Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Το Honda CB-F Concept κάνει ντεμπούτο

Ελλάδα 15:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Honda CB-F Concept κάνει ντεμπούτο

NEWSMOTO

Το Honda CB-F Concept κάνει ντεμπούτο

NEWSMOTO

Με τον κόσμο να είναι αιχμάλωτος του Covid-19, όλες οι παρουσιάσεις αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών γίνονται χωρίς κοινό. Έτσι η Honda κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του Honda CB-F Concept 2020 online.

Advertisement
Advertisement

 

Το lock down των διεθνών αεροπορικών πτήσεων, υποχρέωσε πολλούς κατασκευαστές, τετράτροχων και δίκυκλων να δείξουν τα προϊόντα τους online και η μοτοσυκλέτα της Honda, που ήταν προγραμματισμένη να παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο και το Motorcycle Show της Οζάκα αυτό το μήνα, παρουσιάζεται από την ιστοσελίδα της Honda Virtual Motorcycle Show.

Advertisement
Advertisement

Το όνομα «CB» των μοντέλων μοτοσυκλετών της Honda χρονολογείται από τη δεκαετία του ’60, με ξεκίνημα κάποια μικρών και μονοκύλινδρα δίτροχα και κορύφωση με την Honda CB750-4 του 1969. Το ξεκίνημα των σύγχρονων superbikes όπως τα ξέρουμε. Το CB-F Concept, ακολουθεί το ίδιο concept με το αρχικό CB750-4, μία «γυμνή» sport μοτοσυκλέτα με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που αποτίνει φόρο τιμής στο CB900F στις αρχές της δεκαετίας του 1980.

Προσοχή! Παραπλανητική ιστοσελίδα πώλησης δίκυκλων Honda

Το μοτέρ των 998 κ.εκ., είναι υγρόψυκτο, είναι αυτό που χρησιμοποιεί το Honda CB1000R.  Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη τα τεχνικά στοιχεία για το CB-F Concept, υποθέτουμε πως θα έχει και εδώ την ίδια απόδοση ( των 143 ίππων), σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Το διακριτικό στοιχείο για το CB-F Concept είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι swingarm Pro-Arm, το οποίο έγινε γνωστό από την αγωνιστική RC, της Honda Racing και στη συνέχεια από τα μοντέλα της σειράς VF.Το CB-F Concept ακολουθεί τις γραμμές των CB900F, CB1100F και CB750F, που ήταν βαμμένες σε ματ ασημί χρώμα με μπλε ρίγες της δεκαετίας του ’80. Η ανάρτηση, ήταν ένα από τα αδύνατα σημεία του CB900F, έχει αναβαθμιστεί με «ανάποδο πιρούνι» και βελτιωμένα φρένα.

Honda: Στα 400.000.000 δίκυκλα η συνολική παραγωγή

Ο ρυθμιστής της ανάρτησης ακολουθεί την ρετρό στήριξη (εκτός αμορτισέρ) και είναι πιθανόν να εγκατασταθεί στο πίσω άκρο της μοτοσυκλέτας. Δεδομένου ότι το CB-F εξακολουθεί να είναι σχεδιαστικό concept, η εμφάνισή του είναι πιθανόν να αλλάξει. Βέβαια ακολουθώντας την τάση της Honda να βάζει ρετρό μοντέλα στην παραγωγή, όπως το CB1100RS και το Neo Sports Cafe, ελπίζουμε πως το CB-F που θα κυκλοφορήσει δεν θα αλλάξει πολύ.

Advertisement