Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

VW Golf GTI του 1992 με πόσο;

Ελλάδα 5:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW Golf GTI του 1992 με πόσο;

ΝΕΑ

VW Golf GTI του 1992 με πόσο;

ΝΕΑ

Ναι, είναι σε καλή κατάσταση και τα χιλιόμετρά του είναι λίγα αναλογικά με την ηλικία του αλλά και τα χρήματα για τα οποία πουλήθηκε το συγκεκριμένο VW Golf GTI δεύτερης γενιάς, είναι εξωφρενικά.

Advertisement
Advertisement

Αν έχουν πάει εκεί οι τιμές των Golf δεύτερης γενιάς, τότε τα πράγματα αλλάζουν σημαντικά στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Είναι λογικό να έχει αυξημένη αξία ένα αυτοκίνητο που έχει συμπληρώσει τα τριάντα του χρόνια και είναι σε κατάσταση πολύ κοντά σε εκείνη με την οποία είχε κυλίσει τις ρόδες του από το εργοστάσιο. Ομοίως και αν έχει γράψει στο ενδιάμεσο λίγα –αναλογικά ή αντικειμενικά- χιλιόμετρα και όσοι το είχαν βάλει στο χέρι δεν έκαναν επεμβάσεις πάνω του.

Advertisement
Advertisement

Ακόμα καλύτερα είναι όταν ο ιδιοκτήτης είναι «ένας από καινούργιο». Όταν μιλάμε για αυτοκίνητα που έχουν ένα δικό τους κοινό, όλα τα παραπάνω έχουν ιδιαίτερη σημασία, μια και για να δούμε και την άλλη πλευρά, αυτοκίνητα 30ετίας –ειδικά στη χώρα μας- υπάρχουν πάρα πολλά και είτε κυκλοφορούν καθημερινά, είτε συντηρούνται- «προστατεύονται» στα χέρια κάποιων μερακλήδων.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως, ακόμα και για τους φίλους της μάρκας αλλά και του συγκεκριμένου μοντέλου που είναι πολλοί (και αρκετά «τρελοί») ανά τον κόσμο, η τιμή στην οποία έφτασε για να αλλάξει χέρια το Golf GTI του 1992 (με τους μεγάλους προφυλακτήρες που στη χώρα μας ήταν αναγνωριστικό σημάδι των καταλυτικών εκδόσεων), είναι εξωφρενική.

Advertisement

Μιλάμε για 87.000 ευρώ –σχεδόν 90- για ένα αυθεντικό GTI που πουλήθηκε μέσα από το Bring a Trailer και είχε 85.293 χιλιόμετρα στο κοντέρ του. Προφανώς σε άριστη κατάσταση, με ηλιοροφή –που τότε ήταν το ακριβό έξτρα που μπορούσε να βάλει κάποιος στο αυτοκίνητο- αλλά χωρίς ευκολίες όπως είναι τα ηλεκτρικά παράθυρα, το εν λόγω GTΙ άλλαξε χέρια στις ΗΠΑ.

Advertisement

Εκεί και συγκεκριμένα στο Τέξας, βρέθηκε το 2022 αφού όλα του τα χρόνια τα είχε περάσει επί ολλανδικού εδάφους όπως αναφέρεται στο ιστορικό του. Ο κινητήρας σε αντίθεση με αυτό που ξέρουμε εμείς για το MK2, είναι δίλιτρος 16βάλβιδος ατμοσφαιρικός και απέδιδε 129 ίππους. Στον εξοπλισμό του βρίσκουμε μπροστινά Recaro ανακλινόμενα, ραδιοκασσετώφωνο της Philips και τις θρυλικές ζάντες της BBS με διάμετρο 15 ιντσών.

Φυσικά, καμία προσπάθεια «σύγκρισης» δεν μπορεί να γίνει ανάμεσα στις αγορές των ΗΠΑ και της Ελλάδας αλλά όπως και να το κάνουμε, δεν υπάρχει περίπτωση στην «από ‘δω μεριά του Ατλαντικού» να δούμε τώρα κοντά κάποιο αντίστοιχο, καλά συντηρημένο δείγμα, να πωλείται σε τέτοιο εξωφρενικά υψηλό ποσό. Το Golf δεύτερης γενιάς παρήχθη σε περισσότερα από 6 εκατομμύρια αντίτυπα και οι GTI εκδόσεις, δεν ήταν και τόσο σπάνιες.

Advertisement

Στη γκάμα του μοντέλου, υπήρχαν εκδόσεις που παρήχθησαν σε σημαντικά μικρότερα νούμερα, ενώ είχαν και «περισσότερα» πράγματα να πουν, είτε σε επίπεδο επιδόσεων (π.χ. Rallye), είτε σε ικανοτήτων (π.χ. Synchro). Για εκείνες, το ποσό που συζητάμε, μοιάζει να είναι πιο «λογικό» αλλά και πάλι, περί ορέξεως…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σοκάρει η δοκιμή του Ιαβέρη σε χιονισμένο οδόστρωμα (+video)
Continental: Γήπεδα μπάσκετ από ανακυκλωμένα ελαστικά
Ανατροπή δεδομένων για τα plug-in υβριδικά