Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

BMW R 1250 RT ΜΥ2021: Νέα εμφάνιση, περισσότερος εξοπλισμός

Ελλάδα 14:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

BMW R 1250 RT ΜΥ2021: Νέα εμφάνιση, περισσότερος εξοπλισμός

NEWSMOTO

BMW R 1250 RT ΜΥ2021: Νέα εμφάνιση, περισσότερος εξοπλισμός

NEWSMOTO

Μόλις δύο χρόνια μετά τη ριζική του ανανέωση, το RT αποκτά νέα σχεδίαση, τεχνικές αναβαθμίσεις και ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό, στάνταρ και προαιρετικό.

Advertisement
Advertisement

Για περισσότερες από 4 δεκαετίες το αρκτικόλεξο RT έχει γίνει συνώνυμο με τον κόσμο των Sport Touring μοτοσυκλετών, προσφέροντας στους -έχοντες ταξιδιωτικές ανησυχίες- αναβάτες ένα μοντέλο που μπορεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις με χαρακτηριστική άνεση και ευκολία. Στα χνάρια του best seller 1250 GS, το υπερ-τουριστικό RT απέκτησε το 2019 το νέο κινητήρα με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού της εταιρείας, ο οποίος έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα (1254cc) και δύναμη (136HP) από τον προηγούμενο.

Πέραν της αύξησης στις τιμές της ισχύος και της ροπής, ο δικύλινδρος boxer πετυχαίνει και βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά λειτουργίας όσον αφορά σε κραδασμούς και θόρυβο, κυρίως στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον προσφέρει βελτιωμένη κατανάλωση και -όπως διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι- έναν ιδιαίτερα ευχάριστο ήχο. Η τεχνολογία BMW ShiftCam χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από το βαυαρό κατασκευαστή και είναι αυτή που επιτρέπει το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και τη μεταβλητή βύθιση στην πλευρά της εισαγωγής.

Advertisement
Advertisement

Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί για ασύγχρονο άνοιγμα των δύο βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα βελτιωμένη περιδίνηση του εισερχόμενου μίγματος και –επομένως- πιο αποδοτική καύση. Άλλες τεχνικές αλλαγές στον εν λόγω κινητήρα περιλαμβάνουν κίνηση των εκκεντροφόρων με οδοντωτή καδένα (αντί τις προηγούμενης συμβατικής με ράουλα), βελτιστοποιημένη παροχή λαδιού, διπλά μπεκ ψεκασμού και νέο σύστημα εξάτμισης.

Πλούσια τα κάλλη

Advertisement

Ερχόμενο στην επιφάνεια το μοντέλο των 1254cc έφερε μαζί του και ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογία, προσφέροντας στο βασικό εξοπλισμό οδηγικά προγράμματα, traction control, Hill Start Control, ακόμα και ABS Pro. Έφερε όμως και ένα νέο σύστημα ονόματι Dynamic Brake Control (DBC), που παρέχει πρόσθετη ασφάλεια στο φρενάρισμα σε δύσκολες συνθήκες, αποτρέποντας την τυχαία ενεργοποίηση του γκαζιού. Με παρέμβαση στον έλεγχο του κινητήρα, μειώνεται η ροπή στο φρενάρισμα ώστε να γίνεται πλήρης αξιοποίηση της πίεσης πέδησης στον πίσω τροχό.

Advertisement

Αυτό κρατά τη μοτοσυκλέτα σταθερή και μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος. Πρόσθετα riding modes, Dynamic Traction Control, Hill Start Control Pro και Dynamic Brake Assistant DBC μπήκαν στον προαιρετικό εργοστασιακό εξοπλισμό, όπως και η ανάρτηση Dynamic ESA “Next Generation”, όπου οι αποσβέσεις προσαρμόζονται αυτόματα στις τρέχουσες συνθήκες ανάλογα με την οδηγική κατάσταση, με αυτόματη αντιστάθμιση σε όλες τις συνθήκες φορτίου.

Για το 2021 το RT γίνεται πιο αεροδυναμικό χάρη στη νέα σχεδίαση φέρινγκ και προβολέα, με τα οφέλη να μεταφράζονται σε καλύτερη προστασία από τα καιρικά φαινόμενα, λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου στους ανοιχτούς δρόμους, ειδικά στις υψηλές μουαγιέν. Τα DTC (Dynamic Traction Control) και DCC (Dynamic Cruise Control) είναι πλέον στάνταρ, όπως επίσης και ένα νέο σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας στα φρένα, ονόματι BMW Full Integral ABS Pro. Στάνταρ είναι επίσης και μια τελείως νέα -τεράστια και πολυλειτουργική- έγχρωμη οθόνη TFT.. 10,25 ιντσών(!), που συνδέεται με το κινητό και προσφέρει μέχρι και πλοήγηση.

Advertisement

Με μια ματιά αλλαγές και βελτιώσεις για το 2021

• Νέο φέρινγκ με βελτιστοποιημένη αεροδυναμική
• Νέος προβολέας LED (στάνταρ)
• Τρία πλέον τα στάνταρ οδηγικά προγράμματα
• Προστέθηκε το “Eco” για ιδιαίτερα οικονομική οδήγηση
• BMW Full Integral ABS Pro (στάνταρ)
• Νέο πολυλειτουργικό σύστημα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 10,25” (στάνταρ)
• Dynamic Traction Control DTC (στάνταρ)
• Dynamic Cruise Control DCC (στάνταρ)
• Active Cruise Control ACC (προαιρετικά)
• Οδηγικά προγράμματα Pro και “Dynamic” (προαιρετικά)
• Νέο σύστημα ελέγχου ροπής κινητήρα MSR (προαιρετικά)
• Ηλεκτρονική ανάρτηση ESA “Next Generation” (προαιρετικά)
• Hill Start Control Pro (HSC Pro) με εκτεταμένη λειτουργία (προαιρετικά)
• Προβολέας LED με προσαρμοζόμενη δέσμη (προαιρετικά)
• Βελτιωμένη συνδεσιμότητα με smartphone
• Νέο Audio System 2.0 (προαιρετικά)
• Intelligent Emergency Call (προαιρετικά)

Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται ήδη Ελλάδα και η τιμή της έχει καθοριστεί στα 21.590€. Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε μια πλήρη ανάλυσή της από το εργοστάσιο.

Διαβάστε επίσης:

MotoGP 2021: Επιστροφή στις νίκες για Quartararo στο Qatar2

Μοτοτουρισμός: Στην Αρχαία Ολυμπία με BMW

Marc Marquez: Επιστροφή στη δράση μετά από 9 μήνες