Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Triumph Bobber 2021: Κύριο μέλημα η διαφοροποίηση

Ελλάδα 3:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Triumph Bobber 2021: Κύριο μέλημα η διαφοροποίηση

NEWSMOTO

Triumph Bobber 2021: Κύριο μέλημα η διαφοροποίηση

NEWSMOTO

Δεν μοιάζει με κάτι άλλο, δεν παίρνει συνεπιβάτη και έχει σχεδίαση που το κάνει να ξεχωρίζει από μακριά. Είναι ένα Bonneville με ατίθασο χαρακτήρα και απευθύνεται στους μοναχικούς καβαλάρηδες..

Advertisement
Advertisement

Το 2017 ο άγγλος κατασκευαστής επανέφερε στο προσκήνιο μια μοτοσυκλέτα, μάλλον το όνομα αυτής, οι ρίζες της οποίας χρονολογούνται λίγο πριν τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Ένα μοντέλο που δημιούργησε το δικό του θρύλο στις τάξεις των άτακτων μοτοσυκλετιστών, μια ματιά στην εμφάνισή του αρκούσε για να του δώσουμε άμεσα τον ορισμό “αλήτικο”. O οποίος ορισμός βρήκε τον καλύτερό του εαυτό ένα χρόνο μετά, με την παρουσίαση της έκδοσης Black και τις σημαντικές διαφοροποιήσεις σε φρένα, ανάρτηση και μπροστινό τροχό (16 από 19”). Και επειδή στις μέρες μας “αλήτικες” κατασκευές αγοράζουν (ή φτιάχνουν) κάθε λογής αναβάτες, το νέο Bobber θα κάνει πολλούς εξ αυτών να το δουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

 

Advertisement
Advertisement

Bobber + Bobber Black = Bobber

Ο τίτλος σημαίνει πως το Bobber του 2017 και η έκδοση Black του 2018 “ενώθηκαν εις σάρκαν μίαν” για το 2021, όπου πλέον έχουμε ένα και μόνο μοντέλο: Bobber σκέτο, τo οποίο είναι πανομοιότυπο με το απερχόμενο Black, απλά χρησιμοποιεί ένα μεγαλύτερο δοχείο καυσίμου χωρητικότητας 12 λίτρων (από 9) και αναβαθμισμένο κινητήρα, τον ίδιο με αυτόν του επίσης αναβαθμισμένου Τ120 του 2021. Δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος 1200cc, έχει δεχθεί τις ανάλογες περιποιήσεις προκειμένου να προσαρμοστεί στο Euro5 και οι Άγγλοι μηχανικοί ισχυρίζονται πως η απόδοσή του έχει βελτιωθεί σε κάθε τομέα, με μειωμένη αδράνεια, πιο γεμάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών του αλλά και με χαμηλότερες τιμές σε κατανάλωση και εκπομπή ρύπων. Η απόδοσή του είναι 78Hp/6.100rpm και 106Nm/4.000rpm, νούμερα που εντυπωσιάζουν όσον αφορά στον αριθμό των στροφών που αποδίδονται, εξασφαλίζοντας παράλληλα και μεγάλη αντοχή στο χρόνο. Τα διαστήματα ανάμεσα στα service βρίσκονται στα 16.000 χιλιόμετρα, όπερ σημαίνει και μειωμένο κόστος συντήρησης.

Advertisement

Πολλά τα τεχνολογικά καλούδια

Το αισθητικά ανανεωμένο στρογγυλό όργανο, που μπορεί να ρυθμιστεί όσον αφορά στην κλίση του(!), στην ουσία είναι ένα μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και μια μικρή ψηφιακή οθόνη LCD όπου μπορούν να εμφανίζονται σχεδόν τα πάντα. Από στροφόμετρο και λειτουργία χαρτογράφησης μέχρι αυτονομία και ρυθμίσεις του Traction Control. Όπως συμβαίνει και με την υπόλοιπη οικογένεια Bonneville, έτσι και η τεχνολογία και τα καλούδια του Bobber πάνε “αντίθετα” με τη συνολική vintage εικόνα του. Πάνω του θα βρείτε ABS τελευταίας γενιάς, γκάζι ride-by-wire, ρυθμιζόμενο (και απενεργοποιούμενο) traction control, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια χαρτογράφηση κινητήρα (Road και Rain). Η μοτοσυκλέτα πατάει πάνω σε ελαστικά που είναι κατασκευασμένα ειδικά για αυτή (Avon Cobra) και γενικά έχει δοθεί τεράστια σημασία στη λεπτομέρεια, μια ματιά στο κουτί της μπαταρίας ή/και στα φάλτσα τελικά της εξάτμισης αρκεί για να το καταλάβει και ο πλέον αδαής.

Advertisement

To Bobber του 2021 έχει ανανεωθεί πλήρως στο μπροστινό του μέρος, με τροχό 16”, πάντα ακτινωτό, αλλά και υψηλότερων προδιαγραφών πιρούνι Showa 47mm (από 41mm) και φρένα Brembo (δύο δίσκοι με διπίστονες δαγκάνες). Επιπρόσθετα, ο Led προβολέας διαθέτει πλέον και λειτουργία DRL (Daytime Running Light), ενώ σε πολλά σημεία της μοτοσυκλέτας έχει γίνει επίστρωση “black powder” (κινητήρας, καπάκια εκκεντροφόρων κλπ.). Αυτό πάντως που χαρακτηρίζει το Bobber είναι η πίσω ανάρτηση, όπου έχουμε μια ξεχασμένη εικόνα στα καλύτερά της. Είναι τύπου “hard tail” αλλά ..χωρίς να είναι, αφού κάτω από τη σέλα φιλοξενείται μονό αμορτισέρ σε σχεδόν οριζόντια διάταξη.

Advertisement

Και μια που είπαμε για σέλα, να διευκρινήσουμε ότι βρίσκεται στα 690mm από το έδαφος, είναι ρυθμιζόμενη και στηρίζεται σε ένα αρθρωτό αλουμινένιο “έλασμα”, το οποίο λειτουργεί -με τη σειρά του- σαν ανάρτηση. Η ρύθμισή της είναι τόσο στον κάθετο όσο και στον οριζόντιο άξονα, αφού το μικρό της μέγεθος δεν επιτρέπει μετατοπίσεις του αναβάτη μπροστά – πίσω.

Είναι ξεκάθαρο πως το νέο Bobber εξακολουθεί να στοχεύει στο κοινό των Harley Softail και Moto Guzzi V9 Bobber, όπως ξεκάθαρο είναι πως θα δημιουργήσει και μια εξαίρετη βάση προσέλκυσης ενός διαφορετικού κοινού. Μια γκάμα 77 γνήσιων αξεσουάρ της Triumph θα είναι άμεσα διαθέσιμη, κάνοντας το customizing εύκολη υπόθεση και δίνοντας στον κάθε αναβάτη τη δυνατότητα να το διαμορφώσει στα μέτρα του.

Το Bobber του 2021 θα βρίσκεται σύντομα κοντά μας σε τρία χρώματα (Matt Storm grey, Cordovan Red, Jet Black) και με την τιμή του να έχει καθοριστεί στα 15.390€

Διαβάστε επίσης:

Πανευρωπαϊκή παρουσίαση Piaggio Beverly 300/400 MY2021

Kymco People-S 300i Noodoe: Φλερτ με μοτοσυκλέτα

Aprilia RSV4 1100: Περισσότερες πληροφορίες, τιμές και.. ήχος