Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Segway Apex H2 Hybrid: Υδρογόνου και μπαταρίας γωνία

Ελλάδα 0:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Segway Apex H2 Hybrid: Υδρογόνου και μπαταρίας γωνία

NEWSMOTO

Segway Apex H2 Hybrid: Υδρογόνου και μπαταρίας γωνία

NEWSMOTO

Η γνωστή για τα ιδιαίτερα δίτροχα της εταιρεία, έρχεται με το δεύτερο ηλεκτροφόρο χτύπημα της στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.

Advertisement
Advertisement

Αν γνωρίζετε τη Segway μόνο για τα εκκεντρικά –τύπου πατίνια- δίτροχα της (όπου σε μια τραγική ειρωνεία, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας σκοτώθηκε με ένα τέτοιο), τότε χάνετε τα πιο σημαντικά κατορθώματα της, τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Με τη μορφή του concept έστω, καθώς το 2019 η πρώην Αμερικάνικη και νυν Κινέζικη εταιρεία, παρουσίασε το Apex. Ένα φουτουριστικό, ηλεκτρικό superbike που αν και δοκιμάστηκε εντός πίστας, δεν βρήκε –ακόμα έστω- το δρόμο της αγοράς. Κάπου εδώ όμως, έρχεται το Apex H2. Όχι, καμία σχέση με εκείνο της Kawasaki, καθώς το νέο εγχείρημα των Κινέζων υιοθετεί τη χρήση του υδρογόνου ως μια εναλλακτική παροχής ενέργειας. Το νέο concept, είναι όχι μόνο πιο «γυμνό» από το προηγούμενο, αλλά και πιο εξωγήινο, καθώς οι μεγάλοι του τροχοί «πλέουν» αμφότεροι προσαρτημένοι σε δυο μονόμπρατσα ψαλίδια.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τη Segway, το Apex H2 δεν θα είναι καθόλου… βαρετό, με την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα να είναι στους 80Hp, κάνοντας το 0-100km σε μόλις 4’’. Η επί ηλεκτρονικού χάρτου τελική είναι στα 150km/h, με τις πληροφορίες να είναι αρκούντος ασαφείς. Ή δημιουργικά ασαφείς έστω, καθώς σύμφωνα με το πλάνο των Κινέζων, οι πρώτες μοτοσυκλέτες θα είναι έτοιμες προς διανομή το 2023, με την τιμή στα –περίπου- 10.700 δολάρια.

Είναι όλα μια φούσκα, ή απλά η πανδημία έκανε και εκεί τη ζημιά της. Εμείς αρχικά θα περιμένουμε το απλό.. Apex και για το Η2… βλέπουμε!

Διαβάστε επίσης

Advertisement

Kymco AK550 E5: Ηλεκτρονικό γκάζι και προδιαγραφές Euro 5

MotoGP, Portimao: Επιβλητική νίκη για Quartararo

Advertisement

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο