Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Triumph Daytona Moto2 765: Πιο κοντά στα Grand Prix δεν γίνεται

Ελλάδα 17:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Triumph Daytona Moto2 765: Πιο κοντά στα Grand Prix δεν γίνεται

NEWSMOTO

Triumph Daytona Moto2 765: Πιο κοντά στα Grand Prix δεν γίνεται

NEWSMOTO

Η Triumph κατασκεύασε την πρώτη και μοναδική απόλυτη αγωνιστική ρεπλίκα με προδιαγραφές Moto2.

Advertisement
Advertisement

Όταν η Triumph αποφάσιζε να εμπλακεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP πριν από 3 χρόνια γνώριζε καλά ότι της δινόταν μια σπουδαία ευκαιρία να επιστρέψει με τον πιο εμφατικό τρόπο στον κόσμο των αγώνων. Οι Βρετανοί ανταποκρίθηκαν άψογα στις ανάγκες της κατηγορίας Moto2 δίνοντας στις ομάδες έναν πολύ αποδοτικό, μικρό σε διαστάσεις και αξιόπιστο κινητήρα.

Η Triumph, έχοντας πρώτα πάρει την έγκριση της Dorna, αποφάσισε να κατασκευάσει και την πρώτη αυθεντική ρεπλίκα της κατηγορίας Moto2 σε περιορισμένο αριθμό μονάδων. Κάπως έτσι γεννήθηκε η Daytona Moto2 765 η οποία παράχθηκε σε 765 μονάδες για την Αμερική και 765 μονάδες για την Ευρώπη. Η μοτοσικλέτα ονομάστηκε Daytona για να τιμήσει την πρώτη νίκη της εταιρείας το 1966 στον περίφημο αγώνα Daytona 200 στην Αμερική.

Advertisement
Advertisement

Η Daytona Moto2 ήταν εξοπλισμένη με αυτούσιο τον κινητήρα της μεσαίας κατηγορίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP. Ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 765 κ.εκ. είχε απόδοση 130 ίππους στις 12.250 σ.α.λ. και 80 Nm ροπής στις 9.750 σ.α.λ. και συνοδευόταν από το αυθεντικό σύστημα διαχείρισης ECU της κατηγορίας με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.

Το σύστημα εξάτμισης ήταν ειδικά σχεδιασμένο από την Arrow και τα ελαστικά ήταν τα Pirelli Diablo Supercorsa SP. Το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν επίσης αυτούσιο από την Moto2 κατηγορία με σύστημα quickshifter για εύκολο ανέβασμα και κατέβασμα ταχυτήτων.

Advertisement

Το πλαίσιο ήταν κατασκευασμένο από την Triumph έχοντας βασικές προδιαγραφές Moto2 και γεωμετρία από τα supersport. Οι αναρτήσεις ήταν από την αγωνιστική σειρά της Ohlins, ενώ τα φρένα ήταν της Brembo με τις κορυφαίες δαγκάνες Stylema. Τα φέρινγκ της Daytona ήταν εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ ειδικά σχεδιασμένο ήταν το υποπλαίσιο το οποίο δεν υποστήριζε την επιβίβαση συνεπιβάτη.

Advertisement

Η Triumph έχει τοποθετήσει μια οθόνη έγχρωμη TFT με τον έλεγχο των επιλογών να γίνεται από ένα εύχρηστο μικρό λεβιέ πέντε θέσεων. Όπως μπορείτε εύκολα να αντιληφθείτε η μοτοσικλέτα έγινε ανάρπαστη και η Triumph ήδη σχεδιάζει τη δεύτερη έκδοση της αγωνιστικής Daytona Moto2.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μυστική αποστολή Triumph Speed Triple 1200RR
Η Triumph «κατεβαίνει» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross
Δοκιμή: Triumph Trident 660

Advertisement