Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Newsmoto

Honda Gold Wing GL1800 MY2021: Αναβάθμισης συνέχεια..

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Μεγάλη σημασία δίνει η Honda στην τουριστική της ναυαρχίδα, την οποία και αναβαθμίζει για τρίτη φορά μέσα σε ένα χρόνο!

H σειρά Gold Wing GL μετρά πάνω από τέσσερις δεκαετίες εξέλιξης, ξεκινώντας το 1975 με κινητήρα 1000cc και υιοθετώντας στο πέρασμα του χρόνου πρωτοποριακές εφαρμογές, όντας μια μοτοσυκλέτα χλιδής για λίγους. Όπως -για παράδειγμα- cruise control, ηχοσύστημα, ημι-ενεργητική ανάρτηση, συνδεσιμότητα bluetooth, κιβώτιο DCT (διπλού συμπλέκτη), κάθε μορφής ηλεκτρονικά βοηθήματα κλπ. Το 2018 μάλιστα, ήταν και η πρώτη μοτοσυκλέτα που δέχθηκε το Apple CarPlay, κάνοντας εφικτή τη σύνδεση μοτοσυκλέτας και iphone προς όφελος της πλοήγησης.

Τώρα είναι η σειρά του Android να μπει στο παιχνίδι μέσω της εφαρμογής Android Auto. Η εν λόγω πλατφόρμα απλουστεύει τις λειτουργίες του κινητού και τις περνάει στον αναβάτη μέσα από την οθόνη που επέχει θέση πολυοργάνου. Οι προκείμενοι κατασκευαστές μάλιστα, ισχυρίζονται πως τα συστήματα αυτά αποσπούν ελάχιστα τον αναβάτη καθώς οι εντολές που δίνονται είναι φωνητικές.

Καθόσον το Gοld Wing του 2020 μας ήταν ήδη γνωστό από την έκθεση του Μιλάνου το Νοέμβριο του 2019, θεωρήσαμε την προσθήκη του Android Auto στα τέλη του 2020 σαν αναβάθμιση στην αναβάθμιση, κάτι που προφανώς κρίθηκε απαραίτητο μετά τη γκρίνια των αναβατών με συσκευές Android. Και τώρα, η ιαπωνική εταιρεία προχωρά σε νέα αναβάθμιση στο μοντέλο του 2021! Να Θυμίσουμε εδώ πως το 2018 η μοτοσυκλέτα είχε ανασχεδιαστεί ριζικά και είχε ελαφρύνει σημαντικά, αποκτώντας τελείως νέο πλαίσιο, νέα ανάρτηση μπροστά, σύστημα Apple CarPlay, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, Smart Key, τέσσερα οδηγικά προγράμματα, Hill Start Assist, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Honda Selectable Torque Control (HSTC), τετραβάλβιδες κεφαλές στον επίπεδο 6κύλινδρο κινητήρα των 1.833cc και αυξημένη ιπποδύναμη (125 από 116Hp).

Για το 2020 δέχθηκε αναβαθμίσεις στη λειτουργία του ψεκασμού και του κιβώτιου διπλού συμπλέκτη (DCT), που σκοπό έχουν να προσφέρουν καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη όταν αυτός κινείται με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως έχουμε να κάνουμε με μεγάλο βάρος, που ανάλογα με την έκδοση κυμαίνεται από τα 365 έως τα 383 κιλά! Επιπρόσθετα, η χλιδάτη έκδοση Tour απέκτησε νέο σετάρισμα στην ανάρτηση και μεγαλύτερες χειρολαβές συνεπιβάτη, προκειμένου να γίνει ακόμα πιο άνετη στην πολύωρη οδήγηση. Η ίδια έκδοση εφοδιάζεται πλέον και με προβολείς ομίχλης στο βασικό της εξοπλισμό, όπως επίσης και με δεύτερη θύρα USB. Πέραν αυτών καμία άλλη αλλαγή, απλά στη γκάμα προστέθηκαν δύο νέοι χρωματισμοί.

Και οι “βελτιώσεις” για το 2021

To μοντέλο συνεχίζει να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την “απλή” (Bagger) και την περισσότερο τουριστική Tour, με αυτή την τελευταία να διαθέτει ψηλότερη ζελατίνα και βαλίτσα top case που αναλαμβάνει και χρέη “πολυθρόνας” για τον συνεπιβάτη. Και τα δύο μοντέλα απέκτησαν νέα ποιοτικότερα ηχεία χαμηλότερου βάρους και μικρότερου όγκου, ενώ στο εξής ο συνεπιβάτης θα διαθέτει το δικό του χειριστήριο για τον έλεγχο του ηχοσυστήματος, το οποίο έχει τοποθετηθεί στο πάνω μέρος της δεξιάς πλαϊνής βαλίτσας. Στην έκδοση Tour η σέλα είναι νέα, με κάλυμμα από συνδυασμό suede και συνθετικού δέρματος, αλλά και με αυξημένη γωνία στην πλάτη του συνεπιβάτη (στις 23 μοίρες από 16).

Παράλληλα, έχει αυξηθεί η χωρητικότητα της βαλίτσας top case στα 61 λίτρα (από 50), με τη συνολική χωρητικότητα των τριών βαλιτσών να βρίσκεται στα 121 λίτρα. Στην έκδοση Bagger οι δύο πλαϊνές βαλίτσες προσφέρουν συνολική χωρητικότητα στα 60 λίτρα. Τέλος, αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με σειριακό DCT 7 σχέσεων. Όσοι επιλέξουν μοντέλο με DCT, θα δουν το βασικό εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας τους να αναβαθμίζεται με την ύπαρξη συστήματος Start&Stop.

Για την ώρα δεν υπάρχει πληροφόρηση για τιμές και άφιξη των δύο νέων εκδόσεων Gold Wing, θα φροντίσουμε να σας ενημερώσουμε όταν αυτό είναι εφικτό.

Διαβάστε επίσης:

Honda CMX1100 Rebel: Επαναστάτης με αιτία τα περισσότερα κυβικά

Yamaha YZ250F ΜΥ2021: Ρυθμίζεις και κερδίζεις

Moto Guzzi V85 TT Travel: Όταν οι περιπλανήσεις είναι μακρινές

Δημοφιλή στο Protothema.gr