Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Οι υπηρεσίες after sales της Mercedes-Benz είναι high tech

Ελλάδα 13:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι υπηρεσίες after sales της Mercedes-Benz είναι high tech

ΑΓΟΡΑ

Οι υπηρεσίες after sales της Mercedes-Benz είναι high tech

ΑΓΟΡΑ

Για να έχετε πρόσβαση στο σύνολο των υπηρεσιών After Sales της Mercedes και όχι μόνο χρειάζεστε απλά το smartphone σας και την εφαρμογή Mercedes me Service App.  

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes παραδοσιακά πρωτοπορεί στις νέες τεχνολογίες και μάλιστα σε όλους τους τομείς που έχουν σχέση με τα αυτοκίνητά της αλλά και με τις υπηρεσίες που παρέχει και συνοδεύουν την κατοχή και τη χρήση τους.

Φυσικά το After Sales δεν αποτελεί την εξαίρεση και προκειμένου ο οδηγός να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή και άμεσα την κατάσταση του αυτοκινήτου του αλλά και για να προγραμματίσει τη συντήρησή του από την άνεση του γραφείου ή του σπιτιού του, με ευκολία ξέροντας ταυτόχρονα και όλες τις παραμέτρους και τα δεδομένα υπάρχει η Mercedes me Service App.

Όπως και οι άλλες δύο εφαρμογές του Mercedes me (Mercedes me Connect και Mercedes me Store για τη διαχείριση των λειτουργιών του αυτοκινήτου και για το ηλεκτρονικό κατάστημα ψηφιακών προϊόντων) έτσι και το Mercedes me Service App είναι ιδιαίτερα εύχρηστο. Απαιτείται απλά η εγγραφή στο Mercedes me και η απόκτηση μιας ταυτότητας (Mercedes me ID), η αποθήκευση της εφαρμογής στο smartphone και η ενεργοποίηση της σύνδεσης με την επίσκεψη σε ένα Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Mercedes-Benz.  Ενδιαφέρον είναι πως και οι τρεις αυτές εφαρμογές λειτουργούν ανεξάρτητα η μια από την άλλη, την ίδια στιγμή που υπάρχει και σύνδεση μεταξύ τους.

Advertisement
Advertisement

Με το Mercedes Service App o οδηγός είναι συνδεδεμένος με το αυτοκίνητό του έχοντας άμεση και ακριβή ενημέρωση για την κατάστασή του και ταυτόχρονα το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο με μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή που έχει επιλέξει ο κάτοχός του. Το ιδιαίτερα σημαντικό εδώ και αυτό που εξασφαλίζει και την premium εμπειρία χρήσης είναι ότι η επικοινωνία μέσω της εφαρμογής δεν είναι μονοδιάστατη αλλά αμφίδρομη και διαδραστική. Σε μια εφαρμογή χωρίς αυτά τα χαρακτηριστικά ο ιδιοκτήτης, γνωρίζοντας πως πλησιάζει η ώρα του σέρβις, κλείνει online το ραντεβού του μέσω του smartphone του.

Με το Mercedes Service App ο επιλεγμένος Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής υπενθυμίζει το σέρβις που επίκειται και ενδεχόμενα στέλνει και μια προσφορά, απαλλάσσοντάς τον από την “υποχρέωση¨ να θυμάται ο ίδιος την προγραμματισμένη συντήρηση και το κλείσιμο ενός ραντεβού.

Advertisement

Συνολικά η εξελιγμένη εφαρμογή Service της Mercedes υποστηρίζει τον οδηγό σε κάθε διαδικασία που έχει σχέση με την κατάσταση και τη συντήρηση του αυτοκινήτου του. Έτσι πέρα από την έγκαιρη υπενθύμιση της επικείμενης τακτικής συντήρησης παρέχει ενημέρωση και για τις επικείμενες εργασίες, ενώ ο κάτοχος του μοντέλου της Mercedes μπορεί να κλείσει ραντεβού όχι μόνο για το προγραμματισμένο σέρβις αλλά και για οποιαδήποτε άλλη εργασία επιθυμεί.

Advertisement

Ταυτόχρονα ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής της επιλογής του κατόχου που έχει αποθηκευτεί στην εφαρμογή μπορεί μέσω της υπηρεσίας τηλεδιάγνωσης να εντοπίσει τα αναλώσιμα ανταλλακτικά που χρειάζονται αντικατάσταση και να ειδοποιεί ανάλογα.

Φυσικά υπάρχει ανά πάσα στιγμή και προβολή της συνολικής κατάστασης του αυτοκινήτου στην οθόνη του smartphone του κατόχου του, ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι η δυνατότητα επεξήγησης των ενδεικτικών λυχνιών που υπάρχουν στο ταμπλό. Ακόμα πιο σημαντικό είναι το ότι προτείνονται και τρόποι αντιμετώπισης του όποιου ζητήματος έχει προκαλέσει το τυχόν άναμμα μια λυχνίας, ενώ υπάρχουν και σύντομα βίντεο που επεξηγούν πως γίνονται κάποιες μικρές εργασίες συντήρησης ή πως τοποθετούνται κάποια αξεσουάρ όπως π.χ. μια σχάρα για ποδήλατα ή ακόμα πως συνδέεται ένα smartphone μέσω Bluetooth.

Advertisement

Ταυτόχρονα με το Mercedes me Service App ο κάτοχος μιας Mercedes νοιώθει πάντα ασφαλής, καθώς σε κάθε δύσκολη και απρόβλεπτη κατάσταση εξασφαλίζεται άμεση πρόσβαση σε επαγγελματική βοήθεια και υποστήριξη. Με την υπηρεσία Ανάκτησης από ατύχημα και διαχείρισης βλαβών π.χ. υπάρχει αποτελεσματική βοήθεια με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ με το σύστημα επείγουσας κλήσης ξεκινά αυτόματα μία κλήση έκτακτης ανάγκης προς το αντίστοιχο κέντρο της Mercedes-Benz όταν ανοίξουν οι αερόσακοι.

Με το Mercedes me Service App το After Sales της Mercedes-Benz έχει περάσει σε μια νέα ψηφιακή εποχή, με πολλές υπηρεσίες, άμεση παροχή βοήθειας και λύσεων και με μια αμφίδρομη επικοινωνία όλων των κατόχων αυτοκινήτων της με τους ειδικούς της μάρκας στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της επιλογής του αλλά και σε όλη την οργάνωση της εταιρείας.  Περισσότερα για τις εφαρμογές της Mercedes-Benz μπορείτε να ανακαλύψετε στο www.mercedes-Benz.gr/mmeService.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mercedes-AMG: Στην Ελλάδα η νέα SL (+τιμές)
Η Mercedes πάει το παρκάρισμα σε άλλο επίπεδο (+video)
Mercedes EQS SUV: Ο συνοδηγός βλέπει ταινίες εν κινήσει