Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota Corolla: Με πληρέστατη γκάμα και ασύγκριτη υβριδική τεχνολογία

Ελλάδα 0:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Toyota Corolla: Με πληρέστατη γκάμα και ασύγκριτη υβριδική τεχνολογία

ΝΕΑ

Toyota Corolla: Με πληρέστατη γκάμα και ασύγκριτη υβριδική τεχνολογία

ΝΕΑ

Η νέα Toyota Corolla υιοθετεί σήμερα μακράν την πιο εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία, παρέα με την premium ποιότητα αντάξια του φημισμένου ονόματός της.

Advertisement
Advertisement

Το στοιχείο που διαφοροποιεί τη νέα Corolla από τα προηγούμενα μοντέλα είναι το δάπεδο GA-C, που γνωρίσαμε στα Prius και C-HR και είναι 60% πιο άκαμπτο, 10 mm χαμηλότερο και με τον οδηγό 24 mm πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με το παλιότερο του Auris.

Και με την ύπαρξη ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα χτίζεται μια πολύ καλή βάση για τη διαμόρφωση ενός οδηγικά ενδιαφέροντος μοντέλου.

Η Corolla ήταν και παραμένει ένα εμβληματικό όχημα, ένα αυτοκίνητο που εκτός από την μοίρα της Toyota όρισε και πολλά από τα αυτά που θεωρούμε δεδομένα στα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Στη δωδέκατη πλέον γενιά της η Corolla εφοδιάζεται με τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως είναι βέβαια το κορυφαίο υβριδικό σύστημα των κινητήρων της το οποίο θα ζήλευε κάθε κατασκευαστής.

Δεν θα μπορούσε βέβαια να μην συντηρεί στο ακέραιο τα βασικά στοιχεία διαχρονικής επιτυχίας της φιλοσοφίας της Toyota που έκαναν την Corolla το παγκόσμιο best-seller: την απαράμιλλη ποιότητα κατασκευής, την μοναδική αξιοπιστία, την ευκολία στην χρήση, την τεχνολογία αιχμής αλλά και το υψηλό επίπεδο ασφάλειας.

Advertisement

Στην τέταρτη γενιά του υβριδικού συστήματός της, η Toyota προχώρησε σε προηγμένα επίπεδα εξέλιξης, διαθέτοντας κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης, ομαλή και απροβλημάτιστη λειτουργία και μοναδική οικονομία καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες.

Το σύγχρονο υβριδικό σύστημα της Corolla διατίθεται σε δύο εκδοχές, με την βασική φιλοσοφία του “Self Charging” να παραμένει ίδια, έχοντας ως πλεονέκτημα την διαρκή ανατροφοδότηση του συστήματος, χωρίς την ανάγκη φόρτισης από εξωτερική πηγή.

Advertisement

Στοιχείο που πέρα από το πιο οικονομικό κόστος και το χαμηλότερο βάρος του οχήματος, επιτρέπει και την απόλυτη ελευθερία κίνησης στον οδηγό χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Στην πρώτη περίπτωση ο κινητήρας των 1,8 λίτρων συνδέεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 53 kW/600 V, με τις συνδυαστικές τιμές ισχύoς και ροπής να φθάνουν στους 122 ίππους και τα 142 Nm αντίστοιχα.

H μέση κατανάλωση για την έκδοση Hatchback βρίσκεται μόλις στα 3,3 lt/100 km, ενώ και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι 76 gr/km, γεγονός που απαλλάσσει την συγκεκριμένη Corolla από τα τέλη κυκλοφορίας.
Η έκδοση των 2.000 κυβικών συνδυάζει τον τετρακύλινδρο κινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80 kW/650V, γεγονός που ανεβάζει τη συνδυαστική ισχύ στους 180 ίππους και τη ροπή στα 190 Nm.

Advertisement

Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 3,7 lt/100 km, ενώ και οι εκπομπές CO2 παραμένουν ιδιαίτερα χαμηλά, μόλις 85 gr/km.
Στην τέταρτη γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota, το σημαντικότερο είναι πως αυξήθηκε σημαντικά η διάρκεια της ηλεκτρικής λειτουργίας, που προσεγγίζει τώρα το 40%.

Η Toyota προσφέρει τη νέα Corolla σε τρεις διαφορετικούς τύπους αμαξωμάτων δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την ιδανική επιλογή. Έτσι διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα στα μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα. Εκτός από την hatchback, προσφέρεται επίσης σε sedan και station wagon εκδόσεις.

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος με πολλά high-tech στοιχεία, όπως είναι ο 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων, το μεγάλο head up display, η κάμερα οπισθοπορείας, το εξαιρετικό σύστημα πολυμέσων με την ευκρινή οθόνη 8,0 ιντσών και πολλά άλλα που καθιστούν την μακροχρόνια συμβίωση με τη νέα Corolla ευχάριστη.

Οι ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού της Corolla ενσωματώνουν το τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων της Toyota, προσφέροντας στον οδηγό περισσότερες δυνατότητες, αλλά και μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση.
Πρόκειται για τις:
– Hatchback Hybrid: Style, Black Edition & GR SPORT
– Touring Sport: Lounge
– Sedan: Style, Lounge

Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, το νέο σύστημα infotainment θα έχει μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ και θα «τρέχει» 2,4 φορές γρηγορότερα από το υπάρχον. Αυτό αναμένεται να επιβεβαιωθεί και από τους οδηγούς, που θα δουν ταχύτερη απόκριση στις εντολές τους.

Η Toyota Corolla δεν ξεχνά βέβαια τον νευραλγικό τομέα της ασφάλειας. Η “ομπρέλα” τεχνολογιών “Toyota Safety Sense” ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα εξελιγμένο Σύστημα Αποφυγής της Πρόσκρουσης (Pre-Collision), Adaptive Cruise Control, Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDA), Αναγνώριση Πινακίδων (RSA), Αυτόματη Ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας στα Φώτα (AHB), Σύστημα Υποβοήθησης Τυφλού Σημείου (BSM) με Rear Cross Traffic Alert.

Έχει τον τρόπο να σε κερδίσει η νέα Corolla κατά την οδήγηση. Θα κινηθείς σβέλτα, άνετα και ομαλά, με μια λέξη απροβλημάτιστα. Είναι όλες εκείνες οι βελτιώσεις που σε προδιαθέτουν ευχάριστα, όπως η καλή πλευρική στήριξη των καθισμάτων και η χοντρή στεφάνη του τιμονιού, που γεμίζει τα χέρια σου.

Κυρίως, όμως, είναι η ποιότητα κύλισης και η απόλυτη απορρόφηση κραδασμών που προσφέρει η νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία εύκολα κατατάσσεται στις κορυφαίες της κατηγορίας. Έχει, όμως, να κάνει και με την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά που σε προκαλεί να οδηγήσεις και όχι απλά να διανύσεις αποστάσεις.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό 1.200αρη 116 ίππων και δύο υβριδικούς 1.800 κ.εκ. και 2.000 κ.εκ. απόδοσης 122 και 180 ίππων αντίστοιχα.

Η Toyota Corolla ήταν είναι και θα είναι το blue chip μεταξύ των μικρομεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων, εκείνων που οικοδομούν μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τον ιδιοκτήτη τους και τη διατηρούν για μια ολόκληρη ζωή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αναβάθμιση για την Toyota Corolla (+τιμές)
Νέα Toyota Corolla: Kορυφαία υβριδική τεχνολογία, premium ποιότητα
Toyota Corolla Hybrid: H υβριδική τεχνολογία στην κορύφωσή της