Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Newsmoto

Honda CB500: Αλλαγές στα σημεία

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Έγινε η επίσημη αποκάλυψη της γκάμας των CB 500 της Honda. Τα CB500X, CB500F και CBR500R έχουν νέα χρώματα, γραφικά αλλά και νέες ρυθμίσεις στο μοτέρ για τις προδιαγραφές ρύπων «Euro 5».

Η γκάμα των CB 500 είναι έτοιμη να υποδεχθεί το 2021 που θα είναι ένατη συνεχόμενη χρονιά παρουσίας τους παγκοσμίως.

Τα 3 μοντέλα της, CB500X, CB500F και CBR500R έχουν δεχθεί μικρές αλλαγές για να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία τους στους δρόμους του κόσμου. Όπως αναφέρει η Honda, τα μοντέλα της σειράς CB500 έχουν πετύχει πάνω από 92.000 πωλήσεις, από το 2013 που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στα μοντέλα είναι η εναρμόνιση τους με τις προδιαγραφές ρύπων «Euro 5», η οποία έγινε σύμφωνα με την Ιαπωνική εταιρία, έγινε χωρίς να επηρεαστεί η δύναμη του κινητήρα. Έτσι, ο δικύλινδρος των 471 κ.εκ. εξακολουθεί να αποδίδει 47,6 ίππους και 4,4 kgm ροπής στις 8.600 και 6.500 στροφές αντίστοιχα, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καλύτερα, ενώ ταυτόχρονα είναι πιο καθαρός όσο αφορά τους ρύπους αφού είναι σύμφωνος με τις προδιαγραφές Euro5. Όλα τα μοντέλα (ιδιαίτερα τα sport) έχουν περισσότερο έντονο ήχο από το διπλό τελικό της εξάτμισης. Τέλος ο συμπλέκτης Assist / Slipper διευκολύνει τα γρήγορα ανεβάσματα ταχυτήτων και διαχειρίζεται καλύτερα τα δυνατά κατεβάσματα.

Τα μοντέλα της γκάμας θα είναι διαθέσιμα σε νέους χρωματισμούς: Το CB500F αποκτά δύο νέα χρώματα, τα Candy Carribean Sea blue και Candy Moon Glow Yellow, ενώ το CBR500R έχει νέα γραφικά και λογότυπα. Το CB500X έχει υποπλαίσιο βαμμένο σε κόκκινο χρώμα .

Επιπλέον οι μοτοσυκλέτες της σειράς CB500 απέκτησαν, περισσότερο επιθετικές γραμμές χάρη στους διπλούς προβολείς LED, έγιναν περισσότερο αεροδυναμικές, εργονομικές και άνετες. Στο CBR500R το Clip-on τιμόνι τονίζει περισσότερο την σπορ θέση οδήγησης. Επίσης η LCD οθόνη οργάνων ελέγχου, έχει ενδείξεις (επιλεγμένης ταχύτητας) Gear Position και Shift Up.

 

Διαβάστε επίσης:

Αφιέρωμα στα Scooter: Οι καλύτερες προτάσεις έως τα 300 κ.εκ.

Honda DCT: Δέκα χρόνια παραγωγής

Η Honda CBX του 1981 επιστρέφει

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr