Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Volvo με… συρόμενο τιμόνι

Ελλάδα 19:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Volvo με… συρόμενο τιμόνι

ΝΕΑ

Volvo με… συρόμενο τιμόνι

ΝΕΑ

Ονειρευτήκατε ποτέ να οδηγείτε στην Αγγλία η τη Γαλλία χωρίς να νιώθετε ότι οδηγείτε στη λάθος πλευρά του δρόμου;

Advertisement
Advertisement

Το συρόμενο τιμόνι της Volvo σας επιτρέπει να κινείστε σε όποια πλευρά του δρόμου θέλετε

Το νέο τιμόνι της Volvo μπορεί να το κάνει αυτό. Είναι ήδη κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) και δείχνει ότι η Volvo σχεδιάζει να εγκαταστήσει ένα νέο σύνολο τιμονιού στα μελλοντικά της αυτοκίνητα. Μόνο που αντί να έχει απλώς ένα νέο funky σχήμα, η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να σας δώσει την ευκαιρία να καθίσετε όπου θέλετε στο αυτοκίνητο. Αριστερά, δεξιά ή και στη… μέση.

Το project είναι αρκετά απλό. Αποτελείται από ένα σύστημα τιμονιού, που συνδέεται σε μια ράγα που του επιτρέπει να μετακινείται πλευρικά με τη βοήθεια ενός ρουλεμάν. Όταν αποφασίσετε που θέλετε να καθίσετε, το σύστημα ασφαλίζει. Περιέργως, τα σχέδια δείχνουν πολλαπλά σενάρια εφαρμογών, τα οποία μας δίνουν μια υπόδειξη σχετικά με το πώς μπορεί να είναι τα αυτοκίνητα της μάρκας στο μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Υπάρχει μια εικόνα όπου η καμπίνα έχει τη γνωστή διάταξη με το ταμπλό στην αριστερή πλευρά και μια οθόνη infotainment στη μέση, μία όπου υπάρχουν δύο παρόμοιου μεγέθους οθόνες ψυχαγωγίας και το τιμόνι βρίσκεται στη μέση του αυτοκινήτου και ένα άλλο που δείχνει μια τεράστια οθόνη που εκτείνεται από τη μια πλευρά στην άλλη. Η τελευταία μπορεί να καταλήξει στην παραγωγή αν και μοιάζει με το EQS αλλά χωρίς την κεντρική διάταξη του πίνακα, που μοιάζει με tablet.

Advertisement

Σίγουρα, δεδομένης της εφαρμογής του συστήματος του τιμονιού, μια μεγάλη οθόνη θα είχε νόημα εδώ. Τα γραφικά μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα με την κατασκευή του κατάλληλου λογισμικού, ενώ υπάρχει λύση και για τα πετάλια. Το πιο εκπληκτικό γεγονός είναι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θεωρεί ότι αυτό είναι εύκολο ακόμη και αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η λύση που προτείνει ευνοεί τα αυτόματα κιβώτια. Η λειτουργεία τους μπορεί να γίνει απλή με τον μοχλό να ενεργεί ως πομπός σήματος σε ένα δέκτη που θα κάνει την απαραίτητη αλλαγή. Εάν πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, τότε είναι ακόμα πιο εύκολο να το προσαρμόσετε σε διάφορες θέσεις οδήγησης. Η απουσία κιβωτίου ταχυτήτων τα κάνει όλα πιο απλά.

Advertisement

Αν αναρωτιέστε πως θα καθίσετε στη μέση ως οδηγός, τότε εδώ έρχεται άλλη μία ιδέα της Volvo: Τα εμπρός καθίσματα γλιστρούν ανάλογα. Τα πεντάλ είναι άλλη μία δυσκολία η οποία μπορεί να ξεπεραστεί εύκολα με ένα ολοκληρωμένο σύστημα συρόμενου τιμονιού και πεντάλ και driving by wire (ηλεκτρονική διαχείριση). Ή με τρία σετ πεντάλ . Το αυτοκίνητο θα μοιάζει με όχημα σχολής οδηγών, αλλά είμαστε σίγουροι ότι η εταιρία έχει την ικανότητα της εταιρείας να τα κρύψει κομψά όταν δεν τα χρειάζεστε.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας έχει ήδη δοθεί στην εταιρία, από το 2019 και ελπίζουμε ότι αυτή η εφεύρεση θα αξιοποιηθεί σωστά. Τέλος, θα πρέπει να θυμάστε ότι οι πατέντες δεν αποτελούν ισχυρή εγγύηση για την παραγωγή, της ιδέας. Όμως το γεγονός ότι η Volvo επενδύει ενεργά στην έρευνα και προσπαθεί να καινοτομήσει. Θα είναι συναρπαστικό να παρακολουθούμε πώς οι μάρκες θα επιβιώσουν πολεμώντας η μία την άλλη στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων, όπου οι κινητήρες, οι τύποι καυσίμων και ο θόρυβος δεν έχουν σημασία.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Volvo εστιάζει στο software
Η στροφή της Volvo προς την ηλεκτροκίνηση
Volvo XC40 Recharge: Μοντέλο-εφαλτήριο