Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων Executive: VW Golf | Τιμές Καυσίμων

Newsmoto

Honda CB125F: Τον Ιανουάριο στην Ελλάδα (+τιμή)

  • newsmototeam

Διαχρονικά δημοφιλές, το «entry-level» μοντέλο CB125F της Honda είναι μία εντελώς νέα μοτοσυκλέτα για το 2021. Ελαφρύτερη κατά 11kg με χαμηλών τριβών κινητήρα eSP (enhanced Smart Power) και δυναμική εμφάνιση αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο 2021.

Μία μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. πρέπει να είναι πολυπρόσωπη. Για μερικούς αντιπροσωπεύει τον πιο οικονομικό τρόπο μετακίνησης, με προσιτή τιμή αγοράς και λογικό λειτουργικό κόστος.

Για πολλούς νέους αναβάτες, τα 125 κ.εκ. αποτελούν την είσοδό τους στο μηχανοκίνητο κόσμο των δύο τροχών, με την πρώτη τους πραγματική μοτοσυκλέτα. Γι’ αυτό πρέπει να προσφέρει, τη χαρά, την αίσθηση ελευθερίας και την απόλαυση που υπόσχεται η χρήση μιας μοτοσυκλέτας στις δραστηριότητες της καθημερινότητας. Επιπλέον, πρέπει να είναι εύκολα διαχειρίσιμη στα χέρια ενός αρχάριου αναβάτη καθώς τη μαθαίνει, με μία ποιότητα κατασκευής και στυλ που κάνουν τον ιδιοκτήτη της να νιώθει υπερηφάνεια. Η CB125F λειτουργεί με αυτό τον τρόπο για τη Honda  εδώ και χρόνια – ένα ανθεκτικό, φιλικό προς το χρήστη δίκυκλο, που τον μυεί στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η CB125F ήταν ένα νέο όνομα μοντέλου για τη Honda το 2015. Διατήρησε το πλεονέκτημα της αντοχής και της απλότητας της προηγούμενης CBF125 αλλά εξελίχθηκε σε επίπεδο ποιότητας, ευκολίας χρήσης και στυλ.

Για το 2021, η CB125F ανανεώνεται και πάλι με ένα ολοκληρωμένο facelift, που την καθιστά ακόμα πιο επιθυμητή και οικονομική, για την εξέλιξη της οποίας υποβλήθηκαν 19 αιτήσεις ευρεσιτεχνίας. Κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Honda στην Atessa της ΝΑ Ιταλίας και πετυχαίνει ένα άλμα βελτίωσης στην οικονομία καυσίμου χάρη στον αερόψυκτο, αναβαθμισμένο κινητήρα Smart Power (eSP), χωρίς απώλειες επιδόσεων.

Ο νέος, αερόψυκτος, διβάλβιδος, μονοκύλινδρος, SOHC κινητήρας eSP (‘enhanced Smart Power) 124 κ.εκ. της CB125F, προδιαγραφών EURO5, σχεδιάστηκε από την αρχή με στόχο τη διατήρηση των βέλτιστων επιδόσεων για την πυκνή κυκλοφορία της πόλης, και με ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία και την αξιοπιστία. Αποδίδει 10,87 ίππους στις 7.500 σαλ., και η μέγιστη ροπή των 10,9Nm στις 6.000 σαλ. προσφέροντας πιθανή αυτονομία 700 χλμ  από ένα ρεζερβουάρ 11L. Μία γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος – Alternating Current Generator (ACG) αποτελεί επίσης συστατικό της φιλοσοφίας eSP και συνδυάζει παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και εκκίνηση του κινητήρα, εξοικονομώντας βάρος και απλουστεύοντας τη διάταξη. Είναι επίσης κατά 11kg ελαφρύτερη, με επανασχεδιασμένο πλαίσιο και εκσυγχρονισμένο στυλ μεγάλης μοτοσυκλέτας. Το νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο μειώνει το βάρος κατά 1,7 κιλά, τα δύο πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους. Τέλος το 5-τάχυτο κιβώτιο μεταδίδει την κίνηση με μία αυτολιπαινόμενη αλυσίδα τελικής μετάδοσης.

Η CB125F, χαρακτηρίζεται από ένα επιθετικό, νέο στυλ που παραπέμπει σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της οικογένειας CB, αγκαλιάζοντας ένα επανασχεδιασμένο πλαίσιο. Το φαρδύ ντεμπόζιτο και τα ασημί ένθετα, ειδικότερα, προέρχονται από την οικογένεια CB-R Neo Sports Café, ενώ το γωνιώδες φέρινγκ με τη μαύρη ζελατίνα, επιρροή από τη CB500F, παρέχει προστασία από τον αέρα και ενισχύει το σπορ στυλ. Επίσης φιλοξενεί ένα νέο προβολέα LED και ψηφιακό πίνακα οργάνων, που προβάλλει σημαντικές πληροφορίες, όπως μία ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, μέση κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικό χρόνο, υπολειπόμενη αυτονομία και ένδειξη ECO, όταν υιοθετείται το πιο αποδοτικό στυλ οδήγησης. Το μπουτόν start/stop button είναι ένας ενσωματωμένος διακόπτης  όπως και ο διακόπτης μεγάλης σκάλας / σινιάλου.

Ο κινητήρας, ο σωλήνας εξαγωγής, τα πιρούνια και οι τροχοί έχουν μαύρο χρώμα, αναδεικνύοντας τις έντονες γραμμές και την τολμηρή βαφή. Το σιλανσιέ είναι επίσης μαύρο, με μία χρωμιωμένη θερμική ασπίδα στο τελείωμά του. Λαμπερές κόκκινες λεπτομέρειες υπάρχουν στα αμορτισέρ και στα καπάκια μπουζί. Λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας είναι τα φτερά του ανάγλυφου λογοτύπου της μάρκας (3D Honda Wings) στα ένθετα και καθρέπτες/φλας που εναρμονίζονται με τη σχεδιαστική γλώσσα της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας.

Καθώς προορίζονται για χρήση σε καθημερινές μετακινήσεις, και μύηση νέων αναβατών στο μηχανοκίνητο κόσμο των δύο τροχών –  κατάλληλες και για Ακαδημίες εκμάθησης οδήγησης δικύκλου  – η θέση οδήγησης της CB125F είναι κάθετη και ξεκούραστη, με τα μαρσπιέ τραβηγμένα μπροστά and φαρδύ σωληνωτό τιμόνι προσφέροντας βέλτιστο έλεγχο και αυτοπεποίθηση στον αναβάτη καθώς και σφαιρική ορατότητα. Η σέλα τοποθετείται κατά 15mm ψηλότερα, στα 790mm και μπορεί να μεταφέρει με άνεση δύο ενήλικες. Χειρολαβές για το συνεπιβάτη ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, όπως και το κεντρικό σταντ.

Η 2021 CB125F θα διατίθεται με τις εξής χρωματικές επιλογές: Splendor Red, Pearl Cool White, Black. Αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο 2021 και η λιανική τιμή της θα διαμορφωθεί στα 2.690 ευρώ.

 

 

Διαβάστε επίσης:

Honda CB500: Αλλαγές στα σημεία

Έρχεται το τελευταίο Honda CBR600RR;

Honda DCT: Δέκα χρόνια παραγωγής

Δημοφιλή στο Protothema.gr