-2008 εφοδιάζεται με τρία 3 προγράμματα λειτουργίας που αλλάζουν τις παραμέτρους οδήγησης ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού και τις συνθήκες του δρόμου. Το Sport με έμφαση εστιάζει στις επιδόσεις και στη μοναδική αίσθηση που προσφέρει ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αποδίδοντας τη μέγιστη ισχύ και ροπή του κινητήρα. Το Normal προορίζεται για καθημερινή χρήση, προσφέροντας το μέγιστο επίπεδο άνεσης και ισορροπίας ανάμεσα στην απόδοση και την αυτονομία, ενώ το Εco για βελτιστοποίηση της αυτονομίας. Υπάρχουν επίσης και δύο προγράμματα για ανάκτηση της ενέργειας μέσω της πέδησης, με το πιο ισχυρό από αυτά να παρέχει και την δυνατότητα οδήγησης με ένα μόνο πεντάλ.

Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν μερικά ακόμα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία, που καθιστούν την αγορά του νέου e-2008 μία ιδιαίτερα ελκυστική περίπτωση. Πέρα από τη νέα οδηγική εμπειρία που προσφέρει χάρη στην απουσία κραδασμών και θορύβων και το μικρότερο λειτουργικό κόστος σε σχέση με ένα συμβατικό 2008, παρέχεται και κρατική επιδότηση μέσα από το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” για την επιδότηση της αγοράς του και της προμήθειας ενός wallbox. Υπάρχει επίσης το προνόμιο της απαλλαγής από εταιρικό φόρο για τον χρήστη και τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας και το Μηδενικό Τέλος Ταξινόμησης. Το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008 Active (On Board Charger 7,4 kW) έχει τιμή 36.900 ευρώ και με την κρατική επιδότηση (5.951 €) αυτή μειώνεται στα 30.949 ευρώ. Εάν υπάρχει η δυνατότητα απόσυρσης, η επιπλέον έκπτωση είναι στα 1.000 ευρώ, με την τιμή να διαμορφώνεται στα 29.949 ευρώ.

Σε κάθε περίπτωση το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-2008 είναι μία ακόμα κορυφαία στιγμή στην μεγάλη παράδοση της γαλλικής εταιρίας να δημιουργεί μοντέλα που αφήνουν το στίγμα στην εποχή τους και καθορίζουν την πορεία μιας ολόκληρης κατηγορίας. Η ηλεκτρική έκδοση του εντυπωσιακού 2008 αποτελεί μία ιδανική συνύπαρξη του στιλ με την κορυφαία τεχνολογία, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που φέρνει την ηλεκτροκίνηση και τα πλεονεκτήματά της σε ένα πιο ευρύ κοινό. Ένα γεννημένος πρωταγωνιστής των μικρών SUV -και όχι μόνο- που δικαιολογεί απόλυτα και στην ηλεκτρική του έκδοση την μοναδική έλξη που ασκεί στο αγοραστικό κοινό σε όλη την Ευρώπη.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot e208, e2008 και 3008 PHEV: Τα λιοντάρια της ηλεκτρικής εποχής
Peugeot 2008: Σαρωτικό σε πωλήσεις το ελληνικό Car of the Year
Δοκιμή: Peugeot e-2008

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto