Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ξόδεψε για σέρβις 40.000 δολάρια μέσα σε 3 χρόνια!

Ελλάδα 13:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ξόδεψε για σέρβις 40.000 δολάρια μέσα σε 3 χρόνια!

ΝΕΑ

Ξόδεψε για σέρβις 40.000 δολάρια μέσα σε 3 χρόνια!

ΝΕΑ

Το υπέρογκο αυτό ποσό, ωστόσο, δεν φαίνεται πως… πλήγωσε ιδιαίτερα τον πρώην κάτοχο της Lamborghini Diablo SE.

Advertisement
Advertisement

Μια περιουσία χρειάστηκε να ξοδέψει ο πρώην ιδιοκτήτης μιας Lamborghini Diablo SE και… όχι προκειμένου να την αποκτήσει, αλλά για σέρβις και για μια σειρά μικροεπισκευών.

Ειδικότερα, όντας αποφασισμένος να διατηρήσει το supercar του σε άριστη κατάσταση, δεν δίστασε να βγάλει από την τσέπη του ένα ποσό που υπερβαίνει τα 40.000 δολάρια, ήτοι σχεδόν 33.700 ευρώ.

Η είδηση καταφτάνει από τη διεθνούς φήμης αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων Marshall Goldman του Beverly Hills, η οποία διαθέτει το αυτοκίνητο προς πώληση. Οι υπάλληλοι της εταιρείας αναφέρουν πως εντός ενός διαστήματος  3,5 ετών, ο πρώην ιδιοκτήτης της τοποθέτησε –μεταξύ άλλων- νέο σύστημα εξάτμισης, νέο συμπλέκτη, νέο συμπιεστή κλιματισμού και νέα αντλία καυσίμου.

Advertisement
Advertisement

Παρ’ όλα αυτά, το συγκεκριμένο υπέρογκο ποσό δεν φαίνεται πως πόνεσε ιδιαίτερα τον πρώην κάτοχο του μοντέλου, μιας και η αξία που “πιάνει” σήμερα το εν λόγω αντίτυπο είναι… εξωφρενική. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η αντιπροσωπεία έχει ορίσει μια τιμή κοντά στα 295.000 δολάρια (περίπου 250.000 ευρώ).

Σημειώνεται πως η Diablo συνιστά το τελευταίο μοντέλο που παρήγαγε η Lamborghini προτού περάσει το κατώφλι του ομίλου VW. Επιπροσθέτως, η Diablo SE συνιστά την τελευταία εκδοχή της Diablo, προτού αυτή παραδώσει τα σκήπτρα στη Murcielago, το 2001.

Advertisement

Η SE βασίστηκε στην Diablo 6.0, ενώ τροφοδοτείτο από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.0 λίτρων ο οποίος παρήγαγε 525 ίππους και 580 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 5.900 σ.α.λ. και συνδυαζόταν με ένα μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρωνόταν σε 4,4 sec, ενώ η τελική αντιστοιχούσε σε 330 χλμ./ώρα.

Advertisement

Τέλος, μοιραζόταν πολλά στιλιστικά στοιχεία με τη Murcielago, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τις δύο επιβλητικές εισαγωγές αέρα στις άκρες του προφυλακτήρα.

Διαβάστε επίσης:
Στην Ελλάδα η Lamborghini των 3 εκατομμυρίων ευρώ
O ορισμός του supercar: Lamborghini Countach LP400 S του 1982
Lamborghini Huracan με στοιχεία από το Terzo Millennio Concept

Advertisement