Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Η Dacia στο top-3 των ευρωπαϊκών πωλήσεων

Ελλάδα 7:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Dacia στο top-3 των ευρωπαϊκών πωλήσεων

ΑΓΟΡΑ

Η Dacia στο top-3 των ευρωπαϊκών πωλήσεων

ΑΓΟΡΑ

Το 2021 η Dacia παρουσίασε ανάπτυξη της τάξεως του 3%, με τις πωλήσεις της να αγγίζουν τις 537.095 μονάδες, σε μία αγορά που ταλαιπωρείται από την πανδημία και την κρίση έλλειψης ηλεκτρονικών εξαρτημάτων.

Advertisement
Advertisement

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, το 2021, η Dacia βρέθηκε στο Top 3 των Ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.

Η Dacia σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς ρεκόρ, της τάξης του 6,2%, με αποτέλεσμα να βρεθεί για πρώτη φορά στην ιστορία της, στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.

Αυτό το επίτευγμα είναι αποτέλεσμα των νέων μοντέλων της, όπως είναι το Sandero (με πάνω από 226.000 πωλήσεις) και το Duster (με πάνω από 186.000 μονάδες). Το Sandero συνεχίζει να είναι το μοντέλο με τις υψηλότερες πωλήσεις λιανικής στην ευρωπαϊκή αγορά από το 2017, ενώ το Duster παραμένει το best-seller SUV στην λιανική αγορά της Ευρώπης, από το 2018.

Advertisement
Advertisement

Με τις πωλήσεις του να έχουν εκκινήσει τον περασμένο το Μάρτιο, το Dacia Spring (με πάνω από 27.800 πωλήσεις ) βρίσκεται ήδη πολύ ψηλά στην αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Οι παραγγελίες του έχουν ήδη ξεπεράσει τις 46.000 μονάδες σε μόλις εννέα μήνες.

Η Dacia παραμένει ιδιαίτερα ελκυστική, σημειώνοντας υψηλά ποσοστά πιστότητας, αλλά και αγοραστικού ενδιαφέροντος. Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί το 2022 με την επέκταση της γκάμας των προϊόντων της με το ολοκαίνουργιο Jogger, το οικογενειακό 7θέσιο μοντέλο το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί το 1ο εξάμηνο του έτους και στην ελληνική αγορά.

Advertisement

Αύξηση Πωλήσεων και Μεριδίου Αγοράς

Οι πωλήσεις της Dacia, παρουσιάζονται αυξημένες κατά 3,1%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τις 537.095 μονάδες το 2021, σε μία σταθερή αγορά, παρά τα προβλήματα της πανδημίας και την κρίση έλλειψης ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της εταιρίας αυξήθηκε κατά 0,1 μονάδα, φτάνοντας στο 3,5%.

Advertisement

Το 2021, το μερίδιο αγοράς της Dacia στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, έφτασε στο επίπεδο ρεκόρ του 6,2%, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα κατέκτησε την 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.

Η Dacia αναδείχτηκε πρώτη μάρκα σε πωλήσεις ιδιωτικών αυτοκινήτων στη Γαλλία και τη Ρουμανία, ενώ βρίσκεται στο Top 5 σε 9 άλλες ευρωπαϊκές αγορές (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία και Κροατία). Στη Γερμανία, η μάρκα βρίσκεται στο Top10, ενώ είναι 1η δύναμη στην αγορά του Μαρόκου.

Advertisement

Το Sandero πούλησε 226.825 μονάδες το 2021, με το 90% αυτών να είναι μοντέλα 3ης γενιάς. Το 2021 το μοντέλο διατήρησε, για 5η συνεχόμενη χρονιά, τον τίτλο του κορυφαίου σε πωλήσεις αυτοκινήτου στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής. Μάλιστα, σε ορισμένες χώρες το Sandero αποτελεί το απόλυτο best-seller μοντέλο, έχοντας σκαρφαλώσει στη 2η θέση των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων.

Το Duster ακολουθεί την ίδια επιτυχημένη πορεία, καθώς παραμένει το best-seller στην κατηγορία των SUV σε πελάτες λιανικής, από το 2018. Με 186.001 πωλήσεις το 2021, το Duster έχει πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες από τότε που λανσαρίστηκε η 1η γενιά του, το 2010.

Η κυκλοφορία του Dacia Spring στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων ξεκίνησε ιδιαίτερα επιτυχημένα, με 27.876 πωλήσεις και περισσότερες από 46.000 παραγγελίες να έχουν καταγραφεί μέχρι το τέλος του 2021. Σχεδιασμένο να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο προσιτά στην καθημερινή χρήση, το Spring έγινε ήδη σημείο αναφοράς σε πολλές αγορές, με ένα 80% των πελατών του να έρχονται για πρώτη φορά στη μάρκα.

Γκάμα με μοντέλα υψηλού επιπέδου

Σχεδιασμένη να δίνει προτεραιότητα στις βασικές ανάγκες των πελατών, η γκάμα της Dacia προσελκύει όλο και περισσότερους πελάτες που επιλέγουν τις πιο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις: Το 90% των πελατών του Spring επέλεξαν εκδόσεις Comfort Plus, το 70% των πωλήσεων του Sandero αφορούν στην έκδοση Stepway, ενώ το 60% των πελατών του Duster επιλέγουν την έκδοση Prestige.

Παράλληλα, σε ποσοστό 60% η μάρκα προσελκύει νέους πελάτες που δεν έχουν επιλέξει ξανά μοντέλο του Renault Group, ενώ το 75% των πελατών της Dacia ανανεώνουν το αυτοκίνητό τους με ένα μοντέλο του Group.

Θετικές οι προβλέψεις για το 2022

Το 2022, η γκάμα της μάρκας, θα συμπληρωθεί από το Dacia Jogger. Το 7θέσιο οικογενειακό, το Jogger έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών που αναζητούν άνεση, ευρυχωρία και ευκολία διαμόρφωσης. Παράλληλα, το στρατηγικό πλάνο της Dacia θα συνεχίσει να εφαρμόζεται καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022, με την υιοθέτηση της νέας εταιρικής ταυτότητας τόσο στο δίκτυο, όσο και σε όλη τη γκάμα μοντέλων.

«Σήμερα, η Dacia είναι ένας πραγματικός μοχλός ανάπτυξης για το Renault Group. Το 60% των αγοραστών της προέρχεται εκτός του Group, ενώ το 75% των ιδιοκτητών Dacia επιλέγουν να παραμείνουν πιστοί σε ένα μοντέλου του Group, όταν ανανεώνουν το αυτοκίνητό τουςδηλώνει ο Denis Le Vot, CEO των Dacia & Lada.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Dacia θα εστιάσει στα φθηνά ηλεκτρικά
Στην Dacia βλέπουν το Duster όπως στην Porsche την 911
Nέο Dacia Jogger: Προσιτό οικογενειακό με θέσεις για έως επτά επιβάτες