Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Στην Ελλάδα το Ford Puma 1.0L EcoBoost mHEV με αυτόματο κιβώτιο (+τιμές)

Ελλάδα 7:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στην Ελλάδα το Ford Puma 1.0L EcoBoost mHEV με αυτόματο κιβώτιο (+τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Στην Ελλάδα το Ford Puma 1.0L EcoBoost mHEV με αυτόματο κιβώτιο (+τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford ανακοίνωσε την άφιξη της αυτόματης έκδοσης του Puma 1.0L EcoBoost mHEV τόσο με τους 125, όσο και τους 155 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Στη διεύρυνση της γκάμας του δημοφιλούς B-SUV της, Puma, προχωρά η Ford, δίνοντας την επιλογή στους ενδιαφερόμενους να συνδυάσουν τον ήπια υβριδικό 1.000αρη EcoBoost με διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Πρόκειται και για τις δύο εκδόσεις ισχύος, των 125 και 155 PS, με τη Ford να υπόσχεται γρήγορες και ομαλές αλλαγές που διατηρούν σε υψηλά επίπεδα την οδηγική απόλαυση. Ενδεικτικά, για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, η ισχυρότερη έκδοση χρειάζεται 8,7 δλ.

Σημειωτέον ότι οι εκδόσεις ST-Line X και ST-Line Vignale προσφέρουν επιπλέον πρόγραμμα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles στο τιμόνι, ενώ σε όλες στο πρόγραμμα Sport το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση.

Advertisement
Advertisement

Εντός της πόλης, το αυτόματο κιβώτιο βοηθά στη διατήρηση των βέλτιστων στροφών του υβριδικού συστήματος κίνησης των Ford Puma 1.0L mHEV 125PS και 155 PS προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου.

Το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει επίσης τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών για πρώτη φορά, όπως το Stop&Go για το Adaptive Cruise control που μπορεί να ακινητοποιήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων. Παράλληλα, ενσωματώνεται και η λειτουργία Remote Start, μέσω της εφαρμογής FordPass.

Advertisement

Υπενθυμίζεται ότι η προηγμένη τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford με την οποία συνεργάζεται το 7-τάχυτο κιβώτιο χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt.

Advertisement

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή έξτρα ροπής για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο. Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.

Διευκόλυνση απόκτησης

Advertisement

Η Ford διευκολύνει την απόκτηση του Puma μέσω του προνομιακού προγράμματος χρηματοδότησης Ford Finance που προσφέρει σημαντικά οφέλη και προνόμια, όπως το σταθερό ανταγωνιστικό επιτόκιο από 0,99% αλλά και η ευέλικτη περίοδος αποπληρωμής έως και 60 μήνες. Επιπροσθέτως, προσφέρεται 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Project.

Ακολουθούν οι τιμές στη χώρα μας των αυτόματων εκδόσεων του νέου Ford Puma 1.0L mHEV με αυτόματο κιβώτιο.

– 1.0L EcoBoost mHEV 125 PS ST-Line Auto – 23.595 ευρώ
– 1.0L EcoBoost mHEV 125 PS ST-Line X Auto – 26.238 ευρώ
– 1.0L EcoBoost mHEV 155 PS ST-Line X Auto – 28.032 ευρώ
– 1.0L EcoBosst mHEV 155 PS ST-Line Vignale Auto – 30.731 ευρώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η «ακραία» Ford Mustang Mach-E των 1.400 ίππων στο Goodwood
Με το Puma Rally1 θα τρέξει στην υβριδική εποχή του WRC η Ford
Ρεκόρ Guinness για τη Ford Mustang Mach-E