Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

PEUGEOT 2021-1

Peugeot: Μοναδικό στιλ και κορυφαία τεχνολογία και στα ηλεκτρικά

  • newsautoteam

Τα αμιγώς ηλεκτρικά e-208 και e-2008 καθώς και το plug-in υβριδικό 3008 Hybrid ανοίγουν μία νέα εποχή για την Peugeot, όπου το εκλεπτυσμένο στιλ και η premium ποιοτική αίσθηση συνδυάζονται με τα οικολογικά οφέλη και την βιώσιμη ανάπτυξη που υπόσχεται η ηλεκτροκίνηση.

Η έλευση της ηλεκτροκίνησης βρίσκει την Peugeot σε μία από τις πιο δυναμικές περιόδους της ιστορίας της. Η γκάμα της περιλαμβάνει μερικά από τα πιο δημοφιλή μοντέλα σε κάθε κατηγορία σε όλες τις αγορές της Ευρώπης, ενώ και τα βραβεία που συγκεντρώνει για τη σχεδίαση αλλά και την τεχνολογία των αυτοκινήτων της είναι πολλά και ιδιαίτερα σημαντικά. Στρατηγικός στόχος και κεντρικός άξονας της φιλοσοφίας της Peugeot είναι η βιώσιμη ανάπτυξη και η προστασία του περιβάλλοντος, οπότε η δυναμική είσοδός της και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης αποτελεί κεντρικό άξονα της εξέλιξής της για τα επόμενα χρόνια.

Στην γκάμα των αυτοκινήτων της φιγουράρουν ήδη μερικά πολύ ξεχωριστά αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα, τα οποία διατηρούν τη μοναδική σχεδιαστική αύρα της σύγχρονης Peugeot. Και μαζί προσφέρουν ένα κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο, το οποίο αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης. Η Peugeot όμως δεν μένει μόνο στην οικολογική διάσταση της ηλεκτροκίνησης, αλλά εκμεταλλεύεται και τα μοναδικά της χαρακτηριστικά στη λειτουργία της, έτσι ώστε να δημιουργεί αυτοκίνητα πιστά στην δική της παράδοση της οδηγικής ευχαρίστησης και του ιδιαίτερου σπορτίφ προσανατολισμού.

Στην βάση της ηλεκτρικής γκάμας της Peugeot βρίσκεται το e-208. H αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 208, διατηρεί την ακαταμάχητη σχεδίασή του και το δυναμικό του ταπεραμέντο, στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή και του έδωσαν σημαντικές πρωτιές και βραβεία σε όλη την Ευρώπη. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι βασισμένη πάνω σε μία παραλλαγή της βασικής πλατφόρμας με την ονομασία e-CMP, η οποία έχει εξελιχθεί για χρήση σε ηλεκτροκίνητες διατάξεις. Το ηλεκτρικό σύστημα του e-208 χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων ο οποίος παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία των 50 kWh, χάρη στην οποία αποκτά αυτονομία 340 χιλιομέτρων με βάση το πρότυπο WLTP.

Περισσότερες πληροφορίες για τα ηλεκτρικά της Peugeot θα βρείτε εδώ

Η φόρτισή της μπορεί να γίνει από οικιακή πρίζα σε διάρκεια 16 ωρών, από ένα wallbox των 11,0 kW σε 7,5 ώρες ή σε ταχυφορτιστή των 100 kW DC σε μόλις 30 λεπτά για να φθάσει από σχεδόν άδεια έως το 80% της χωρητικότητάς της. Το ηλεκτρικό e-208 διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας, το Eco για μεγιστοποίηση της αυτονομίας, το Νormal για καθημερινή χρήση και το Sport όπου η προτεραιότητα δίνεται στις επιδόσεις. H τιμή του πριν τις εκπτώσεις που προκύπτουν από το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” ξεκινούν από τις 31.900 ευρώ για την έκδοση με τον on-board φορτιστή των 7,0 kW ή τις 33.500 ευρώ για την έκδοση με τον on-board φορτιστή των 11,0 kW, ο οποίος προσφέρει και πιο σύντομους χρόνους φόρτισης.

Το δεύτερο και εξίσου ξεχωριστό μοντέλο στην γκάμα των μικρών ηλεκτρικών της Peugeot είναι το e-2008. Το συναρπαστικό compact SUV της γαλλικής εταιρίας, που τάραξε τα νερά της κατηγορίας του και που ήδη σημειώνει τεράστια επιτυχία (στην Ελλάδα είναι πρώτο σε πωλήσεις όχι μόνο στην κατηγορία του αλλά και στο σύνολο των SUV). Aπό την πληθώρα εκδόσεων σε κινητήρες δεν λείπει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία διατηρεί το γνωστό σύνολο του e-208 με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων, την μπαταρία των 50 kWh και την αυτονομία των 320 χιλιομέτρων. Σε wallbox των 7,4 kW είναι 7 ώρες και 20 λεπτά για μία πλήρη φόρτιση, ενώ σε μεγάλο δημόσιο ταχυφορτιστή των 100 kW χρειάζεται μόλις 30 λεπτά για να γεμίσει η μπαταρία έως το 80%.

