Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota C-HR: Δυναμική σχεδίαση και υβριδική υπεροχή

Ελλάδα 16:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Toyota C-HR: Δυναμική σχεδίαση και υβριδική υπεροχή

ΝΕΑ

Toyota C-HR: Δυναμική σχεδίαση και υβριδική υπεροχή

ΝΕΑ

Το Toyota C-HR ξεχωρίζει σχεδιαστικά από ολόκληρη την γκάμα της φίρμας με το ιαπωνικό SUV να εκφράζει επακριβώς το όραμα του Akio Toyoda, το οποίο κάνει λόγο για μεγαλύτερη στυλιστική ελευθερία και προώθηση της μηχανολογικής δημιουργικότητας.

Advertisement
Advertisement

Ο μοναδικός χαρακτήρας του Toyota C-HR προτάσσει ένα πρωτότυπο στυλ με δυναμισμό και γοητεία, στοιχεία που δύσκολα εντοπίζονται στην κατηγορία των compact SUV. Παρατηρώντας από οποιαδήποτε γωνία το Toyota C-HR, των 4,36 μ. μήκους, ο συνδυασμός πολυεδρικών σχημάτων με ρέουσες επιφάνειες και κομψές λεπτομέρειες συνθέτουν μία λεπτή ισορροπία μεταξύ δυναμισμού (των SUV) και του στυλ (Coupe).

Στο εμπρός τμήμα, η επιβλητική μάσκα περιλαμβάνει το έμβλημα της Toyota και τα στενά φωτιστικά σώματα ολοκληρώνουν το όμορφο σύνολο. Οι γραμμές των μαύρων μαρσπιέ ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς σε συνδυασμό με τη χαρακτηριστική μεσαία γραμμή που διατρέχει όλο το προφίλ τονίζουν το σπορ μοτίβο του αμαξώματος.

Advertisement
Advertisement

Το coupe στυλ του C-HR αλλά και η αίσθηση της ταχύτητας αναδεικνύεται, από τις καλυμμένες λαβές των πίσω θυρών (είναι ενσωματωμένες στην τελευταία κολώνα της οροφής) και την εντυπωσιακή επέκταση της γραμμής της οροφής σε μία μεγάλη αεροτομή. Πίσω, το σχήμα αλλάζει έντονα κλίση, ενώ η πίσω πόρτα ανοίγει προς τα πάνω για πρόσβαση στο χώρο αποσκευών, που χωράει αποσκευές 5 επιβατών. Τα πίσω φώτα, δίνουν στο C-HR μία σχεδιαστική ταυτότητα.

Καινοτόμο εσωτερικό

Advertisement

Το οδηγοκεντρικό cockpit ενσωματώνει καινοτόμες λεπτομέρειες υψηλής τεχνολογίας. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η 8ιντση οθόνη με εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto, για ολοκληρωμένη συνδεσιμότητα. Προαιρετικά διατίθεται και το σύστημα JBL, που εκτοξεύει την ποιότητα του ήχου, στον διάκοσμο του ιαπωνικού μοντέλου, σε πολύ υψηλότερο επίπεδο. Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός αντικρίζει έναν πίνακα οργάνων που αποτελείται από δύο όργανα και μία οθόνη 4,2 ιντσών, η οποία απεικονίζει τις σημαντικότερες πληροφορίες που χρειάζεται ο χρήστης. Το στροφόμετρο είναι χωρισμένο σε τρία πεδία: CHG, ECO και POWER, τα οποία ενημερώνουν πότε οι μπαταρίες φορτίζονται, πότε κινήστε οικονομικά/οικολογικά και πότε το σύνολο χρησιμοποιεί την υψηλότερή του απόδοση αντίστοιχα.

Advertisement

Ο εξοπλισμός ασφαλείας του C-HR προστατεύει τους επιβάτες του και διατίθεται στάνταρ τα συστήματα όπως : το προ-σύγκρουσης – Pre-Collision System (με αναγνώριση πεζού – Pedestrian Recognition), το Adaptive Cruise Control, το Lane Departure Alert (προειδοποίηση απομάκρυνσης από τη λωρίδα κυκλοφορίας) με έλεγχο διεύθυνσης, την αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων – Automatic High Beam και Road Sign Assist και άλλα.

Κίνηση με οικονομία

Advertisement

Εδώ και πάνω από 24 χρόνια, η Toyota προσφέρει υβριδικά σύνολα, ενώ σήμερα έχει 5 μοναδικά καινοτόμα Toyota Hybrid μοντέλα στον κατάλογό της, που επωφελούνται από τα πλεονεκτήματα της υβριδικής τεχνολογίας. Ανάμεσά τους είναι και το Toyota C-HR, το οποίο εφοδιάζεται με μία γκάμα κινητήρων σχεδιασμένων για να προσφέρουν άνεση και «ενεργή οδηγική συμπεριφορά». Αυτό εκφράζεται με τον πιο δυναμικό τρόπο  από τις υβριδικές εκδόσεις των 1800 κ.εκ. που σε συνεργασία με το υβριδικό σύστημα Hybrid Synergy Drive προσφέρει 122 ίππους (μόνο 3,6 lt/100 km κατανάλωση) και των 2000 κ.εκ. Hybrid Dynamic Force που αποδίδει 184 ίππους και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8.2 δευτερόλεπτα και η Toyota υπόσχεται κατανάλωση μόλις 4 lt/100 km. Με χαμηλές εκπομπές ρύπων, (86 g/km το 1800σάρι και 92 g/km το δίλιτρο) το CH-R εξασφαλίζει καλύτερο μέλλον για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Τόσο κατά την εκκίνηση, όσο και σε χαμηλές – μεσαίες ταχύτητες, ένα Toyota Hybrid χρησιμοποιεί αποκλειστικά την αποθηκευμένη ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, ο βενζινοκινητήρας συμμετέχει μόνο όταν χρειάζεται, σε αντίθεση με τα συμβατικά αυτοκίνητα όπου λειτουργεί διαρκώς, καταναλώνοντας καύσιμο. Αυτή είναι η άμεση οικονομία ενώ μακροχρόνια, το CH-R όπως όλα τα υβριδικά Τοyota διαθέτει λιγότερα μηχανικά μέρη από ένα συμβατικό αυτοκίνητο: Δεν έχει εναλλάκτη ή μίζα χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης e-CVT δεν περιέχει υλικό τριβής (δίσκο πλατώ), τα τακάκια φρένων καταπονούνται λιγότερο και τέλος τα υβριδικά μέρη δεν απαιτούν καμία συντήρηση, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Διαβάστε επίσης:
Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184 PS
To εκκεντρικό Toyota C-HR της Modellista
Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR 1.8 Hybrid