Moto Guzzi: V8 GP από έξω, Bobber V9 από μέσα
NEWSMOTOMoto Guzzi: V8 GP από έξω, Bobber V9 από μέσα
NEWSMOTOΈνα θρυλικό μοντέλο της Moto Guzzi αναβιώνει στα χέρια Ολλανδών μηχανικών και το αποτέλεσμα τα… σπάει!
Το 1955 η Moto Guzzi αποφάσισε να κατασκευάσει ένα αγωνιστικό μοντέλα με στόχο να πάρει μέρος στα Grand Prix μοτοσικλέτας. Εκείνο που δεν φανταζόταν μετά από χρόνια ήταν ότι η V8 ή πιο απλά Otto, θα γινόταν ένα από τα πιο εντυπωσιακά αγωνιστικά μοντέλα που φτιάχτηκαν ποτέ.
WHAT CAR
Εκείνο που έκανε να ξεχωρίζει την Otto ήταν ο κινητήρας. Το μηχανικό σύνολο ήταν V8, 8κύλινδρο δηλαδή με κυβισμό στα 499 κ.εκ. Η απόδοσή του ήταν 78 ίπποι στις 12.000 σ.α.λ., ενώ η τελική ταχύτητα ήταν άκρως εντυπωσιακή καθώς έφτανε τα 275 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας σχεδιάστηκε από τον Dr Giulio Carcano και ζύγιζε μόλις 45 κιλά!
Το Otto ανέκαθεν προσέλκυε το ενδιαφέρον των βελτιωτικών οίκων και σε πολλές περιπτώσεις έχουμε δει «διαμάντια» να ξεπροβάλουν εμπνευσμένα από τη μοτοσικλέτα της Moto Guzzi. Το πιο πρόσφατο δημιούργημα μας έρχεται από την ολλανδική εταιρεία LM Creations η οποία αποφάσισε να δημιουργήσει μια πολύ ιδιαίτερη V8 βασισμένη πάνω στην Bobber V9 του 2021.
Το έργο των ανθρώπων της LM Creations δεν ήταν εύκολο με αποτέλεσμα να ζητήσουν τη βοήθεια της Motoplex, αντιπροσωπείας της Piaggio στη Γαλλία. Το πρώτο πράγμα που έγινε ήταν να ξεγυμνωθεί η Bobber και να σχεδιαστεί το αλουμινένιο ρεζερβουάρ και το φέρινγκ. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη ροή του αέρα προκειμένου ο V90 κινητήρας της Bobber να ψύχεται σωστά, ενώ και η ουρά της μοτοσικλέτας έπρεπε να επανασχεδιαστεί στα πρότυπα της δεκαετίας του 1950.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν απλά εντυπωσιακό και η επετειακή Bobber της LM Creations μπορεί να περηφανευτεί ότι στέκεται στο ύψος της κληρονομιάς του Mandello del Lario.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πλησιάζει το πρώτο scrambler της Moto Guzzi
Ακόμα και ο Wolverine οδηγεί Moto Guzzi V100 Mandello
Το Νοέμβριο «προσγειώνεται» στην Ελλάδα η Moto Guzzi V100 Mandello (+video)