Μέσω της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου ή μέσω της εφαρμογής «My Peugeot» στο smartphone είναι δυνατός και ο προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης και ο έλεγχος της όλης διαδικασίας από απόσταση. Και στο e-2008 υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας, Eco, Normal και Sport ενώ το σύστημα διαθέτει και δύο προγράμματα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης. Το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008 Active (On Board Charger 7,4 kW) έχει τιμή 36.900 ευρώ και με την κρατική επιδότηση (5.951 €) αυτή μειώνεται στις 30.949 ευρώ. Εάν υπάρχει η δυνατότητα απόσυρσης, η επιπλέον έκπτωση είναι 1.000 ευρώ, με την τιμή να διαμορφώνεται τελικά στις 29.949 ευρώ. Υπάρχει επίσης το προνόμιο της απαλλαγής από εταιρικό φόρο για τον χρήστη και τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας και το Μηδενικό Τέλος Ταξινόμησης.

Περισσότερες πληροφορίες για τα ηλεκτρικά της Peugeot θα βρείτε εδώ

Πιο πάνω στην γκάμα της Peugeot βρίσκεται το αυτοκίνητο που άλλαξε όσο κανένα άλλο την πορεία της εταιρίας τα τελευταία χρόνια, βάζοντάς την για τα καλά ανάμεσα στους premium κατασκευαστές. Το 3008, μετά και την πρόσφατη ανανέωσή του, ήταν και παραμένει μία από τις ευτυχέστερες στιγμές του βιομηχανικού design, την ίδια στιγμή που συνδυάζει κορυφαία ποιότητα και μία οδηγική εμπειρία που αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία του. Το φινετσάτο και ιδιαίτερα εξελιγμένο τεχνολογικά 3008 προσφέρεται και σε plug-in υβριδικές εκδόσεις, μία με κίνηση εμπρός και έναν ηλεκτροκινητήρα, και μία με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Η “απλή” Ηybrid εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα Pure Tech των 180 ίππων και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 81 kW εμπρός. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει στους 225 ίππους. Η δεύτερη επιλογή είναι η Hybrid4, η οποία συνδυάζει τον ίδιο κινητήρα Pure Tech των 1,6 λίτρων με απόδοση στους 200 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός άξονα με απόδοση στα 81 kW και έναν στον πίσω άξονα με απόδοση στα 83 kW. H συνδυαστική ισχύς σε αυτή την έκδοση φθάνει στην κορυφαία τιμή των 300 ίππων, προσδίδοντας έτσι στο plug-in υβριδικό 3008 ένα πολύ έντονο σπορτίφ στοιχείο και μοναδικές για την κατηγορία επιδόσεις με το 0-100 km/h να ολοκλήρωνεται σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα.

Η συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι χωρητικότητας 13,2 kWh και η αυτονομία που εξασφαλίζει στη δικίνητη έκδοση σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία είναι στα 56 χιλιόμετρα για τη δικίνητη έκδοση και στα 59 χιλιόμετρα για την τετρακίνητη Ηybid4, πάντα με βάση το πρότυπο WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας με τον βασικό on-board φορτιστή των 3,7 kW απαιτεί περίπου 4 ώρες σε οικιακή φόρτιση των 16Α ή λιγότερο από 2 ώρες με τον προαιρετικό on board φορτιστή των 7,4 kW σε οικιακό wallbox. Το νέο Peugeot 3008 Hybrid διαθέτει έως και τέσσερα προγράμματα οδήγησης, ένα εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης και το πρόγραμμα e-Save για διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας σε ένα ποσοστό για χρήση σε μεταγενέστερη φάση της διαδρομής.

Οι τιμές για το plug-in υβριδικό 3008 Hybrid ξεκινούν από τις 46.000 ευρώ για την βασική δικίνητη έκδοση και από τις 50.500 ευρώ για την αντίστοιχη τετρακίνητη. Οι περισσότερες εκδόσεις του μοντέλου έχουν Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από το όριο των 40.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσονται από την φορολόγηση για εταιρική χρήση. Παράλληλα έχουν μειωμένο κόστος συντήρησης, μία μέση οικονομία καυσίμου κατά 40% σε σχέση με έναν αντίστοιχης ισχύος κινητήρα βενζίνης, μηδενικά τέλη κυκλοφορία και μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης. Αξίζει τέλος να σημειώσουμε ότι οι μπαταρίες όλων των ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων της Peugeot προσφέρονται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.

Περισσότερες πληροφορίες για τα ηλεκτρικά της Peugeot θα βρείτε εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 2008: Σαρωτικό σε πωλήσεις το ελληνικό Car of the Year
Peugeot e-Expert: Απόλυτη κυριαρχία και στα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά
Peugeot e-2008: Γεννημένος πρωταγωνιστής και στην ηλεκτροκίνηση

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto