Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Honda CB500X/F/R ΜΥ2021: Το πέρασμα στο Euro5 είναι γεγονός

Ελλάδα 12:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Honda CB500X/F/R ΜΥ2021: Το πέρασμα στο Euro5 είναι γεγονός

NEWSMOTO

Honda CB500X/F/R ΜΥ2021: Το πέρασμα στο Euro5 είναι γεγονός

NEWSMOTO

Η χρυσή τριπλέτα των δικύλινδρων 500 της Honda ανανεώνεται χρωματικά και οι κινητήρες τους γίνονται ακόμα πιο φιλικοί προς το περιβάλλον.

Advertisement
Advertisement

Από το 2013 που πρωτο-παρουσιάστηκαν, τα CB500F, CBR500R και CB500X αποτελούν ιδανικές επιλογές για αναβάτες που ξέρουν τι ζητούν και οι οποίοι τα χρησιμοποιούν -κυρίως- στην καθημερινή τους μετακίνηση. Πολύ δημοφιλή, απευθύνονται σε κοινό κάθε ηλικίας και εμπειρίας, με τις πωλήσεις τους να έχουν ξεπεράσει τις 92.000 μονάδες και να προχωρούν ολοταχώς για το “φράγμα” των εκατό χιλιάδων. Πανευρωπαϊκά, τη μερίδα του λέοντος σε πωλήσεις έχει το CB500F (48%), ενώ ακολουθούν το CB500X (33%) και το CBR500R (19%). Η απόδοση του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα τους (35Kw) είναι και το μυστικό της επιτυχίας τους, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολυπληθείς αναβάτες με διπλώματα Α2 να αποκτήσουν μοτοσυκλέτα με έμφαση στη χρηστικότητα, την ευκολία οδήγησης, την αξιοπιστία και τη μεγάλη οικονομία σε συντήρηση και κατανάλωση.

Σύμφωνα με δηλώσεις της Honda, το 46% των ιδιοκτητών CB500F και το 29% των κατόχων CBR500R είναι άτομα ηλικίας κάτω των 30 ετών, με το 30% και 35% αντίστοιχα να μην έχουν ξεπεράσει το 24ο έτος της ηλικίας τους. Αυτά τα ποσοστά καθρεφτίζουν την επιτυχία των μοντέλων να φέρουν στην αγορά νέους ανθρώπους, κόντρα στο ρεύμα της εποχής που θέλει το κοινό της μοτοσυκλέτας να “γερνάει” όλο και περισσότερο. Στο γράφημα που παραθέτουμε μπορείτε να δείτε την ηλικιακή κατανομή των ιδιοκτητών ανά μοντέλο.

Advertisement
Advertisement

Το γυμνό CB500F αποκτά δύο νέους χρωματισμούς (Candy Caribbean Blue Sea και Candy Moon Glow Yellow), ενώ το sport CBR500R χαρακτηρίζεται πλέον από νέα γραφικά και λογότυπα, που προέρχονται από τα αγωνιστικά μοντέλα της εταιρείας. Το διπλής χρήσης CB500X θα μας έρχεται σε τρεις τελείως νέους χρωματισμούς (Grand Prix Red, Matt Gunpowder Black Metallic και Pearl Metalloid White), αλλά και νέα γραφικά και βαμμένο κόκκινο υποπλαίσιο α λα Africa Twin! Όλα τα μοντέλα θα είναι εναρμονισμένα στις προδιαγραφές του Euro5, οι οποίες -θεωρητικά- είναι σε ισχύ από την πρώτη μέρα του 2020 και οι οποίες επιβάλλουν σημαντικά μειωμένες τιμές σε ρύπους και ηχορύπανση.

Advertisement

Με λίγα λόγια, έχουμε να κάνουμε με ουσιαστικές μειώσεις των επιτρεπόμενων εκπομπών μονοξειδίου του άνθρακα και μείωση κατά 40% των συνολικών εκπομπών υδρογονανθράκων. Στο δελτίο τύπου της Honda Europe δεν αναφέρεται διαφοροποίηση στην απόδοση του κινητήρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι Ιάπωνες μηχανικοί δεν έχουν αλλάξει τη χαρτογράφηση. Περισσότερα θα ξέρουμε όταν θα τα οδηγήσουμε, κάτι που αναμένεται να γίνει στις αρχές της ερχόμενης χρονιάς.

Advertisement

Η διάθεση των X και F στην αγορά έχει ήδη ξεκινήσει και οι τιμές τους έχουν καθοριστεί ως εξής: CB500X στα 7.500€ και CB500F στα 6.850€, ενώ για το CBR500R δεν έχει ανακοινωθεί για την ώρα. Το πιθανότερο είναι να μην εισαχθεί στη χώρα μας.

Διαβάστε επίσης:

Ducati Supersport 950 2021: Πολύ… Super, περισσότερο Sport

Advertisement

BMW G 310 R MY2021: Ηλεκτρονικό γκάζι και Euro5

Kawasaki Ninja ZX-10R/RR MY2021: Βελτιωμένο τόσο-όσο!