Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Newsmoto

Yamaha MT-07 MY2021: Πινελιές ανανέωσης

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Το best seller της οικογένειας ΜΤ αναβαθμίζεται στα σημεία και αποκτά κινητήρα προδιαγραφών Euro5 αλλά και ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση.

Όταν η Yamaha παρουσίασε το ΜΤ-07 πίσω στο 2014, είναι γεγονός πως έφερε ένα φρέσκο τόνο στη σχεδίαση για την κατηγορία, ενώ με τον τεχνολογίας “crossplane” δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 689cc και 75Hp έδωσε έμφαση και στην απόδοση. Τα αρχικά MT σημαίνουν “Master of Torque” και ο CP2 κινητήρας προσέφερε γραμμική ροπή από τις πολύ χαμηλές στροφές.

Οι Ευρωπαίοι αναβάτες σύντομα κατάλαβαν ότι αυτή η τιμολογιακά προσιτή Naked μοτοσυκλέτα ήταν αυτό που χρειαζόντουσαν. Με περισσότερες από 125.000 πωλήσεις το MT-07 αναδείχθηκε στην πιο καλοπουλημένη μοτοσυκλέτα της Yamaha και νούμερο 1 μοντέλο στη “γυμνή” κατηγορία κάθε χρόνο από το 2014, με σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις σε σύγκριση με τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του!

Εν αρχή η εμφάνιση

To μοντέλο του 2021 έρχεται αναβαθμισμένο σε εμφάνιση και σε κάποιες ακόμα λεπτομέρειες, με τη Yamaha να πιστεύει ότι αυτό αρκεί για να αντιμετωπίσει τον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό του full ηλεκτρονικού εξοπλισμού (π.χ. Triumph Trident 660 αλλά και το επερχόμενο Aprilia Tuono 660, δηλαδή τη γυμνή έκδοση του νέου RS660  ). Σχεδιαστικά, αυτό που κάνει τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο είναι ο νέος προβολέας LED τριών τμημάτων, παρόμοιος με αυτόν του επίσης νέου MT-09 . Διαφορετικά σε σχήμα είναι και όλα τα πλαστικά πέριξ του ανασχεδιασμένου ρεζερβουάρ και του ψυγείου, ενώ έχουν μικρύνει σε μέγεθος τα φλας, που πλέον είναι τεχνολογίας LED.

Το μοντέλο του 2021 διαθέτει επίσης μια νέα οθόνη LCD υψηλότερων προδιαγραφών και με χρώματα ενιαίου τόνου. Είναι παρόμοια με αυτή του Tracer 700, με μεγαλύτερες ενδείξεις για το ρολόι, τις ταχύτητες, τους χιλιομετρητές και το στροφόμετρο.

Ένα φαρδύτερο αλουμινένιο τιμόνι και μια σέλα με νέο υλικό είναι αυτά που θα συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της εργονομίας και του όλου χειρισμού, ενώ στην αύξηση της ασφάλειας σίγουρα θα παίξουν ρόλο οι νέοι δίσκοι των φρένων μπροστά, που ναι μεν έχουν χάσει την κυματοειδή μορφή που είχαν στο προηγούμενο μοντέλο πλην όμως έχουν μεγαλώσει αρκετά σε διάμετρο (298mm από 282). Και μια που μιλάμε για ρόλους, σίγουρα η κίνηση της Yamaha να αντικαταστήσει τα ελαστικά της Bridgestone (Battlax BT023) με τα best seller στην αγορά Michelin Road 5 θα αποδειχθεί σημαντική, τόσο στο κράτημα όσο και στην πληροφόρηση προς τον αναβάτη.

Kινητήρας EU5

Το δικύλινδρο εν σειρά σύνολο CP2 των 690cc έχει δεχθεί ανασχεδιασμένο αγωγό εισαγωγής αέρα και βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στα μπεκ του ψεκασμού, νέα εξάτμιση 2 σε 1 και μονάδα ECU. Αυτές οι αλλαγές έγιναν προκειμένου να παρέχουν πιο γραμμική απόκριση και, φυσικά, να κρατούν τις εκπομπές ρύπων στα πλαίσια των προδιαγραφών του Euro 5. Η συνολική ιπποδύναμη έχει μειωθεί ελάχιστα στους 73,4Ηp/9.000rpm (από 74,8Hp/9.000rpm), με τη μέγιστη ροπή να βρίσκεται στα 67Nm/6.500rpm (από 68Nm στις ίδιες στροφές). Τέλος, μια νέα ηλεκτρική βαλβίδα καθαρισμού αναθυμιάσεων καυσίμου και μια ελαφρύτερη μπαταρία εγγυώνται την εύκολη εκκίνηση ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα έχει παραμείνει σβηστή για πολύ καιρό.

To νέo MT-07 θα είναι διαθέσιμo πανευρωπαϊκά σε τρία χρώματα (Storm Fluo, Icon Blue, Tech Black) τον προσεχή Ιανουάριο και σε τιμή που δεν έχει καθοριστεί για την ώρα. Για να συνεχίσει απροβλημάτιστο την κυριαρχική του παρουσία στο top των πωλήσεων θα πρέπει -αν μη τι άλλο- να διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα με το μοντέλο του 2020 (6.800€).

Διαβάστε επίσης:

Kawasaki W800 & Meguro K3: Πάμε σαν άλλοτε..

Kymco CV3 3wheeler: Το concept γίνεται πραγματικότητα

MotoGP2020, Portimao: Νικητής ο Oliveira με αέρα… οικοδεσπότη!

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr